| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gameboys-club.com
Re: gameboys-club.com
ik flyerde voor gameboys
ik heb de flyers alleen niet uitgedeeld omdat ik het niet helemaal
vertrouwde ik had de flyers van me teamleider ik heb zijn nummer wel
dus k weet niet of jullie die nodig hebben ?
ik had ook een webcontract gekregen van een of andere sandra vermeulen.
ik heb de flyers alleen niet uitgedeeld omdat ik het niet helemaal
vertrouwde ik had de flyers van me teamleider ik heb zijn nummer wel
dus k weet niet of jullie die nodig hebben ?
ik had ook een webcontract gekregen van een of andere sandra vermeulen.
-
Eric Hendrickx
Nog even ter informatie : als nu ook iedereen een fax stuurt naar Moneybookers dan zullen zij misschien de klachten behandelen. Volgens hun site kunnen gedupeerden terugbetaling krijgen indien er problemen zijn. Als gameboys-club niet echt bestaat dan moeten zij toch door de screening van deze firma geraakt zijn en moeten er toch ergens bepaalde gegevens terug te vinden zijn. Uiteindelijk is Moneybookers de persoon die het geld int, dus moeten zij dit toch verder storten naar .....
De faxnr vanuit NL is 020/5248418 Voor Belgie is dit 003120/5248418
Ik heb van Gameb.. een betalingsbevestiging gekregen via mail met een referentienr dus deze fax ik door met een woordje uitleg.
Grtjes
Ik heb van Gameb.. een betalingsbevestiging gekregen via mail met een referentienr dus deze fax ik door met een woordje uitleg.
Grtjes
xxxx gaat niet over rekeningnummer 674773837 maar over rekeningnummer 3451673. Mensen die niet via iDeal hebben betaald maar voor vooruitbetaling hebben gekozen kregen rekeningnummer 3451673opgegeven. En als je zelf ook ING hebt krijg je de naam van de rekeninghouder te zien. En dat is dus xxxx. Dus het kan wel zijn dat het iDeal rekeningnummer 674773837 een tussenrekening is maar daarna gaat het dus naar rekeningnummer 3451673. Dus maak je niet druk, mensen begrijpen het best!Meisje25 schreef:volgens mij kunnen mensen hier echt niet lezen nog 1 laatste keer dan voordat jullie al jullie tijd verdoen met de tegenrekening van ING voor ideal....
674773837 is geen rekening nummer van iemand dit is een nummer wat algemeen word gebruikt om geld van ideal uit te betalen in batches aan de zakelijke klanten(degen die dus iets verkopen) het rekeningnummer van de oplichters is dus een rekeningnummer wat achter dit rekeningnummer schuilt als iemand daar dus achter komt zijn we al een stap verder en is niet iedereen zijn tijd zo nutteloos aan het besteden bij de ing....
en omdat mensen hier op het forum suggereren dat iemand geen oplichter is omdat ze die kennen of bij hun in het dorp woont is niet echt geloofwaardig want iedereen kan zich bezig houden met praktijken waar hun vrouw vrienden of kennissen niks vanaf weten vind het idd wel heel raar dat dat rekeningnummer van de familie xxxx tevoorschijn komt dat betekend dat het geld daar wel naar toe is gestort als dit op facturen te zien is...
daarnaast kan het ook zijn dat de oplichters zelf ook actief deelnemen aan zon forum dus neem niet alles voor waarheid aan....
Top! Dankje, ga ik zeker doen!Eric Hendrickx schreef:Nog even ter informatie : als nu ook iedereen een fax stuurt naar Moneybookers dan zullen zij misschien de klachten behandelen. Volgens hun site kunnen gedupeerden terugbetaling krijgen indien er problemen zijn. Als gameboys-club niet echt bestaat dan moeten zij toch door de screening van deze firma geraakt zijn en moeten er toch ergens bepaalde gegevens terug te vinden zijn. Uiteindelijk is Moneybookers de persoon die het geld int, dus moeten zij dit toch verder storten naar .....
Grtjes
dat is uiteraard het uitzoeken waard misschien weet de familie van xxxx zelf niet wat er binnen hun huis af speelt ik heb dan ook via ideal betaald en dus inderdaad dat andere rekeningnummer gebruikt.
Begin nu toch wel te denken dat de familie van xxxx hier wat meer van weet dan dat ze zeggen anders word je naam adres en banknummer niet overal door mensen gepubliceerd..
helaas zal ik het via moneybookers( ideal) uit moeten zoeken...
Begin nu toch wel te denken dat de familie van xxxx hier wat meer van weet dan dat ze zeggen anders word je naam adres en banknummer niet overal door mensen gepubliceerd..
helaas zal ik het via moneybookers( ideal) uit moeten zoeken...
Boeruh schreef:xxxx gaat niet over rekeningnummer 674773837 maar over rekeningnummer 3451673. Mensen die niet via iDeal hebben betaald maar voor vooruitbetaling hebben gekozen kregen rekeningnummer 3451673opgegeven. En als je zelf ook ING hebt krijg je de naam van de rekeninghouder te zien. En dat is dus xxxx. Dus het kan wel zijn dat het iDeal rekeningnummer 674773837 een tussenrekening is maar daarna gaat het dus naar rekeningnummer 3451673. Dus maak je niet druk, mensen begrijpen het best!Meisje25 schreef:volgens mij kunnen mensen hier echt niet lezen nog 1 laatste keer dan voordat jullie al jullie tijd verdoen met de tegenrekening van ING voor ideal....
674773837 is geen rekening nummer van iemand dit is een nummer wat algemeen word gebruikt om geld van ideal uit te betalen in batches aan de zakelijke klanten(degen die dus iets verkopen) het rekeningnummer van de oplichters is dus een rekeningnummer wat achter dit rekeningnummer schuilt als iemand daar dus achter komt zijn we al een stap verder en is niet iedereen zijn tijd zo nutteloos aan het besteden bij de ing....
en omdat mensen hier op het forum suggereren dat iemand geen oplichter is omdat ze die kennen of bij hun in het dorp woont is niet echt geloofwaardig want iedereen kan zich bezig houden met praktijken waar hun vrouw vrienden of kennissen niks vanaf weten vind het idd wel heel raar dat dat rekeningnummer van de familie xxxx tevoorschijn komt dat betekend dat het geld daar wel naar toe is gestort als dit op facturen te zien is...
daarnaast kan het ook zijn dat de oplichters zelf ook actief deelnemen aan zon forum dus neem niet alles voor waarheid aan....
blijkbaar niet want iedereen heeft het erover dat dat rekeningnummer geblokkeerd had moeten worden door de ing omdat ze wisten dat het door oplichters gebruikt werd..
maar dit word voor bijna elke ideal betaling gebruikt.. begrijp jij het nog wel
Laatst gewijzigd door Meisje25 op 05 dec 2009 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
k denk dat de familie xxxx
hier niks mee te maken mee heeft maar
ik weet dat niet maar toen ik door gameboys werd
gebeld over waar ik moest flyeren had ik 1 of andere
armando aan de lijn ze belde met onbekend maar ik heb wel
het nummer van mijn teamleider ik denk dat hij weet wie hier
achter zit omdat hij de flyers gekregen heeft
hier niks mee te maken mee heeft maar
ik weet dat niet maar toen ik door gameboys werd
gebeld over waar ik moest flyeren had ik 1 of andere
armando aan de lijn ze belde met onbekend maar ik heb wel
het nummer van mijn teamleider ik denk dat hij weet wie hier
achter zit omdat hij de flyers gekregen heeft
blijkbaar niet want iedereen heeft het erover dat dat rekeningnummer geblokkeerd had moeten worden door de ing omdat ze wisten dat het door oplichters gebruikt werd..
[/quote]
Niet dat dit allemaal gewoon maar kan nee, echt belachelijk dit, toch!? Maar goed, hoop dat iedereen ondanks geen kado'tjes toch een gezellige pakjesavond heeft!
Niet dat dit allemaal gewoon maar kan nee, echt belachelijk dit, toch!? Maar goed, hoop dat iedereen ondanks geen kado'tjes toch een gezellige pakjesavond heeft!
ik heb bericht gehad van de ing dat betekend dat die niet iets willen doen of niets kunnen doen en het gaat inderdaad om een zakelijke rekening maar het gewone personeel van de ing snappen het zelf ook denk ik niet misschien de bank op geleiden misschien wel maar dit is het andwoord van de ing.
geachte mevrouw Reiss,
Het is vervelend dat u uw bestelling via internet niet heeft ontvangen terwijl u wel al heeft betaald. Helaas kunnen wij u hierbij niet van dienst zijn.
Als u een product koopt dan komt er een koopovereenkomst tot stand tussen u en de verkoper. De ING is niet aansprakelijk voor de totstandkoming van de koopovereenkomst nóch voor de nakoming van de verplichtingen die uit de koopovereenkomst voortvloeien.
De ING heeft de transactie uitgevoerd in uw opdracht. Wanneer uw opdracht correct door ons verwerkt is, is het niet mogelijk deze terug te boeken. Wij adviseren u contact op te nemen met de verkopende partij. Als de verkoper geen medewerking verleent, kunt u aangifte doen bij de politie.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Dhr. A.L. Westerhoff
Manager Verkoop en Service
ze kunnen makkelijk zeggen dat je contact op moet nemen met de verkoper ik denk dat we dat allemaal wel willen
sandra
geachte mevrouw Reiss,
Het is vervelend dat u uw bestelling via internet niet heeft ontvangen terwijl u wel al heeft betaald. Helaas kunnen wij u hierbij niet van dienst zijn.
Als u een product koopt dan komt er een koopovereenkomst tot stand tussen u en de verkoper. De ING is niet aansprakelijk voor de totstandkoming van de koopovereenkomst nóch voor de nakoming van de verplichtingen die uit de koopovereenkomst voortvloeien.
De ING heeft de transactie uitgevoerd in uw opdracht. Wanneer uw opdracht correct door ons verwerkt is, is het niet mogelijk deze terug te boeken. Wij adviseren u contact op te nemen met de verkopende partij. Als de verkoper geen medewerking verleent, kunt u aangifte doen bij de politie.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Dhr. A.L. Westerhoff
Manager Verkoop en Service
ze kunnen makkelijk zeggen dat je contact op moet nemen met de verkoper ik denk dat we dat allemaal wel willen
sandra
Laatst gewijzigd door doenja01 op 05 dec 2009 21:24, 5 keer totaal gewijzigd.
-
Eric Hendrickx
Ik ben op zoek naar Belgische gedupeerden van deze site. Zelf heb ik bij testaankoop een onderwerp op de forum geplaatst.
Zelf stap ik morgen naar het lokaal politiebureau voor meer informatie en eventueel leg ik dan al een klacht neer. Als er een PV wordt opgesteld zal ik dit nr op deze site vermelden.
Alle Belgische gedupeerden kunnen mij rechtstreeks mailen op [email protected]
Zelf stap ik morgen naar het lokaal politiebureau voor meer informatie en eventueel leg ik dan al een klacht neer. Als er een PV wordt opgesteld zal ik dit nr op deze site vermelden.
Alle Belgische gedupeerden kunnen mij rechtstreeks mailen op [email protected]
-
dutchcandy
Ik vrees dat we onze hoop niet meer moeten vestigen op Moneybookers. Alleen voor diegenen die via Creditcard hebben betaald zit de hoop er in dat we ons geld terugkrijgen via de GeldTerugService die vaak aan een creditcard gekoppeld zit.
Ik kreeg zojuist de volgende mail van Moneybookers terug, naar aanleiding van de mail die ik ze heb gestuurd over deze zaak:
********************************************************************************
THIS EMAIL WAS SENT FROM THE MONEYBOOKERS SERVICE DEPARTMENT.
TO REPLY YOU MUST LOGIN TO YOUR MONEYBOOKERS ACCOUNT AND SEND US A MESSAGE
VIA THE ACCOUNT/SECURITY SECTION OF OUR MESSAGING CENTRE.
********************************************************************************
Dear Marc Devos,
Thank you for your feedback.
We would like to inform you that unfortunately, we cannot offer customer protection for the purchases you have made. However, we have done the necessary to investigate the situation and confirm whether a refund would be possible.
The funds have already left our system, and we are unable to recover them for this reason. Nevertheless, we can advise you to contact the local authorities and your bank for further assistance in retrieving these funds back.
We apologize for the inconvenience once again.
Best Regards
Raly
Moneybookers team
Ik kreeg zojuist de volgende mail van Moneybookers terug, naar aanleiding van de mail die ik ze heb gestuurd over deze zaak:
THIS EMAIL WAS SENT FROM THE MONEYBOOKERS SERVICE DEPARTMENT.
TO REPLY YOU MUST LOGIN TO YOUR MONEYBOOKERS ACCOUNT AND SEND US A MESSAGE
VIA THE ACCOUNT/SECURITY SECTION OF OUR MESSAGING CENTRE.
Dear Marc Devos,
Thank you for your feedback.
We would like to inform you that unfortunately, we cannot offer customer protection for the purchases you have made. However, we have done the necessary to investigate the situation and confirm whether a refund would be possible.
The funds have already left our system, and we are unable to recover them for this reason. Nevertheless, we can advise you to contact the local authorities and your bank for further assistance in retrieving these funds back.
We apologize for the inconvenience once again.
Best Regards
Raly
Moneybookers team
ik kom erachter dat deze oplichter allang bezig zijn
hier is er ook een site van hun die opeens offline is
http://www.digitala.nl/
hier is er ook een site van hun die opeens offline is
http://www.digitala.nl/
Beste mensen,
Vandaag heb ik aangifte (2009 125867-1) gedaan. Hierbij werd aangegeven dat een onderzoek instellen lang op zich kan wachten. De enige kans die we maken is als er zoveel mogelijk aangiftes gedaan worden, zodat er wel een onderzoek moet komen. Meld dan ook alle aangiftenummer die je kunt vinden bij je eigen aangifte.
Op de website http://www.opgelichtopinternet.nl wordt een overzicht bijgehouden over wat er allemaal niet geleverd is en welke proces verbaal nummers hier bij horen. Het rekeningnummer 674773837 is al eerder gebruikt bij oplichtingzaken. (Firma Digitala/ Koi factory,etc) De politie leest regelmatig dit forum om informatie in te winnen (is mij verteld door de moderator Edmo van deze website)
Doe dus allen aangifte, meld je aan op http://www.opgelichtopinternet.nl en geef je procesverbaal nummer door!
Succes en help jezelf en ons door aangifte te doen.
Groeten,
Chris
Vandaag heb ik aangifte (2009 125867-1) gedaan. Hierbij werd aangegeven dat een onderzoek instellen lang op zich kan wachten. De enige kans die we maken is als er zoveel mogelijk aangiftes gedaan worden, zodat er wel een onderzoek moet komen. Meld dan ook alle aangiftenummer die je kunt vinden bij je eigen aangifte.
Op de website http://www.opgelichtopinternet.nl wordt een overzicht bijgehouden over wat er allemaal niet geleverd is en welke proces verbaal nummers hier bij horen. Het rekeningnummer 674773837 is al eerder gebruikt bij oplichtingzaken. (Firma Digitala/ Koi factory,etc) De politie leest regelmatig dit forum om informatie in te winnen (is mij verteld door de moderator Edmo van deze website)
Doe dus allen aangifte, meld je aan op http://www.opgelichtopinternet.nl en geef je procesverbaal nummer door!
Succes en help jezelf en ons door aangifte te doen.
Groeten,
Chris
mensen ik denk dat ik weet wie hier achter zit
ene sander cruiming
typ dat in bij google en je vind veel info
ik heb ook gezien dat hij heel veel bedrijven had
zoals deze http://www.xxlwebhosting.nl/nl/contactgegevens/
en eerder op dit forum werd zijn naam ook al genoemt
wat moeten we doen?
ene sander cruiming
typ dat in bij google en je vind veel info
ik heb ook gezien dat hij heel veel bedrijven had
zoals deze http://www.xxlwebhosting.nl/nl/contactgegevens/
en eerder op dit forum werd zijn naam ook al genoemt
wat moeten we doen?
http://www.kapaza.be/Computers/Spelcomp ... s_PAL.html
dit heb ik ook nog gevonden op kapaza.be staat op de foto een emailadres bij en de naam Robert Bowne die hier ook al genoemd is!
Kapaza Belgie doet er ook al niks aan om deze oplichter van het net te halen!
Kijk ook bij de feedback is blijkbaar niet aan zijn proefstuk toe!
dit heb ik ook nog gevonden op kapaza.be staat op de foto een emailadres bij en de naam Robert Bowne die hier ook al genoemd is!
Kapaza Belgie doet er ook al niks aan om deze oplichter van het net te halen!
Kijk ook bij de feedback is blijkbaar niet aan zijn proefstuk toe!
Sander Cruiming heeft hier niks mee te maken is enkel een webhost mensen hij beheert meer dan 14.000 websites dus denk niet dat hij met de oplichting iets te maken heeft,is een gerenomeerd webhosting bedrijf!
nog straffer zoek via het email adres dat ik vind op kapaza en kom al in miami terecht!
http://www.oodle.com/view/nintendo-wii- ... 655589604/
http://www.oodle.com/view/nintendo-wii- ... 655589604/
Goedemorgen,
Ik zocht wat op deze site en toen kwam ik dit forum tegen. Ik heb hier niks besteld maar ben driekwart jaar geleden wel genaaid via Marktplaats met iets kopen en niks krijgen. Nou geen probleem dacht ik, gewoon even de bank bellen en dan storten ze het terug. Nee hoor, je krijgt een mailtje dat je zelf het geld overgemaakt hebt dus dat ze niks kunnen doen... Je krijgt wel de naam van de bank waar je het geld naar overgemaakt hebt. En als je naar die bank mailt krijg je een mailtje terug dat je aangifte moet doen en als je dat gedaan hebt blokkeren ze de rekening en mag je na 3 maanden de persoonsgegevens opvragen. Dus dan maar aangifte doen, krijg ik daarna mijn geld terug. We zijn nu iets van 10 maanden verder en ik heb nog steeds niks gehoord of wat. Ik ben wel, nadat ik op Marktplaats een advertentie met "niks naar dit rekeningnummer overmaken" had gezet, gemaild door opgelichtopinternet.nl dat ze daar ook gedupeerde met dat rekeningnummer hebben dus of ik me daar ook aan wilde melden. Dat heb ik gedaan en dan moet je van alle mailtjes die je hebt gekregen van de verkoper het IP adres en datum en tijdstip op de site zetten. Zij kunnen dan zien waar die persoon zijn mailtjes vandaan gestuurd heeft. Ik begrijp hier dat sommige van jullie een mailtje van ene Merel hebben gehad dus die hebben jullie. Als jullie dat nou doen weet je iniedergeval zeker waarvandaan de mailtjes verstuurd zijn en dan kan je dat vergelijken met het ING rekeningnummer van xxx waar sommige het geld naar overgemaakt hebben. Of je ziet dat de persoon die jullie aan de telefoon hebben gehad bijvoorbeeld in Drachten zat ofzo. Die jongen die flyerde voor Gamboys-club, waar komt hij vandaan? Of die teamleider of die xxxx...
Blijf de politie elke keer bellen als iemand op dit forum weer aangifte heeft gedaan en geef het nieuwe PV nummer door. Reken niet op je geld terug! Ik weet niet hoe het zit met iemand die een hele website had waar je op kon bestellen maar als je het gewoon via Marktplaats doet heb je pech. Dan zeggen jullie dat je niks gekregen hebt, hij/zij zegt dat hij gewoon alles opgestuurd heeft, jullie dan weer 20 tegen 1, hij dan weer dat jullie dat met z'n allen in de bus naar Ibiza besproken, we gaan het vakantiegeld terugverdienen door iemand erbij te naaien. Je staat gewoon zo verschrikkelijk zwak, echt waar.
En pas alsjeblieft op want deze persoon heeft al jullie gegevens!!!
Succes!
Ik zocht wat op deze site en toen kwam ik dit forum tegen. Ik heb hier niks besteld maar ben driekwart jaar geleden wel genaaid via Marktplaats met iets kopen en niks krijgen. Nou geen probleem dacht ik, gewoon even de bank bellen en dan storten ze het terug. Nee hoor, je krijgt een mailtje dat je zelf het geld overgemaakt hebt dus dat ze niks kunnen doen... Je krijgt wel de naam van de bank waar je het geld naar overgemaakt hebt. En als je naar die bank mailt krijg je een mailtje terug dat je aangifte moet doen en als je dat gedaan hebt blokkeren ze de rekening en mag je na 3 maanden de persoonsgegevens opvragen. Dus dan maar aangifte doen, krijg ik daarna mijn geld terug. We zijn nu iets van 10 maanden verder en ik heb nog steeds niks gehoord of wat. Ik ben wel, nadat ik op Marktplaats een advertentie met "niks naar dit rekeningnummer overmaken" had gezet, gemaild door opgelichtopinternet.nl dat ze daar ook gedupeerde met dat rekeningnummer hebben dus of ik me daar ook aan wilde melden. Dat heb ik gedaan en dan moet je van alle mailtjes die je hebt gekregen van de verkoper het IP adres en datum en tijdstip op de site zetten. Zij kunnen dan zien waar die persoon zijn mailtjes vandaan gestuurd heeft. Ik begrijp hier dat sommige van jullie een mailtje van ene Merel hebben gehad dus die hebben jullie. Als jullie dat nou doen weet je iniedergeval zeker waarvandaan de mailtjes verstuurd zijn en dan kan je dat vergelijken met het ING rekeningnummer van xxx waar sommige het geld naar overgemaakt hebben. Of je ziet dat de persoon die jullie aan de telefoon hebben gehad bijvoorbeeld in Drachten zat ofzo. Die jongen die flyerde voor Gamboys-club, waar komt hij vandaan? Of die teamleider of die xxxx...
Blijf de politie elke keer bellen als iemand op dit forum weer aangifte heeft gedaan en geef het nieuwe PV nummer door. Reken niet op je geld terug! Ik weet niet hoe het zit met iemand die een hele website had waar je op kon bestellen maar als je het gewoon via Marktplaats doet heb je pech. Dan zeggen jullie dat je niks gekregen hebt, hij/zij zegt dat hij gewoon alles opgestuurd heeft, jullie dan weer 20 tegen 1, hij dan weer dat jullie dat met z'n allen in de bus naar Ibiza besproken, we gaan het vakantiegeld terugverdienen door iemand erbij te naaien. Je staat gewoon zo verschrikkelijk zwak, echt waar.
En pas alsjeblieft op want deze persoon heeft al jullie gegevens!!!
Succes!
-
Eric Hendrickx
Beste Viper-Ino
Ik zie dat U ook een Belgische gedupeerde ben. Je kan mij mailen via [email protected]
Vandaag ga ik langs bij mijn politiekantoor voor meer informatie. Ik moet zowiezo een pv laten opstellen om eventueel kans te maken dat visa dit wil terug betalen. Ik zal U dan dit pv-nr doormailen zodat je hier naar kan verwijzen als je zelf een pv laat opmaken.
Grtjes,
Eric
Ik zie dat U ook een Belgische gedupeerde ben. Je kan mij mailen via [email protected]
Vandaag ga ik langs bij mijn politiekantoor voor meer informatie. Ik moet zowiezo een pv laten opstellen om eventueel kans te maken dat visa dit wil terug betalen. Ik zal U dan dit pv-nr doormailen zodat je hier naar kan verwijzen als je zelf een pv laat opmaken.
Grtjes,
Eric