| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet te vroeg juichen mensen
-
melvinpoorter
Niet te vroeg juichen mensen
Ik zie dat een hoop mensen in een jubelstemming zijn. Maar dit is slechts 1! zaak van slechts 1! Lessee. Denk je nu echt dat Dexia zonder slag of stoot nu ineens iedereen terug gaat betalen? Weinig kans! Er is nog een goede mogelijkheid dat deze zaak op zich staat en dat wij gewoon moeten betalen 
Re: Niet te vroeg juichen mensen
Geplaatst op 12 Nov 2003 19:30 door abc
--------------------------------------------------------------------------------
Maar die mevrouw kreeg haar inleg dus niet terug! Dwaling oké dus ziet het er voor eegaleasers waarschijnlijk beter uit. Trouwens de Dexia-advocaat was ook aan het woord en niet te vroeg juichen.
Hoi collega
--------------------------------------------------------------------------------
Maar die mevrouw kreeg haar inleg dus niet terug! Dwaling oké dus ziet het er voor eegaleasers waarschijnlijk beter uit. Trouwens de Dexia-advocaat was ook aan het woord en niet te vroeg juichen.
Hoi collega
Het is inderdaad nog te vroeg om te juichen en te feesten maar feit is wel dat er rechtvaardigheid mogelijk is. De rechtspraak is dus inderdaad onafhankelijk ! ER IS TENMINSTE WEER EEN LICHTPUNTJE IN DE DUISTERNIS en hoop doet leven !
Hoi abc,
Mensen krijgen het juist moeilijker omdat die redenering nu niet opgaat, volgens mij. De eiseres was overigens geen eegaleaser, zo te lezen.
Groeten,
Patrick
Euh, dan lees ik misschien verkeerd, maar punten 4, 5 en 6 van de uitspraak concluderen toch juist "dwaling niet okee"?Dwaling oké dus ziet het er voor eegaleasers waarschijnlijk beter uit.
Mensen krijgen het juist moeilijker omdat die redenering nu niet opgaat, volgens mij. De eiseres was overigens geen eegaleaser, zo te lezen.
Groeten,
Patrick