LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gameboys-club.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Danielle89

Re: gameboys-club.com

Ongelezen bericht door Danielle89 »

Helaas ben ik ook een gedupeerde van game boys.com, ik heb 30-11 een spel "gekocht" via de site alleen nooit ontvangen!!! ga vandaag aangifte doen helaas kan ik fluiten naar mijn geld... en mijn sinterklaas avond viel in duigen :S ik hoop dat degene die hier achter zit ff de politie achter zijn broek aankrijgt.

fabinr1

Ongelezen bericht door fabinr1 »

Ook ik ben opgelicht door gameboys-club.com voor 596 euro!
Dit is toch niet normaal. De ing al gebelt die zeggen niks terug te kunnen halen.
Ga zometeen gelijk aangifte doen.
Als iemand meer weet bel aub op 0612148370
Bijna 600 euro is toch heel veel geld.

Mvg Fabian van der Post

Ramondo

Ongelezen bericht door Ramondo »

Ik ga zometeen aangifte doen maar het valt me op dat er nog maar weinig procesverbaalnummers bekend zijn om aan te refereren.
Zet ze aub er even bij samen staan we sterker:

Nederlandse Aangiftes:
-Politie Zaanstreek waterland nr: 2009052854-1
-PL0200-091204-181418366

Belgische aangiftes:
- fce10fbaa8b24731811808b4c6d98224
- 9706fd4ef5894cdfbfe4bd8c56a76b1e

Verder hebben we maar weinig concrete gegevens dus als iemand al meer weet graag. (zet deze er even bij) ik vertrouw dat verhaal van xxxx ook niet echt, als hun rekening nummer is gebruikt zal ik dat ook zeker melden bij de aangifte.

Danielle89

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt om aangifte te doen, morgenavond kan ik terecht om 18.00 op het politibureau in Apeldoorn.

Ik raad iedereen aan om aangifte te doen!!!!

ik moet zoveel mogelijk bewijsstukken meenemen, nu zoek ik alleen nog een kopie van de advententie waarmee diegene adventeerde, deze is vandaag van marktplaats verwijderd en heb er geen kopie van gemaakt, zou iemand mij hierbij kunnen helpen? en heeft iemand deze wel bewaard?

Mailen kun je naar [email protected]

Alvast Bedankt!

fabinr1

Ik heb woensdag om 10.00 een afspraak en moet ook zoveel mogelijk bewijsstukken meenemen.

yveske

Ongelezen bericht door yveske »

Heb vandaag mail gestuurd naar Gazet van Antwerpen,mss kan ik via die weg nog meer gedupeerde mensen terugvinden in Belgie die mss niet weten wat ze moeten doen of nog niet doorhebben dat ze zijn opgelicht!
Want ben echt enorm kwaad dat dit allemaal zomaar kan dit was een dure sint want het cadeau voor de kids is niet aangekomen maar ben zaterdag nog een keer naar de speelgoedwinkel kunnen gaan om cadeautjes te kopen heeft me nog een keer een Wii gekost!
:evil:

yveske

op 2de hand.nl staat gameboysclub ook in 2008, 4 postieve beoordelingen gekregen onderaan de pagina mss dat via deze mensen aan een adres of tip kunnen geraken want als zij iets hebben aangekregen moeten ze mss toch nog weten vanwaar het pakketje kwam?
http://www.tweedehands.nl/profiel/1646831/
Laatst gewijzigd door yveske op 07 dec 2009 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

yveske

Mensen het gaat blijkbaar veel verder dan Nederland en Belgie na wat speurwerk kom ik in Engeland terecht kijk maar naar de website
http://www.ukclassifieds.co.uk/apple_ip ... 45895.html

Eric Hendrickx

Ongelezen bericht door Eric Hendrickx »

Ondertussen heb ik een Proces Verbaal laten opstellen in Belgie : nr is
TU.20.L7.010100/2009

Voor de mensen die met VISA betaald hebben : jullie moeten bij het bankkantoor waar de kaart gegeven is een formulier halen dat INCIDENT SHEET noemt.

Dit moet je invullen en terug bezorgen op het bankkantoor samen met alle gegevens ( zeker een PV ) en de afrekening met het bedrag dat je betwist.

Je hebt garantie op je kaart ( zie www.bcc.be/index/nl_BE/5206813/0000/betwisting.htm ) want ingeval van internetfraude of als het pakket niet aankomt kan je het bedrag terugkrijgen.

Ik heb ondertussen een klacht bij tnt.nl neergelegd met de vraag of er een pakket via gameboys-club of naar mijn adres verstuurd is. Voorlopig nog geen reactie.

Grtjes,

Eric

Meisje25

Ongelezen bericht door Meisje25 »

Ik heb ondertussen verschillende tv programma's een brief gestuurd. Wie nie waagt, wie nie wint laten we zeggen..
- Hart van Nederland
- Tros Radar
- Vara / Kassa
- Undercover in Nederland

pap

Ongelezen bericht door pap »

Ramondo schreef:Ik ga zometeen aangifte doen maar het valt me op dat er nog maar weinig procesverbaalnummers bekend zijn om aan te refereren.
Zet ze aub er even bij samen staan we sterker:

Nederlandse Aangiftes:
-Politie Zaanstreek waterland nr: 2009052854-1
-PL0200-091204-181418366

Belgische aangiftes:
- fce10fbaa8b24731811808b4c6d98224
- 9706fd4ef5894cdfbfe4bd8c56a76b1e

Verder hebben we maar weinig concrete gegevens dus als iemand al meer weet graag. (zet deze er even bij) ik vertrouw dat verhaal van xxxx ook niet echt, als hun rekening nummer is gebruikt zal ik dat ook zeker melden bij de aangifte.
Pocesverbaal nummers kloppen niet.
Ik heb vandaag aangifte gedaan en daar kwamen we erachter dat twee nummers niet kloppennamelijk2009052854-1 en2009125867-1 mijn pv nummer krijg ik met de post. dus even afwachten.

fabinr1

Als iemand mischien ook kan achterhalen waar dit tel nr vandaan komt: 043-3020425 ( het tel nr van gameboys-club)
De 1e keer dat ik belde ging die 2x over toen voicemail daarna werd ik terug gebelt met onbekend nummer, ik zei me naam en er werd opgehangen

Eric Hendrickx

Ongelezen bericht door Eric Hendrickx »

Heeft er al eens iemand het telnr gegoogled. Hun advertentie om te flyeren staat nog open. Ook feedback op marktplaats.nl is terug te vinden. datums zijn 03/2008 en 05/2008

Geen enkele persoon die feedback heeft gegeven is terug te vinden. Wel kom ik steeds de plaats Maastricht tegen - zelfde mail adres - zelfde telnr

Grtjes,

Eric

m@rk

Ongelezen bericht door m@rk »

Zo te zien hebben ze ook wat mensen geronseld/bedonderd voor het flyeren

fabinr1

Ik vertrouw dat verhaal van de familie xxxx ook niet helemaal!
Beetje vaag allemaal

Danielle89

Heeft iemand voor mij een kopie van de advententie waarmee diegene adventeerde op marktplaats.....??

doenja01

Ongelezen bericht door doenja01 »

Meisje25 schreef:Ik heb ondertussen verschillende tv programma's een brief gestuurd. Wie nie waagt, wie nie wint laten we zeggen..
- Hart van Nederland
- Tros Radar
- Vara / Kassa
- Undercover in Nederland
heb ik ook gedaan ik gaat ze denk ik morgen proberen te bellen en de consumentenbond
en de kamer van koophandel
kijken of die nog wat kunnen
groetjes sandra

doenja01

Ongelezen bericht door doenja01 »

eachte mevrouw Reiss,

Wij kunnen de rekening op uw verzoek niet blokkeren.

Dit kunnen wij alleen doen op verzoek van een curator of een rechter. Vandaar dat de rekening nog niet geblokkeerd is.

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

Dhr. xxxx
Manager Verkoop en Service

TRACKING NUMBER: A00006495519-00020944072

dus dit rekeningnummer is nog steeds in gebruik
ook al is het misschien een tussen rekening

ik heb van het progamma das je goed recht ook een bericht terug gehad
ziet hier Hartelijk dank voor uw reactie.

Wanneer wij denken dat u verhaal geschikt is voor ons programma, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wanneer u geen telefoonnummer hebt vermeld, wilt u dan alsnog de nummers doorsturen waarop u bereikbaar bent.

Zo kunnen we makkelijker contact met u opnemen.

Vriendelijke groet,

Team ‘DAS je goed recht’

wie weet horen we nog wat
en ik raad mensen aan die een rekening bij de rabobank hebben de aangiftens ook daar in te leveren dat hebben ze mijn aangegeven dat gaat ik morgen ook doen ik neem ook reactie mee van dit forum dit moet je doen bij contact persoon van de bank die moeten dit weer sturen naar rabobank nederland daar word het verzameld misschien als ze er een hoop hebben je weet maar nooit
groetjes sandra reiss

yveske

heb met Gazet van Antwerpen contact gehad en die gaan mij terug contacteren om eventueel een artikel in hun krant te schrijven!
ING ging mij binnen de 5 dagen terug contacteren!

Bongersj

Ongelezen bericht door Bongersj »

Danielle89 schreef:Heeft iemand voor mij een kopie van de advententie waarmee diegene adventeerde op marktplaats.....??

Heb hier een cache van google

http://74.125.77.132/search?q=cache:_D7 ... =firefox-a

succes

Gesloten