als het goed is heeft de gene aan de telefoon gevraagd.
'
'meneer/mevrouw'' kent u de voicelog al?
waarop u antwoord meestal '
'nee''
dan zegt die mevrouw aan de telefoon/
nou dat is tegenwoordig wettelijk verplicht bij telefonise benadering dan nemen we even een paar dingen op waarop u akkoorden geeft''
dan zegt die gene aan de telefoon dat is goed.
en dan komt de voicelog die mevrouw of meneer aan de telefoon die vraagt verschillende vragen of het woonadres klopt ja of nee en die laat u alsnog extra een akkoord geven op de bankrekening nummer en dat u overal mee akkoord gaat. ook met de prijs.
dus let op ALS DIT NIET GEBEURD IS DAN IS ER GEEN OFFICIELE VOICELOG.
Want er word duidelijk aangegeven dat bij windeprijsvraag.nl dat er een voicelog opgenomen word zodat u als klant altijd wettelijk goed in uw recht staat.
wil je hier vervolgens bezwaar op maken omdat je zelf niet betaald. en je kan de voicelog altijd opvragen natuurlijk die krijg je dan ook thuisgestuurd.
en je stapt hier mee naar de rechter of naar een advocaat dan is hier weinig aan te doen want de voicelog daar geeft u zelf een akkoord mee aan. en je geeft ook zelf je bankrekening nummer op.
er word duidelijk in de voicelog gevraagd.
mevrouw ....... of meneer ......
gaat u ermee akoord dat windeprijsvraag 24.95 van uw rekening afschrijft maandelijks waarbij de 3e maand hiervan gratis is. uw rekning nummer is *******.
en dan zegt u
JA
Als dit niet gebeurd dan is er geen officieele voicelog.
dus de voicelog kunt u altijd opvragen en kunt u ook zelf uw stem terughoren.
en ik kan je verzekeren dat er bij windeprijsvraag niet gesjoemelt word.
ik heb er namelijk zelf gewerkt. niet dat ik daar zo trots op ben maar ja ik heb mensen abbonemeten verkocht. er word daar niks stiekem opgenomen het gaat allemaal eerlijk via de voicelog. en is er geen voicelog dan uiteraard ook geen betaling.
Groetjes lynn
heb je vragen geef even een reactie ik antwoord de zelfde dag nog terug.