Danielle89 schreef:Ik heb zojuist een afspraak gemaakt om aangifte te doen, morgenavond kan ik terecht om 18.00 op het politibureau in Apeldoorn.
Ik raad iedereen aan om aangifte te doen!!!!
ik moet zoveel mogelijk bewijsstukken meenemen, nu zoek ik alleen nog een kopie van de advententie waarmee diegene adventeerde, deze is vandaag van marktplaats verwijderd en heb er geen kopie van gemaakt, zou iemand mij hierbij kunnen helpen? en heeft iemand deze wel bewaard?
ik heb nogwel een bericht gehad van marktplaats die kunnen niets voor mijn doen opdat ik niet via marktplaats iets gekocht heb bij deze lui misschien dat anderen het nog een keer willen doen zie hier het bericht van marktplaats.
Reactie (Elie) - 07-12-2009 18:44
Beste Sandra,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Aangezien u niet via onze site bent opgelicht, kunnen wij uw klacht helaas niet in behandeling nemen. Wij nemen gepaste maatregelen tegen gebruikers zodra wij meerdere meldingen krijgen tegen deze gebruiker.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
ik zit al vanaf vorihe week te wachten op onze betelde WIJ en vanaf gisteren zie ik dat de site uit de lucht is eerst nog geen argwaan maar nu ik nog een keer oip internet keek en al deze reacties lees.
heb net contact met de bank gehad en advies gekregen om aangifte te doen en me ook te melden bij ideal.
maar ben bang dat ik na m,n geld en de WIJ kan fluiten was een leuk verjaardagscadau voor m,n zoontje !!
maar zekers allemaal aangifte doen en melden bij rader wie niet waagt wie niet wint !!
Ramondo schreef:Ik ga zometeen aangifte doen maar het valt me op dat er nog maar weinig procesverbaalnummers bekend zijn om aan te refereren.
Zet ze aub er even bij samen staan we sterker:
Nederlandse Aangiftes:
-Politie Zaanstreek waterland nr: 2009052854-1
-PL0200-091204-181418366
Verder hebben we maar weinig concrete gegevens dus als iemand al meer weet graag. (zet deze er even bij) ik vertrouw dat verhaal van xxxx ook niet echt, als hun rekening nummer is gebruikt zal ik dat ook zeker melden bij de aangifte.
Ik heb net ook aangifte gedaan, het PV nummer heb ik bij de andere aangiftes gezet maar zal het ook nog een keer apart vermelden:
Politie Utrecht
PL0920/09-369732
Ik heb vanmorgen al met een mede gedupeerde van dit forum besproken dat ik mijn bevestiging van vooruitbetaling op rekeningnummer 3451673 t.n.v. Gameboys-Club inscan en naar hem doormail dus als er meer mensen interesse hebben in een kopietje mail me dan even, mail ik je er 1. Dat is dus het rekeningnummer dat als je dat intypt bij ING telebankieren op naam van xxxx staat.
Bij mij zei de politie ook dat echt iedereen aangifte moet doen, hoe meer aangiftes hoe groter de kans dat er een zaak van komt!
2009125867-1 (Maasgouw) klopt toch echt. Het kan zijn dat ze nog niet verwerkt zijn in de databank. Op http://www.opgelichtopinternet.nl staan nog meer pv nummers met hetzelfde rekeningnummer. Dit bedrijf heet daar echter Digitala. Dus als iemand doet inventariseren, neem deze dan mee in je lijst.
ik heb contact gehad met de redactie van hart van nederland maar daar willen ze misschien aandacht aanbesteden maar dan moeten er mensen bij zijn die hun contact gevens bekent willen maken bij [email protected] ze willen zoveel mogelijk gegevens en bericht hier over ontvangen
of bel mijn over hoe of wat
06-30419022
groetjes sandra reiss
Ook ik zojuist aangifte gedaan, hierbij het procesverbaal nummer
Politie Rotterdam Rijnmond
2009419190-1
Er is mij verteld dat alle gekopelde aangifte's verstuurd worden naar de afdeling computercriminaliteit en dat deze verder aan deze zaak zullen gaan werken.
Iedereen dus aangifte doen en PV nummer vermelden en koppelen aan de andere nummers.
Ramondo schreef:Ook ik zojuist aangifte gedaan, hierbij het procesverbaal nummer
Politie Rotterdam Rijnmond
2009419190-1
Er is mij verteld dat alle gekopelde aangifte's verstuurd worden naar de afdeling computercriminaliteit en dat deze verder aan deze zaak zullen gaan werken.
Iedereen dus aangifte doen en PV nummer vermelden en koppelen aan de andere nummers.
Re: opgelicht door gameboys-club.com
heb vandaag aangifte gedaan.
op het politiebureau in Heythuysen.
valt onder leudal/maasgouw.
ik ben nog opzoek naar de de referentienummers van Ideal dit gaat om de mensen die met ideal hebben betaald (het nummer begint met 0050, 0030, 0080, of 0020
bundelen dan kunnen we dat weer door sturen
bij mijn is mijn ref;0050000423305358 wie volgd
doenja01 schreef:ik ben nog opzoek naar de de referentienummers van Ideal dit gaat om de mensen die met ideal hebben betaald (het nummer begint met 0050, 0030, 0080, of 0020
bundelen dan kunnen we dat weer door sturen
bij mijn is mijn ref;0050000423305358 wie volgt
Als mensen vragen wat we met dit nummer willen, dan kun je zeggen dat de nummers aan Ideal voorgelegd worden om de gegevens van de webshop te achterhalen. Ideal is onderdeel van Currence Holding B.V. http://www.currence.nl/nl-NL/Pages/default.aspx
Deze organisatie verzorgen tal van betalingssystemen.
Succes,
daarvoor hebben we de ideal nummers nog
sandra