LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
noufie
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 nov 2009 23:23

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door noufie »

volleybal16 schreef:Hoi Anouk,

Volgens mij ben ik op zoek naar dezelfde bank. Waar heb je hem gevonden????
Ik wil hem ook zo graag!!!!

Groetjes Carola
Hoi Carola!

Sorry voor de late reactie. Ik weet niet of je de bank al gevonden hebt? Ik ben in ieder geval geslaagd bij Internova in Amsterdam (hij wordt daar voor € 500,00 goedkoper aangeboden) Uiteindelijk met percentages van aanbetaling etc. zijn we € 300,00 goedkoper uit...Geluk bij een ongeluk.. Hoor graag hoe het met jou zoektocht is.

Groetjes Anouk

chris2901
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2008 23:20

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door chris2901 »

Mijn man is agent van de leverancier van o.a. de Papagallo stoelen.
U kunt contact met hem opnemen via de mail: [email protected]
Hij helpt jullie graag verder!!!

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

beste chris 2901, bij mijn weten had deze leverancier, tot aan het faillisement, geen agent in nederland maar deed de eigenaar zelf zaken, ook model papagallo is een fantasienaam, er zijn uiteraard wel meer gelijkende stoelen als de pagagallo.

Martina28
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2009 19:38

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Martina28 »

Ik heb hoekbank Bardolino bij isassi gekocht met artikel code051003.
Kleur Reflection 317 (Silver-Black)
leefhoek
3zits 1 arm links/chaise longue arm rechts
poten zwart.
Andere meubel in mijn huis heb ik volgens dit sofa gekocht.
Misschien iemand weet waar kan ik daze bank nog vinden.
Gr,
Martina

HenvD
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2009 12:42

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door HenvD »

NANO Interieur toch niet failliet.
Ik was zaterdag in Villa Arena het filiaal daar was geopend en heb begrepen van de verkoopster bij Nano Interieur dat de firma gered is en op de oude voet blijft doordraaien.

Nitebreed
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2009 08:51

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Nitebreed »

Zojuist de curator maar weer even gebeld, wat de stand van zaken was over Isassi. Ik kreeg niet zijn secretaresse, maar direct hemzelf aan de lijn. Hij vertelde me dat er 22 januari een openbare veiling zal zijn. Alle meubels uit de showroom zijn in ieder geval al verkocht (geen idee aan wie maar goed...)

WinjeWanje
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2009 14:56

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door WinjeWanje »

Laatste ontwikkelingen in het faillissement van Nano Interieur

Alle gedupeerde consumenten in het faillissement van Nano Interieur hebben lang moeten wachten voordat duidelijk werd dat de curator geen leveringen zou doen of aanbetalingen zou restitueren.
Vanaf het moment dat de curator dit bekend heeft gemaakt kunnen consumenten een beroep doen op de aanbetalingsgarantieregeling.
Veel consumenten wilden weten wat er zou gebeuren met de voorraden van Nano Interieur.
Per 1 december hebben wij vernomen dat alle vestigingen van Nano Interieur weer open zijn. Wanneer dit precies gebeurd is nog niet bekend.

Wij wijzen u erop dat deze vestigingen niet CBW-erkend zijn en de algemene voorwaarden, en dus ook de garanties van de CBW, niet van toepassing zijn.
Consumenten die al een vervangende koop hebben gesloten moeten deze overeenkomst nakomen.
Consumenten die wel onder de CBW-garanties willen kopen kunnen gewoon een beroep op de aanbetalingsgarantieregeling doen.

WinjeWanje
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2009 14:56

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door WinjeWanje »

Laatste ontwikkelingen in het faillissement van I Sassi Wonen

Alle gedupeerde consumenten in het faillissement van I Sassi Wonen hebben lang moeten wachten voordat duidelijk werd dat de curator geen leveringen zou doen of aanbetalingen zou restitueren.
Vanaf het moment dat de curator dit bekend heeft gemaakt kunnen consumenten een beroep doen op de aanbetalingsgarantieregeling.
Veel consumenten wilden weten wat er zou gebeuren met de voorraden van I Sassi Wonen.
Per 1 december hebben wij vernomen dat de winkels van I Sassi Wonen in Amsterdam, Leiderdorp en Rotterdam in de week van 21 december weer tijdelijk open gaan om de voorraden te verkopen in een faillissementsuitverkoop. Veel ge dupeerde consumenten zullen benaderd worden en hebben de mogelijkheid alsnog hun bestelling af te nemen.
Op de meubelen wordt geen garantie gegeven. De verkoop geschiedt ook niet door een CBW-erkende woonwinkel. Daarom gelden de CBW voorwaarden, en dus de garanties die CBW biedt, niet.
Consumenten die al een vervangende koop hebben gesloten moeten deze overeenkomst nakomen.
Consumenten die wel onder de CBW-garanties willen kopen kunnen gewoon een beroep op de aanbetalingsgarantieregeling doen.

Leen45
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2009 13:01

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Leen45 »

Wij waren in het buitenland en bij terugkomst las ik deze berichten over Isassi.
Ook wij zijn gedupeerd, op 27 - 10 een eettafel besteld en een aanbetaling gedaan en een week later failliet ... lijkt echt een beetje op oplichting.
Wij hebben nog niets van de Curator gehoord !!
Heeft iemand enig idee hoe wij dit het beste aan kunnen pakken.

Het gaat trouwens om de eettafel Domino nr.1666 160 x 210, uitschuifbaar met aluminiumframe en gelaagd wit bovenblad, iemand enig idee waar deze nog meer te koop is ?.

Vast bedankt voor je reactie.

Nitebreed
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2009 08:51

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Nitebreed »

WinjeWanje schreef:Laatste ontwikkelingen in het faillissement van I Sassi Wonen

Alle gedupeerde consumenten in het faillissement van I Sassi Wonen hebben lang moeten wachten voordat duidelijk werd dat de curator geen leveringen zou doen of aanbetalingen zou restitueren.
Vanaf het moment dat de curator dit bekend heeft gemaakt kunnen consumenten een beroep doen op de aanbetalingsgarantieregeling.
Veel consumenten wilden weten wat er zou gebeuren met de voorraden van I Sassi Wonen.
Per 1 december hebben wij vernomen dat de winkels van I Sassi Wonen in Amsterdam, Leiderdorp en Rotterdam in de week van 21 december weer tijdelijk open gaan om de voorraden te verkopen in een faillissementsuitverkoop. Veel ge dupeerde consumenten zullen benaderd worden en hebben de mogelijkheid alsnog hun bestelling af te nemen.
Op de meubelen wordt geen garantie gegeven. De verkoop geschiedt ook niet door een CBW-erkende woonwinkel. Daarom gelden de CBW voorwaarden, en dus de garanties die CBW biedt, niet.
Consumenten die al een vervangende koop hebben gesloten moeten deze overeenkomst nakomen.
Consumenten die wel onder de CBW-garanties willen kopen kunnen gewoon een beroep op de aanbetalingsgarantieregeling doen.
Dit zou heel goed nieuws zijn! Ben benieuwd hoe ze dat dan zouden doen met de eventuele aanbetalingen die al gedaan zijn.

priesje
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 nov 2009 23:56

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door priesje »

Hmm wij hebben inmiddels al nieuwe bank besteld. Weet overigens ook niet of ik anders alsnog mijn bestelling bij isassi zou willen hebben. Er staat nl. wel dat je geen garantie op de meubels van isassi krijgt (staat er op de CBW site overigens niet bij bij nano). Bij isassi is het echt een faillissementsverkoop waarbij je verder geen enkele garantie krijgt. Bij nano is het volgens mij meer een doorstart waarbij ze alleen niet CBW erkend zijn.

Betekent dus dat als er iets stuk gaat je nergens meer aanspraak op kunt maken.

Nitebreed
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2009 08:51

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Nitebreed »

priesje schreef:Hmm wij hebben inmiddels al nieuwe bank besteld. Weet overigens ook niet of ik anders alsnog mijn bestelling bij isassi zou willen hebben. Er staat nl. wel dat je geen garantie op de meubels van isassi krijgt (staat er op de CBW site overigens niet bij bij nano). Bij isassi is het echt een faillissementsverkoop waarbij je verder geen enkele garantie krijgt. Bij nano is het volgens mij meer een doorstart waarbij ze alleen niet CBW erkend zijn.

Betekent dus dat als er iets stuk gaat je nergens meer aanspraak op kunt maken.
Dat is inderdaad wel een punt. Maar ach, zo'n garantie stelt vaak ook weinig voor. Meestal is dat maar voor een jaar of kan je een paar jaar extra 'bijkopen'. In het geval van beschadigingen door eigen toedoen geldt zo'n garantie ook vaak niet, dus dan zou het inderdaad alleen gaan om zaken die echt 'kapot' zijn. Bij een bank zie ik dat nog niet zo snel gebeuren, dat risico neem ik dan wel voor lief.

mmellor
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2009 12:51

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door mmellor »

@WinjeWanje

Is er ook bekend wat er met de outlet store in Den Haag gebeurd?

Ik zou graag de door mij aanbetaalde bank alsnog kopen.

volleybal16
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2009 15:20

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door volleybal16 »

Iedereeen hartelijk bedankt voor de tips. We hebben ondertussen onze bank gevonden bij Melchior interieur.
We hadden ook een aantal barkrukken gezien bij Isassi die we graag wilde hebben. Onder andere een zwart leren barkruk met leuning. Weet iemand waar we die kunnen kopen?

Groetjes Carola

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Hallo Vollebayl16, dat waren zeer waarschijnlijk krukken van effezeta informeer eens bij [email protected] of van danform informeer dan bij [email protected] succes gewenst

dedmer
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2009 22:20

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door dedmer »

hallo,
wij hebben in september ook een bank besteld bij iSassi in Den Haag, genaamd Glorenza, met natuurlijk hetzelfde resultaat: brief naar het CBW.
Weet iemand of deze bank nog ergens anders te krijgen is?
Alvast bedankt!

Dedmer

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Beste Dedmer, het model is zeer waarschijnlijk ook te bestellen via , Kosnova in het Alexandrium, of bij het Posthuys in Bergschenhoek en bij Flow ook in Bergschenhoek en bij Gaaff in Voorburg, het model bij de leverancier heet dan Flex, succes hiermee

moos1984
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2009 09:01

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door moos1984 »

Hallo,
ook wij hebben in september een bank besteld bij Isassi, nu ook een brief naar het CBW gestuurd.
Graag zouden wij alsnog deze bank willen hebben, we zijn zolang opzoek geweest!
Het gaat om de bank type Canelli met artikelcode 190200.
Iemand een idee waar deze bank te verkrijgen zou zijn?
ik heb een foto bijgevoegd.

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Beste Moos 1984, hieronder een lijst met winkels welke zeer waarschijnlijk het model caneli verkopen,
BOUMAN-POTTER BV SINT-MAARTENSDIJK
BRIGHT LIVING DEN HAAG
CASA COSI ALMERE
DE BOKKESPRONG WADDINXVEEN
DE INTERIEURFABRIEK EINDHOVEN EINDHOVEN
DE WOERD WERELDS WONEN LEIDEN
DRIEHOEK MEUBELEN AMSTERDAM AMSTERDAM
EIJERKAMP VEENENDAAL ZUTPHEN
EIJERKAMP, WOONBOULEVARD ZUTPHEN
FABRICATI OVERTOOM AMSTERDAM
FLOW ROTTERDAM
HIP WONEN ROTTERDAM ROTTERDAM
INTERNOVA LINDENGRACHT AMSTERDAM
INTERNOVA OUTLET AMSTERDAM
KIEVEEN EXCLUSIEF LOENEN (GLD)
KOSNOVA ROTTERDAM KRIMPEN AAN DEN IJSSEL
LENT B.V. (LOEK DE LEEUW) DEN HAAG
MC MEUBELEN AMSTELHOEK AMSTELHOEK
MELCHIOR INTERIEUR DEN HAAG DEN HAAG
MEUBELFACTORY DE GOORN
OLD INN WONEN DIRKSHORN
OTAK ASSEN ASSEN
OTAK BODEGRAVEN BODEGRAVEN
OTAK DOKKUM DOKKUM
OTAK DRACHTEN DRACHTEN
OTAK EMMEN (PEHAM B.V.) EMMEN
OTAK ENSCHEDE ENSCHEDE
OTAK GRONINGEN GRONINGEN
OTAK JOURE JOURE
OTAK LEEUWARDEN LEEUWARDEN
OTAK MEPPEL ROGAT
OTAK OPHEUSDEN OPHEUSDEN
OTAK TER AAR TER AAR
OTJE VAN POTJE RIJSSEN
OTJE VAN POTJE RIJSSEN
TOP SELECTED SOFAS WOLVEGA
TOP SELECTED SOFA'S GOES GOES
WILLEMS WOON WERELD AMSTERDAM
WONEN & SFEER HEERENVEEN
WOONWINKEL ZEVENAAR ZEVENAAR
X5 ZAANDAM BV ZAANDAM/SLIEDRECHT

let op ook caneli is ook een fantasienaam de fabrieksnaam is Ideal, succes

dedmer
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2009 22:20

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door dedmer »

Ook van ons hartelijk dank voor de info, box45!

groeten

Dedmer

Gesloten