LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkooppraatjes telegraaf

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
valon

verkooppraatjes telegraaf

Ongelezen bericht door valon »

Mijn man en zoon zijn er ingetuind Bij de macro duiven stonden wat verkopers v/d/ telegraaf Hadden een aanbieding 3 maanden voor 15,00 euro daarna ten aller tijde opzeggen Helaas is niet niet waar en omdat mijn man in goede vertrouwen tekenden hebben we 1 jaar contract stond wel natuurlijk in kleine lettertjes maar mijn man had de leesbrief niet bij zich.In onze welkomsbrief stond ook tot wederopzegging Wie heeft dit ook meegemaakt en kan dit zo maar In principe heeft die verkoper zitten te liegen

InwonerRenesse

Re: verkooppraatjes telegraaf

Ongelezen bericht door InwonerRenesse »

Er is naar mijns inszien altijd een opzeg termijn, en altijd de lettertjes lezen, maar nog een tip nooit ingaan op verkoop praatjes aan de telefoon, aan de deur of op straat.
Simpele regel als ik wat nodig heb regel ik het zelf wel.
En al helemaal nooit blind staren op goedkope aanbieding.

Machtold

Ongelezen bericht door Machtold »

Valt dit niet onder de colportagewet? Dus 8 dagen bedenktijd?

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Jazeker is dit colportage, al doet het bedrag van 15 euro vermoeden van niet. Die wet geldt immers voior bedragen boven de 34 euro (75 gulden was dat ooit).

De bedenktijd gaat pas in, op het moment dat de verkoopovereenkomst is ingeschreven bij de kamer van Koophandel. Vraag om een kopie van dat bewijs.

Ze hebben geen poot om op te staan, wanneer je binnen die 8 dagen gereclameerd hebt.

Mij probeerden ze in Deventer een gratis krant aan te smeren. Ik vroeg ze meteen: HOE gratis is GRATIS, bij jullie? Nou, eh, er zit wel een voorwaarde aan vast, zei die jongen. Ik zei: als je eerlijk bent, zeg je dat er meteen bij, maar het wordt jullie kennelijk aangeleerd om het daar met geen woord over te hebben. Duidelijk hoorbaar voor mensen die aanstalten maakten om die krant aan te pakken, en vervolgens door liepen.

Beetje dom van die jongen om kwaad te worden op mij, HIJ loog tenslotte tegen de mensen, niet ik.

Gesloten