Net buiten de garantie-periode ging mijn DVD speler kapot. Ter reparatie aangeboden bij Megapool, waar ik zeer coulant werd geholpen (hulde hiervoor !). Na enkele weken was het apparaat echter nog niet terug. Veel smoezen van het reparatie-centrum van Philips, echter na doorvragen bleek het apparaat kwijt te zijn. Per telefoon werd hier door ene Claudia keihard over gelogen ("we zijn er net mee bezig"). Leenapparaat meegekregen bij Megapool (alweer hulde !). Na enkele dagen werd het apparaat toch terug gevonden en terugbezord (kosten voor Megapool, 3 maal hulde !). Na reclameren per e-mail over de duistere gang van zaken bij het Philips reparatiecentrum komt echter geen enkele reactie, niet de minste vorm van excuses. Slechte service !!
afz. Kees Damen
Roosendaal
Is ie ook daadwerkelijk bij Phillips ter reparatie gebracht?
Want Megapool heeft een eigen reparatie afdeling.
Daar gaat de apparatuur eerts heen en als hun er niks mee kunnen wordt ie pas doorgestuurd...
De service aangaande Philips is diepbedroevend. Dit bedrijf denkt dat zij de crème a la crème van de leveranciers zijn.
Meestal worden de winkels gewoonweg als snot behandeld terwijl de winkels hun produkten verkopen. Over de serviceafdeling gesproken; over het algemeen worden de spullen gerepareerd door het bedrijf E-care.