Ik kreeg vandaag mijn polisblad van de nieuwe verzekering binnen.
Ze hebben de "no-claim" beschermer met € 20,00 p.j. verhoogd.
Ik dacht laat ik eens wat gaan rondshoppen op internet en heb bij verschillende maatschappijen een online berekening gedaan en deze toch ook nog een keer bij Centraal Beheer.
En wat tot mijn grote verbazing:
De huidige premie op mijn polisblad voor Diefstal bedraagt € 47,19 p.j.
En de premie voor Brand,storm,natuur bedraagt € 21,33 p.j.
Als je online bij Centraal Beheer de premie berekening doent, bedragen voor nieuwe polissen dezelfde bedragen respectivelijk € 8,38 en € 8,71!
Dus op nieuwe polissen zijn deze premies ruim € 50,00 p.j. minder!
Centraal Beheer gebeld en ze willen de premies niet aanpassen. Dus nieuwe polissen zijn veel voordeliger uit dan mensen die al 10 jaar via Centraal Beheer verzekerd zijn!
Dus rondshoppen loont de moeite en zeker als Centraal Beheer zo met hun vaste klanten omgaat!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centraal Beheer Auto Verzekering
Re: Centraal Beheer Auto Verzekering
Zie hier de taktiek van de internetverzekeraar!
Goedkoop binnenhalen en vervolgens stelselmatig de premie verhogen.
Eindelijk wakker geworden!!!
Groet,
Goedkoop binnenhalen en vervolgens stelselmatig de premie verhogen.
Eindelijk wakker geworden!!!
Groet,
Re: Centraal Beheer Auto Verzekering
JeLo
Wellicht ben je er al van op de hoogte, maar op grond van premieverhoging mag je altijd je verzekering opzeggen, en zowiezo aan het eind van een contractperiode. Het lijkt mij dat er zeker goedkopere maatschappijen op internet te vinden zijn. De no claim beschermer heeft zo z'n voordelen, maar ook een groot nadeel. Bij een schade ben je gedekt voor terugval in je b/m trede. Bij overstappen naar een andere verzekeringmij gaat deze echter altijd uit van de laatste schade en zal je alsnog een lagere b/m trede toegewezen krijgen.
Wellicht ben je er al van op de hoogte, maar op grond van premieverhoging mag je altijd je verzekering opzeggen, en zowiezo aan het eind van een contractperiode. Het lijkt mij dat er zeker goedkopere maatschappijen op internet te vinden zijn. De no claim beschermer heeft zo z'n voordelen, maar ook een groot nadeel. Bij een schade ben je gedekt voor terugval in je b/m trede. Bij overstappen naar een andere verzekeringmij gaat deze echter altijd uit van de laatste schade en zal je alsnog een lagere b/m trede toegewezen krijgen.