LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gameboys-club.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
doenja01

Re: gameboys-club.com

Ongelezen bericht door doenja01 »

nicolemarcus schreef:heb vandaag aangifte gedaan.
op het politiebureau in Heythuysen.
valt onder leudal/maasgouw.

mijn proces verbaal nummer is: 2009126708-1

hoi hier sandra ik heb je proces verbaal nummer bij de andere gezet op pagina 8 van dit forum
groetjes sandra

doenja01

vanavond tijdens de uitzending van tros opgelicht gaat ik proberen contact te zoeken met hun via de telefoon of het lukt weet ik niet maar kan het altijd proberen
sandra reiss

Dingus254

Ongelezen bericht door Dingus254 »

Mijn proces-verbaalnummer is: 2009102336-1 Regio noord- en oost gelderland Doetinchem. De politie raadde mij aan dat we dit forum in ieder geval tot stand moeten houden en onze proces verbaalnummers erop zetten!

Boeruh

Ongelezen bericht door Boeruh »

Komt ze weer zullen jullie wel denken maar willen jullie je allemaal hier ook aanmelden alsjeblieft? We hebben nu al zoveel PV's, echt top!

http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 8972/13#13

Danielle89

Ongelezen bericht door Danielle89 »

Ramondo schreef:Ook ik zojuist aangifte gedaan, hierbij het procesverbaal nummer
Politie Rotterdam Rijnmond
2009419190-1

Er is mij verteld dat alle gekopelde aangifte's verstuurd worden naar de afdeling computercriminaliteit en dat deze verder aan deze zaak zullen gaan werken.

Iedereen dus aangifte doen en PV nummer vermelden en koppelen aan de andere nummers.

Nederlandse Aangiftes:
2009052854-1 Politie Zaanstreek waterland
2009418794-1 Politie Spijkenisse putten
2009419190-1 Politie Spijkenisse Rotterdam rijnmond
2009125867-1 Politie Maasgouw
PL0200-091204-181418366
PL0920/09-369732 Politie Utrecht
2009103365-1 Politie Apeldoorn 8 dec aangifte gedaan om 18.00 ;)

Belgische aangiftes:
- fce10fbaa8b24731811808b4c6d98224
- 9706fd4ef5894cdfbfe4bd8c56a76b1e

Ramondo

Ongelezen bericht door Ramondo »

Even een goede update van alle Proces verbaal nummers.
Iedereen dus aangifte doen en PV nummer vermelden en koppelen aan de andere nummers, er is een verschil tussen hks-nummer en proces-verbaal nummer

Nederlandse Aangiftes onder proces verbaal nummer:
2009052854-1 Politie Zaanstreek waterland
2009418794-1 Politie Spijkenisse putten
2009419190-1 Politie Spijkenisse Rotterdam rijnmond
2009125867-1 Politie Maasgouw
2009103365-1 Politie Apeldoorn
2009102336-1 Regio noord- en oost gelderland Doetinchem
2009126708-1 Politie Heythuysen leudal/maasgouw

Nederlandse Aangiftes onder HKS nummer:
PL0200-091204-181418366
PL0920/09-369732 Politie Utrecht

Belgische aangiftes:
- fce10fbaa8b24731811808b4c6d98224
- 9706fd4ef5894cdfbfe4bd8c56a76b1e

Bij aangifte even dit stukje kopieren en je eigen proces-verbaal nummer vermelden.
Ook de Belgische gedupeerden graag jullie nummers aanmelden!

Meld ook even je hier je oplichting http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 8972/13#13
Hier wordt serieus naar gekeken door o.a. politie.

doenja01

ik heb gebeld met het progamma opgelicht zei willen ook dingen verzamelen zouden er nog mensen zijn die willen bellen nu tijdens de uitzending
0900-1121121
hoe meer hoe beter
groetjes sandra

Danielle89

Ook ik heb even opgelicht gebeld en mijn verhaal verteld.... heb mijn telefoon nummer achtergelaten dus als ze nog meer vragen hebben dan nemen ze weer contact op!

Samen staan we STERK!!!!!

B.Tchang

Ongelezen bericht door B.Tchang »

Hierbij mijn proces verbaal nummer:
2009203708-1 Politie Eindhoven Gestel

Mijn HKS-nr:
PL2205.205.2009.3010

Mijn Ideal nummer:
0050000422140662

Ik hoop dat we de daders te pakken krijgen!
Het gaat hier echt om een fiks bedrag van rond de 800 euro :@

jaristen

Ongelezen bericht door jaristen »

Rare vraag misschien maar wat is een hks nummer?
Ik neem aan net zoiets als het nummer van een pv?

Ramondo

jaristen schreef:Rare vraag misschien maar wat is een hks nummer?
Je HKS nummer staat op je proces verbaal na aangifte.
Dit is een ander nummer dan je proces verbaal nummer.

Het kan geen kwaad om gewoon beide te vermelden.
maar meld ze dan in combinatie.

Danielle89

jaristen schreef:Rare vraag misschien maar wat is een hks nummer?

Ik hoorde vandaag dat de politie in die gemeente nog met een ander programma werkt dus andere aangifte nummers krijgt.

doenja01

Danielle89 schreef:Ook ik heb even opgelicht gebeld en mijn verhaal verteld.... heb mijn telefoon nummer achtergelaten dus als ze nog meer vragen hebben dan nemen ze weer contact op!

Samen staan we STERK!!!!!
hoi hier sandra ik heb ook mijn nummer achter moeten laten
kijken wie er wat mee wil doen er is ook een mooi stuk naar sbs
groetjes sandra

jp1963

Ongelezen bericht door jp1963 »

Hallo Doenja,

We willen laten weten dat wij totaal niks met deze zaak te maken hebben en dat onze gegevens door een zekere xxxx zijn misbruikt. We kregen afgelopen zaterdag telefoon en die persoon vroeg ons of we een site hadden met de naam gameboys-club.com. We wisten van niks en deze persoon vertelde ons dat onze gegevens op deze site stonden. We hebben gelijk onze rekening laten blokkeren en we hebben ING ook ingelicht en tevens een aangifte gedaan. Gelukkig kunnen we de mensen die geld hebben overgemaakt naar 3451673 het geld terug krijgen want we hebben ervoor gezorgd dat deze oplichter het geld niet kan doorsluizen naar een andere rekening, hij zal daar wel flink van balen.We zijn gewoon eerlijke mensen die zelf de dupe zijn geworden en we hopen ook dat ze deze oplichters pakken want volgens ons zit hier een bende achter. En we hopen ook dat de bank zo snel mogelijk het geld overmaakt naar de mensen die hier allang voor gespaard hebben om de kinderen wat te kopen voor de feestdagen want we hebben zelf ook kinderen en we vinden het gewoon schandalig dat er oplichters zijn die daar misbruik van maken. Nu maar hopen dat ze gepakt worden en dat iedereen zijn geld terug krijgt.

Ramondo

jp1963 schreef:Hallo Doenja,

We willen laten weten dat wij totaal niks met deze zaak te maken hebben en dat onze gegevens door een zekere xxxx zijn misbruikt. We kregen afgelopen zaterdag telefoon en die persoon vroeg ons of we een site hadden met de naam gameboys-club.com. We wisten van niks en deze persoon vertelde ons dat onze gegevens op deze site stonden. We hebben gelijk onze rekening laten blokkeren en we hebben ING ook ingelicht en tevens een aangifte gedaan. Gelukkig kunnen we de mensen die geld hebben overgemaakt naar 3451673 het geld terug krijgen want we hebben ervoor gezorgd dat deze oplichter het geld niet kan doorsluizen naar een andere rekening, hij zal daar wel flink van balen.We zijn gewoon eerlijke mensen die zelf de dupe zijn geworden en we hopen ook dat ze deze oplichters pakken want volgens ons zit hier een bende achter. En we hopen ook dat de bank zo snel mogelijk het geld overmaakt naar de mensen die hier allang voor gespaard hebben om de kinderen wat te kopen voor de feestdagen want we hebben zelf ook kinderen en we vinden het gewoon schandalig dat er oplichters zijn die daar misbruik van maken. Nu maar hopen dat ze gepakt worden en dat iedereen zijn geld terug krijgt.
Hebben jullie dan ook betalingen van moneybookers op de rekening gestort gekregen?? of waren dit directe betalingen van gedupeerden??

Voor de rest zal de recherche er wel over oordelen of jullie onschuldig zijn.
Als dat zo is moet je het ons niet kwalijk nemen, daar dit de gegevens zijn die zijn doorgegeven door de oplichters, voolopig is het voor mij i.i.g. nog niet duidelijk.

Wel is er onder het door jullie gegeven nummer in de UK dit te vinden:
http://www.gumtree.com/london/06/48009906.html

Danielle89

Ik ging vanavond naar de Politie en ik had van alles meegenomen, ik had alles uitgeprint van deze site tot aan pagina 8. ook hebben ze verschillende mails van mij gekregen die ik had, zoals de factuur en de bevestiging van iDeal. die beste lui van de politie gaven ook aan dat het er ook echt super proffessioneel eruit zag allemaal en dat die gemenerikken echt niet dom zijn. ze zeiden ook hoe meer mensen zich nu aangeven hoe sneller we er wat mee kunnen doen.
1 aangifte van oplichting is geen oplichting zoals ze zeiden.
het was ook gemakkelijk dat ik alle andere pv nummers had, die hebben ze gelijk er bij geschreven....

wel moet ik zeggen dat ik "blij" ben dat ik "maar" voor € 42.99 ben opgelicht en niet voor meer zoals ik hier lees.
en ook dat ik niet de enige ben! ;)

Ik hoop dat deze gemenerikken snel worden opgepakt, want nog even en je kunt gewoon niemand meer vertrouwen!

Een goede nachtrust allemaal!

en tot horens

ik heb ook aangegeven dat ik op de hoogte wil worden gehouden van deze zaak, en dat zouden ze doen. ben erg benieuwd!

Boeruh

jp1963 schreef:Hallo Doenja,

Willen jullie dan ook het PV nummer van jullie aangifte op deze site opgeven en je ook hier aanmelden
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 9928972/15

stefkefox

Ongelezen bericht door stefkefox »

Via priveberichten heb ik wat vragen binnengekregen over mijn contact met moneybookers. Hieronder de informatie die ik tot nu toe van ze heb ontvangen.

De vraag of de goederen zijn aangekomen is binnengkomen op mijn gmail adres en kwam van: [email protected] .

Na beantwoording van hun vraag, zoals in een eerder post aangegeven,kreeg ik eerst dit bericht(gestuurd vanaf: [email protected])
---
date Fri, Dec 4, 2009 at 9:40 PM
subject (Moneybookers Merchant Services) Your ticket has been successfully received
mailed-by moneybookers.com

If your request is not related to a Merchant/business use of your Moneybookers account, then please contact our Customer Service Team.

Dear valuable Partner,

Your ticket ID is 90152530, please keep it for further references.

Thank you for contacting the Moneybookers Merchant Services Team. We are looking into your request and we will get back to you as soon as possible. We highly appreciate your patience in case our response requires some additional time.

Please don’t re-send your request in case you don’t hear back from us immediately. Sending another request will take your request back in the queue and therewith delay our reply.

We look forward to serving you further and stay at your assistance at any time.

Kind regards,
Your Moneybookers Merchant Services Team!

---

Daarna heb ik nog een bericht gehad (gestuurd vanaf: [email protected] )

Mon, Dec 7, 2009 at 5:39 PM
subject [Ticket ##90152530##] Question about delivery of goods
mailed-by moneybookers.com

Dear Mr. ,

Thank you for contacting us.

We are currently running an investigation on the merchant's account. As soon as we complete it we would be able to give you more information about this matter.

Best regards,
Moneybookers Security

fabinr1

Ongelezen bericht door fabinr1 »

Mijn aagifte is ook afgerond!
Hier de gegevens
PV:
2009071198-1 Gemeente Wageningen
HKS:
PL0745.745.2009.1837

Boeruh

Ik kreeg net een mailtje van de ING.

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van deze vorm van oplichting.

Er zijn inmiddels de nodige stappen ondernomen tegen deze persoon. Het is verstandig dat u aangifte gedaan heeft, zodat de politie hier ook mee aan de slag kan.

Ook hebben wij uw e-mail inmiddels doorgestuurd ter kennisgeving aan onze afdeling Veiligheidszaken.

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

Dhr. xxxx
Manager Verkoop en Service

TRACKING NUMBER: A00006499116-00020939592

Gesloten