Ik heb mijn digitale pakket voor TV stopgezet omdat ik eigenlijk wel tevreden was met het analoge signaal (hier keken we ook 95% van de tijd naar). Om een goed film te bekijken schoot het "UPC on demand" aanbod tekort dus ik heb als we een film wil zien toch prima kwaliteit op dvd en blue ray.
Het digitale signaal is nu (te vroeg want ik betaal nog maar dat terzijde) stopgezet maar ik kan me niet van de indruk ontrekken dat het analoge signaal slechter is geworden.
Ik betaal nu net zo veel voor het analoge als voorheen dus het zou niet mogen. Zou UPC dit doen om de overstap naar digitaal te promoten? Dit zou niet mogen lijkt me.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Analoog signaal verslechterd na opzegging digitaal
Re: Analoog signaal verslechterd na opzegging digitaal
Zo te zien heb je een goede LCD TV ( je kijkt blue ray ). Daar zie je de beeldkwaliteit veel beter en dus ook de onscherpte van het analoge signaal.Zelf heb ik een Full HD scherm met digitale TV van UPC en als het digitale beeld wegvalt en de TV dus teruggaat naar het analoge beeld zie ik direct het verschil, een kwestie van gewenning en u bent natuurlijk ook dat betere beeld gewend vrees ik.Toch zou het mogelijk kunnen zijn dat het analoge signaal (bewust?) slechter word.JVvHH schreef:Ik heb mijn digitale pakket voor TV stopgezet omdat ik eigenlijk wel tevreden was met het analoge signaal (hier keken we ook 95% van de tijd naar). Om een goed film te bekijken schoot het "UPC on demand" aanbod tekort dus ik heb als we een film wil zien toch prima kwaliteit op dvd en blue ray.
Het digitale signaal is nu (te vroeg want ik betaal nog maar dat terzijde) stopgezet maar ik kan me niet van de indruk ontrekken dat het analoge signaal slechter is geworden.
Ik betaal nu net zo veel voor het analoge als voorheen dus het zou niet mogen. Zou UPC dit doen om de overstap naar digitaal te promoten? Dit zou niet mogen lijkt me.
-
richardc79
Re: Analoog signaal verslechterd na opzegging digitaal
Ik kan mij niet voorstellen dat UPC dit doet. Als ze dit wel doen zijn ze nog dommer dan ik dacht. Immers zou ik dan direct overstappen naar bv digitenne ofzo omdat dit de helft goedkoper is. (als de kwaliteit toch slecht is maakt dat dan ook niet meer uit nietwaar?)JVvHH schreef:Ik heb mijn digitale pakket voor TV stopgezet omdat ik eigenlijk wel tevreden was met het analoge signaal (hier keken we ook 95% van de tijd naar). Om een goed film te bekijken schoot het "UPC on demand" aanbod tekort dus ik heb als we een film wil zien toch prima kwaliteit op dvd en blue ray.
Ook ik heb de digtale televisie van upc opgezegd omdat ik de prijsverhoging van 50cent per maand (tegen 10cent verhoging op analoog) op alleen het digitale gedeelte gewoonweg teveel/schandalig vind in deze economische tijden. (maar dat is wel weer typisch upc) Tevens kun je daardoor kosteloos opzeggen!
Nouja, kosteloos....op het 0900 nummer a 10cent per minuut sta je ook rustig een kwartier in de wacht.
Maar daarna ben je er wel vanaf.
Toch weer 54 Euro per jaar wat het je gaat besparen. (4,50 x 12)
Als de mij dus allemaal niet bevalt ga ik analoog ook opzeggen en dan naar goedkopere alternatieven.
Ik wacht het dus even af, vanaf 31-12 heb ik alleen nog analoog.
Heb overigens die decoder al direct eraf gegooit en in de kelder gemikt.
Wat een onding is dat zeg. Had een thompson zilverkleurig, er zat ook een draak van een afstandbediening bij die erg onhandig was. Ben blij dat ik er nu in ieder geval vanaf ben!