LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
indo981
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2009 16:31

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door indo981 »

Ik heb op 28 oktober 2009 eenzelfde verhaal, volgens Telfort zo'n 400mb gebruikt! Zie het bericht dat ik achter gelaten heb op dit forum.

Tot op heden nog niets vernomen van Telfort...

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=76938

Consumentt
Berichten: 761
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door Consumentt »

De kern van het probleem ligt bij het idiote bedrag dat je betaald voor data.
Laatste goudmijntje van mobiele telefonie :mrgreen:

CasperSouer
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2009 17:23

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door CasperSouer »

Dit lijkt me vrij duidelijk worden. Er is toch wel iets mis bij telfort waardoor een aantal van hun gebruikers worden aangeslagen voor byzar hoge mobile internet kosten. zojuist mijn telefoonrekening weer bekeken van deze maand. 1 cent verbuikt aan mobiel internet.

Tot op heden nog niets gehoord van telfort.
Als dit zo door blijft gaan ga ik aangifte van diefstal doen.
Hopelijk gaan ze dan eens uitzoeken wat hier aan de hand is.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@CasperSouer

Graag zoek ik ook voor u uit wat er aan de hand is.

In een PB kunt u, uw naw-gegevens, 06-nummer en het betreffende incidentnummer dat u van ons ontvangen heeft aan mij kenbaar maken.
Na ontvangst ben ik u verder van dienst.

Daphne

Salvation
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 nov 2009 20:43

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door Salvation »

Het is bij mij opgelost. Telfort (webcare) heeft via de email contact met mij opgenomen, wat ze niet willen dat ik het hier post :) Ik kan je alleen verklappen dat ik minder arm ben dan toen ik de rekening kreeg ;)

Lang leve web 2.0

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door vipserv »

hmmm ik deel de mening met telfort niet m.b.t. het doofpot beleid. als alles geregeld is, laat je dan weten wat er aan gedaan is? dit ivm de mensen die ook tegen dit probleem aanlopen? dan hebben die namelijk een eis.

Salvation
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 nov 2009 20:43

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door Salvation »

vipserv schreef:hmmm ik deel de mening met telfort niet m.b.t. het doofpot beleid. als alles geregeld is, laat je dan weten wat er aan gedaan is? dit ivm de mensen die ook tegen dit probleem aanlopen? dan hebben die namelijk een eis.
Ik verzoek u om deze oplossing niet gedetailleerd online kenbaar te maken. Ik wil niet de indruk wekken dat wij elke klacht op deze manier oplossen. Ik hoop dat ik op u kan rekenen.

Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen? Schroom niet en laat mij dit weten in een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@vipserv

Telfort hanteert geen 'doofpotbeleid'. Telfort Webcare is een online ondersteuning van de reguliere Klantenservice. Waar wij voor waken, is naar buiten toe de indruk wekken dat wij alle klachten op dezelfde manier kunnen oplossen. Elke beslissing hangt af van bepaalde factoren. Het is voor een buitenstaander vaak lastig om daarin een onderscheid te maken. En om die specifieke verwarring te voorkomen, leg ik inderdaad in bepaalde gevallen het verzoek bij de klant neer om de uitkomst niet gedetailleerd online kenbaar te maken. Tevens is het ons beleid dat wij mailwisselingen tussen onze klanten en onze medewerkers niet online publiceren.

Daphne

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door vipserv »

Duidelijk Daphne,

Al ben ik persoonlijk van mening dat iets wat voor een klant gedaan is als oplossing voor het probleem een known issue is geworden, en dat deze in het vervolg gebruikt zal worden als basis voor eventuele oplossingen van vergelijkbare problemen van klanten in de toekomst. (ITIL)

in het kader hiervan begrijp ik dus ook niet waarom de oplossing van het probleem niet online gepubliceert mag worden.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@vipserv

Ik respecteer uw mening.

Daphne

Gesloten