| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ENORM hoge telefoonrekening door databundel
Re: ENORM hoge telefoonrekening door databundel
Ik heb op 28 oktober 2009 eenzelfde verhaal, volgens Telfort zo'n 400mb gebruikt! Zie het bericht dat ik achter gelaten heb op dit forum.
Tot op heden nog niets vernomen van Telfort...
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=76938
Tot op heden nog niets vernomen van Telfort...
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=76938
-
Consumentt
De kern van het probleem ligt bij het idiote bedrag dat je betaald voor data.
Laatste goudmijntje van mobiele telefonie
Laatste goudmijntje van mobiele telefonie
-
CasperSouer
Dit lijkt me vrij duidelijk worden. Er is toch wel iets mis bij telfort waardoor een aantal van hun gebruikers worden aangeslagen voor byzar hoge mobile internet kosten. zojuist mijn telefoonrekening weer bekeken van deze maand. 1 cent verbuikt aan mobiel internet.
Tot op heden nog niets gehoord van telfort.
Als dit zo door blijft gaan ga ik aangifte van diefstal doen.
Hopelijk gaan ze dan eens uitzoeken wat hier aan de hand is.
Tot op heden nog niets gehoord van telfort.
Als dit zo door blijft gaan ga ik aangifte van diefstal doen.
Hopelijk gaan ze dan eens uitzoeken wat hier aan de hand is.
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@CasperSouer
Graag zoek ik ook voor u uit wat er aan de hand is.
In een PB kunt u, uw naw-gegevens, 06-nummer en het betreffende incidentnummer dat u van ons ontvangen heeft aan mij kenbaar maken.
Na ontvangst ben ik u verder van dienst.
Daphne
Graag zoek ik ook voor u uit wat er aan de hand is.
In een PB kunt u, uw naw-gegevens, 06-nummer en het betreffende incidentnummer dat u van ons ontvangen heeft aan mij kenbaar maken.
Na ontvangst ben ik u verder van dienst.
Daphne
Het is bij mij opgelost. Telfort (webcare) heeft via de email contact met mij opgenomen, wat ze niet willen dat ik het hier post
Ik kan je alleen verklappen dat ik minder arm ben dan toen ik de rekening kreeg
Lang leve web 2.0
Lang leve web 2.0
hmmm ik deel de mening met telfort niet m.b.t. het doofpot beleid. als alles geregeld is, laat je dan weten wat er aan gedaan is? dit ivm de mensen die ook tegen dit probleem aanlopen? dan hebben die namelijk een eis.
Ik verzoek u om deze oplossing niet gedetailleerd online kenbaar te maken. Ik wil niet de indruk wekken dat wij elke klacht op deze manier oplossen. Ik hoop dat ik op u kan rekenen.vipserv schreef:hmmm ik deel de mening met telfort niet m.b.t. het doofpot beleid. als alles geregeld is, laat je dan weten wat er aan gedaan is? dit ivm de mensen die ook tegen dit probleem aanlopen? dan hebben die namelijk een eis.
Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen? Schroom niet en laat mij dit weten in een reactie op deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@vipserv
Telfort hanteert geen 'doofpotbeleid'. Telfort Webcare is een online ondersteuning van de reguliere Klantenservice. Waar wij voor waken, is naar buiten toe de indruk wekken dat wij alle klachten op dezelfde manier kunnen oplossen. Elke beslissing hangt af van bepaalde factoren. Het is voor een buitenstaander vaak lastig om daarin een onderscheid te maken. En om die specifieke verwarring te voorkomen, leg ik inderdaad in bepaalde gevallen het verzoek bij de klant neer om de uitkomst niet gedetailleerd online kenbaar te maken. Tevens is het ons beleid dat wij mailwisselingen tussen onze klanten en onze medewerkers niet online publiceren.
Daphne
Telfort hanteert geen 'doofpotbeleid'. Telfort Webcare is een online ondersteuning van de reguliere Klantenservice. Waar wij voor waken, is naar buiten toe de indruk wekken dat wij alle klachten op dezelfde manier kunnen oplossen. Elke beslissing hangt af van bepaalde factoren. Het is voor een buitenstaander vaak lastig om daarin een onderscheid te maken. En om die specifieke verwarring te voorkomen, leg ik inderdaad in bepaalde gevallen het verzoek bij de klant neer om de uitkomst niet gedetailleerd online kenbaar te maken. Tevens is het ons beleid dat wij mailwisselingen tussen onze klanten en onze medewerkers niet online publiceren.
Daphne
Duidelijk Daphne,
Al ben ik persoonlijk van mening dat iets wat voor een klant gedaan is als oplossing voor het probleem een known issue is geworden, en dat deze in het vervolg gebruikt zal worden als basis voor eventuele oplossingen van vergelijkbare problemen van klanten in de toekomst. (ITIL)
in het kader hiervan begrijp ik dus ook niet waarom de oplossing van het probleem niet online gepubliceert mag worden.
Al ben ik persoonlijk van mening dat iets wat voor een klant gedaan is als oplossing voor het probleem een known issue is geworden, en dat deze in het vervolg gebruikt zal worden als basis voor eventuele oplossingen van vergelijkbare problemen van klanten in de toekomst. (ITIL)
in het kader hiervan begrijp ik dus ook niet waarom de oplossing van het probleem niet online gepubliceert mag worden.
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@vipserv
Ik respecteer uw mening.
Daphne
Ik respecteer uw mening.
Daphne