Niet zo happen Sala Salsa. Mijn vermoeden dat jij gewoon BBCS bent wordt steeds meer bevestigd door jouw reacties.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Een troost: ik ben zeker BBCS niet.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dus je hebt verder niks inhoudelijks meer te melden BBCS, sorry Sala Salsa?Sala Salsa schreef:Een troost: ik ben zeker BBCS niet.WillemV schreef: Niet zo happen Sala Salsa. Mijn vermoeden dat jij gewoon BBCS bent wordt steeds meer bevestigd door jouw reacties.
Vandaag werd de NVIDIA GEFORCE 8400M V7.15.11.7713 versie als aanbevolen update door Microsoft automatisch geïnstalleerd. Meteen erna begon de ventilator volop te draaien. Via Apparaatbeheer heb ik het vorige stuurprogramma (NVIDIA GEFORCE 8400M V7.15.11.7432) weer teruggezet. De aanbevolen updates heb ik tevens bij de instellingen voor Automatische updates in Vista uitgezet. Na de reboot draaide de notebook gelukkig weer als vanouds, dus zonder herrie van de ventilator en met de oudere NVIDIA driver.gsm-it schreef:Ik gebruik op mijn dv9623ed notebook de driver
NVIDIA GEFORCE 8400M V7.15.11.7432.
Met deze driver wordt het linker scharnier niet (te) warm.
De nieuwste driver is van april 2009:
NVIDIA GEFORCE 8400M V7.15.11.7713.
Deze driver is officieel door HP vrij gegeven, maar zorgt voor het oververhitten van de NVIDIA adapter. De ventilator gaat vaak maximaal draaien en toch wordt het linker scharnier te heet.
Ik heb snel de oude 7432 driver teruggezet en alles werkt op mijn notebook nog steeds perfect.
Ik heb tevens het probleem aan de helpdesk van HP doorgegeven en zou een reactie ontvangen van de technische dienst. Helaas heb ik nooit meer iets gehoord en de foute driver wordt nog steeds op de HP website aangeboden.
Volgens mij is de naamgeving het enige verschil tussen een notebook en een laptop.poisonic schreef:Ruim een kwart van alle HP-laptops houdt er binnen de drie jaar mee op. Pittig detail: HP verkocht vorig jaar maar liefst 16 miljoen laptops. Bij laptops van Gateway en Acer liggen de crash percentages respectievelijk op 23,5% en 23,3%. Verder blijkt dat notebooks aanzienlijk gevoeliger zijn dan laptops: zij vertonen 20% meer (hardware)defecten. Omdat de scheidslijn tussen notebooks en laptops vaag is, werden in de tests als notebooks beschouwd die computers die minder dan 400 dollar aankoopprijs kosten"![]()
Notebook werd volgens mij door ibm gebruikt ooitgsm-it schreef: Volgens mij is de naamgeving het enige verschil tussen een notebook en een laptop.
toplien schreef:Beste mensen,
Ook hier weer een slachtoffer van HP met een beeldprobleem.
Ik heb een laptop DV9645 net een Nvidia GeForce8400 kaart.
Sinds vorige week er ineens mee opgehouden. Hij wordt in in februari 2 jaar oud dus buiten de garantieperiode. Ik vind het echt schandalig dat ik zowel door de winkel als door de fabrikant weg wordt gestuurd of een rekening van 370 ex btw mag betalen. Iemand hier al verder mee gekomen?
Groet,
Plien
Er is geen duidelijk keuze menu om updates te verbergen in Vista.gsm-it schreef: De "belangrijke" updates kunnen in Vista helaas NIET uitgezet worden.