1. Echo in de telefoonlijn bij sommige binnenkomende gesprekken, soms zeer slechte verbinding. Bij Telfort hadden wij nooit echo in de lijn
2. Snelheid zeer onstabiel 3-16 Mb soms helemaal niets
3. Bijna blut van het bellen naar de helpdesk ( houden je extra lang aan de lijn maar lossen niets op)
4. Dhr. xxx van online belooft veel maar doet niets en is boos dat wij 1 brief naar TV Gelderland hebben gestuurd
5. K.P.N + wij + de mensen die ons bellen zijn de schuld volgens Online
6. Het liefst willen wij van dit zeer slechte abonnement af ( online weigert dit)
7 Bijna elke dag horen we dit als we proberen te bellen: “Onze excuses voor het ongemak maar dit gesprek kan op dit moment niet plaatsvinden.
8Wij hadden vanmorgen 5-12 van 9.30 t/m 12 geen telefoon + internet
9 Wij willen dat online ons alleen het internet verzorgt en KPN de telefoon maar ONLINE weigert dit
Gisteren 7 -12 belde de klanten service ons ze beloven veel maar doen niets !
Wij hebben door 1 computer bedrijf laten controleren of alles goed aangesloten is het is 100% goed aangesloten
Groetjes Jan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] online internet = 1 ramp
Re: online internet = 1 ramp
Je kan een kpn monteur laten komen en alles door laten meten en in een rapport opnemen. Wat betreft de klantenservice, het is altijd grappig dat mensen denken dat er mensen zitten die alles kunnen doen. Een klantenservice hanteert vaak een algemeen beleid en een agent daar kan bepaalde dingen wel en niet doen, en wordt dus later door hogere hand iets anders beslist..iets wat dus niet ligt aan de klantenservice zelf, en dan bedoel ik de mensen die je aan de lijn krijgt.
Dat je niet van online af komt zal waarschijnlijk komen door je kontrakt. Heb je eens een ander telefoontoestel geprobeerd wat betreft de echo. Mijn zus en zwager hebben ook Online en hadden last van echo wanneer ze belde. Later hadden ze een ander toestel gekocht (draadloos) en het probleem was verholpen. Nu wil ik niet zeggen dat dit de absolute oplossing is, maar je kan het proberen. En welk computerbedrijf was dat dan? Is het een erkend computerbedrijf of iemand van marktplaats danwel een "pc-dokter" ?
Dat je niet van online af komt zal waarschijnlijk komen door je kontrakt. Heb je eens een ander telefoontoestel geprobeerd wat betreft de echo. Mijn zus en zwager hebben ook Online en hadden last van echo wanneer ze belde. Later hadden ze een ander toestel gekocht (draadloos) en het probleem was verholpen. Nu wil ik niet zeggen dat dit de absolute oplossing is, maar je kan het proberen. En welk computerbedrijf was dat dan? Is het een erkend computerbedrijf of iemand van marktplaats danwel een "pc-dokter" ?
Meestal de huis tuin en keuken studentjes geen kvk geen garantie
Ik kom dagelijks hun prutswerk tegen dus klanten die dit al zeggen weet ik op voorhand al dat het zo is.
Immers een goed legaal bedrijf gaat het probleem oplossen desnoods door te bellen met online etc etc, maar ja hun snappen het niet dus is alles wel goed aangesloten klant mag betalen probleem is er nog.
Ben blij dat wij zo niet werken, eerst oplossen dan betalen das de normale gang van zaken
Ik kom dagelijks hun prutswerk tegen dus klanten die dit al zeggen weet ik op voorhand al dat het zo is.
Immers een goed legaal bedrijf gaat het probleem oplossen desnoods door te bellen met online etc etc, maar ja hun snappen het niet dus is alles wel goed aangesloten klant mag betalen probleem is er nog.
Ben blij dat wij zo niet werken, eerst oplossen dan betalen das de normale gang van zaken
Er zijn wel redelijk betrouwbare ( gecertificeerd personeel /KVK /enz )
maar dat gaat aardig wat kosten. Dit bedrijf "digiprofs.nl" bv, maar je hebt gelijk, de meeste zijn sjacheraars.
maar dat gaat aardig wat kosten. Dit bedrijf "digiprofs.nl" bv, maar je hebt gelijk, de meeste zijn sjacheraars.
Uiteraard kost geschoold personeel wat meer dan een ander.
Ik zat net ook even op die site te kijken dat zijn inderdaad gangbare tarieven.
Mensen die voor 25 euro wel een pc formatteren noem ik meer studenten zonder bedrijf en het dan ook maar half doen.
Kwaliteit kost geld maar ja maak dat de consument maar eens wijs.
Mensen die voor 25 euro wel een pc formatteren noem ik meer studenten zonder bedrijf en het dan ook maar half doen.
Dat ben ik met je eens,als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten geeft dat meestal problemen.quantas01 schreef:Uiteraard kost geschoold personeel wat meer dan een ander.
Vaak wel ja.Dat ben ik met je eens,als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten geeft dat meestal problemen.
Gisteren ook een telefoontje Mevr heeft een pc waar manlief een WW op heeft gezet maar het vergeten is.
Ook in de veilige modus het admin account heeft een ander WW of wij kunnen komen daarvoor ik zeg dat kan kost u 65 euro ex btw.
Ja maar das wel duur dan vraag ik degene die het altijd doet wel die vraagt maar 15 euro.
Ik zeg ja 0,0 garantie van een student aan u de keus.
Bellen ze net op of ik AUB wil komen want die student kan het niet opgelost krijgen, ja vind ik niet gek maar ze hebben wel betaald voor jan snot aan hem
hahaha, ja zulke no-know's zal je altijd blijven houden. Eerst hemel en aarde bewegen dat je het op moet lossen terwijl ze zelf maar wat aanklooien. Zoveel mensen in Nederland kennen wel iemand "die er verstand van heeft" en uiteindelijk zijn bedrijven dan wel mensen die het echt weten de sjaak om het op te lossen. 65 Euro is idd aardig wat maar ja daar krijg je wel wat voor terug, bij bedrijven kan je terugvallen op "garantie" en bij studenten gaat dat moeilijk.
En over computerproblemen op lossen gesproken, ik blijf me verbazen dat ook veel mensen je geeneens wat voor geeft. Voor schilderwerk krijg je betaald, tuin op knappen ook. Maar als je een kennis helpt met computerprobleem, krijg je "ja maar je vind het toch leuk?" Alsof iedereen altijd in z'n vrije tijd de **** wil oplossen die een studenten of de buurman veroorzaakt heeft whaha.
Anyway over Online. Ik ben ook overgestapt van Online naar Tele2. En had dat eerder moeten doen. Heb nu al 8 maanden, 0 keer m'n modem moeten resetten, altijd internet (tussen 13 en 18 mb) en telefoon, accesspoint doet het ook 24/7. Toen ik bij Online zat moest ik elke avond m'n livebox resetten. Ook de overstapservice die verzorgd zou worden ging de mist in. Online had niks doorgegeven aan Tele2. Ik had ze op tijd gebeld uit eigen initiatief dus overstapservice dat verzorgde ik dus uiteindelijk zelf whaha. Mijn advies, stap over op iets anders
En over computerproblemen op lossen gesproken, ik blijf me verbazen dat ook veel mensen je geeneens wat voor geeft. Voor schilderwerk krijg je betaald, tuin op knappen ook. Maar als je een kennis helpt met computerprobleem, krijg je "ja maar je vind het toch leuk?" Alsof iedereen altijd in z'n vrije tijd de **** wil oplossen die een studenten of de buurman veroorzaakt heeft whaha.
Anyway over Online. Ik ben ook overgestapt van Online naar Tele2. En had dat eerder moeten doen. Heb nu al 8 maanden, 0 keer m'n modem moeten resetten, altijd internet (tussen 13 en 18 mb) en telefoon, accesspoint doet het ook 24/7. Toen ik bij Online zat moest ik elke avond m'n livebox resetten. Ook de overstapservice die verzorgd zou worden ging de mist in. Online had niks doorgegeven aan Tele2. Ik had ze op tijd gebeld uit eigen initiatief dus overstapservice dat verzorgde ik dus uiteindelijk zelf whaha. Mijn advies, stap over op iets anders