Er komen weer prijsverhogingen aan voor de zorgverzekering. Ons geweldige kabinet moest destijds zonodig de markt vrijgeven om de concurrentie ten voordele van de burger te laten werken. Het tegenovergestelde is de werkelijkheid! Er zijn nu zeker 25 zorgverzekeraars met allemaal hun eigen regeltjes en prijzen. Kom daar maar eens uit! Elke verzekeraar heeft zijn direkteur en managers die beter verdienen dan Balkenende (moeten wij wel voor betalen) Op 25 plekken wordt hetzelfde werk gedaan met verschillende regeltjes en voorwaarden. Indien wij een of twee zorgverzeraars zouden hebben is dat; a) beter te overzien en controleerbaar door iedereen. b) kosten voor 23 huisvestingen minder, c) 23 directeuren en managers met personeel minder met alle daaraan verbonden kosten. d) 23 oprotpremies, en bonussen die veilig gesteld moeten worden komen te vervallen d) de kosten voor de zorgverzering kunnen drastisch omlaag. Regeren is vooruitzien, alleen niet met dit kabinet.
Ik had in deze trant op WUZ van de Telegraaf geschreven, maar dat is zonder meer verwijderd. Mogelijk dat dit een onderwerp is voor Radar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kostenverhoging zorgverzekeraars
Re: Kostenverhoging zorgverzekeraars
De meeste mensen berusten volgens mij in de situatie en gaan niet alles naast elkaar neer leggen om de verschillen in dekking en premies na te kijken.
Het is inderdaad een totaal ondoorzichtige materie geworden. Het doel was volgens mij om de zorgverzekering eenvoudiger te maken maar zelfs ik zie door de bomen het bos af en toe niet meer!
Het kost gewoon veel tijd om het goed na te kijken.
Het is inderdaad een totaal ondoorzichtige materie geworden. Het doel was volgens mij om de zorgverzekering eenvoudiger te maken maar zelfs ik zie door de bomen het bos af en toe niet meer!
Het kost gewoon veel tijd om het goed na te kijken.
Re: Kostenverhoging zorgverzekeraars
Het meest frustrerende is dat wij door bovengenoemde situatie miljoenen te veel betalen, wat niet aan de zorg maar de organisatie wordt betaald. Pure diefstal.