Ik schrok van mijn telefoon rekeing, €229,51. Ik wist zeker dat dit niet klopte, na gaan kijken en mijn vermoeden was juist. Bellen met de Hi klantenservice en ik zou 164 euro binnen 2 weken terug krijgen. Ik ben gaan rekenen.. door dat ze vergeten zijn de sms bundel in te schakelen. Heb ik inderdaad betaald voor smsjes die eigenlijk binnen de bundel zouden vallen (657st) Terwijl de bundel 1000 smsjes voor 9,95 is. Door dat de smsjes van mijn bel minuten zijn afgegaan heb ik dus door hun fout ook veel buiten mijn bundel gebeld. Na veel contact met de hi klantenservice, telefonisch & via de mail hebben ze dit berekend en ik zou €242 terug krijgen (november&december). Hehe, eindelijk iets verder, dacht ik.
Hoe ga ik het bedrag terug krijgen was mijn vraag.. Maar weer bellen, dat kunnen we u op dit moment helaas niet zeggen, bel volgende week terug. Vandaag heb ik terug gebeld. Het gaat verrekend worden met aankomende nota's, als er dan nog geld over blijft storten ze het ooit een keer terug.
Het gaat hier om een groot bedrag, ik geloof nooit dat het mag. Het is tenslotte mijn geld dat nu in hun bezit is. Ik ben student, school moet betaald worden & waar is het geld, Ja bij Hi!
Zijn er soms meer mensen die dit mee hebben gemaakt of hier op dit moment last van hebben ?
& heeft iemand enig idee of dit zomaar mag ?
Hatelijk hi!
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)