LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2:word er af en toe niet goed van
Tele2:word er af en toe niet goed van
Vanmorgen heb ik voor de zo veelste keer weer eens geen tv via Tele2.Internet en telefoon doen het wel,maar tv is al een paar weken lang een drama.
De klantenservice bellen heeft weinig zin en kost een hoop geld dus dat doe ik meestal maar niet meer en wacht af tot het het weer fatsoenlijk doet.Hoe vaak ik de afgelopen weken de decoder al niet heb gereset is niet te tellen en toen ik vanmorgen de tv aan zette en weer eens geen signaal had heb ik voor de zo veelste keer de decoder gereset.In eerste instantie gebeurde er helemaal niks maar bij de tigste poging kwam ik toch tot de mediabrowser.
Op okay geklikt voor tv-zenders en dan krijg ik de melding dat er acces denied is of zoiets.
Klantenservice gebeld alwaar ik een bandje kreeg met de melding kreeg dat er hard gewerkt wordt aan een of andere landelijke storing.
Ik erger me weer eens groen en geel!Dit gebeurt te vaak bij Tele2!
De klantenservice bellen heeft weinig zin en kost een hoop geld dus dat doe ik meestal maar niet meer en wacht af tot het het weer fatsoenlijk doet.Hoe vaak ik de afgelopen weken de decoder al niet heb gereset is niet te tellen en toen ik vanmorgen de tv aan zette en weer eens geen signaal had heb ik voor de zo veelste keer de decoder gereset.In eerste instantie gebeurde er helemaal niks maar bij de tigste poging kwam ik toch tot de mediabrowser.
Op okay geklikt voor tv-zenders en dan krijg ik de melding dat er acces denied is of zoiets.
Klantenservice gebeld alwaar ik een bandje kreeg met de melding kreeg dat er hard gewerkt wordt aan een of andere landelijke storing.
Ik erger me weer eens groen en geel!Dit gebeurt te vaak bij Tele2!
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Fijn bedrijf hè...ik ben jaren geleden al gillend bij ze weggelopen. Zodra er ook maar iets fout gaat bij ze, krijgen ze het nooit meer voor elkaar om het in orde te krijgen. Administratie is een puinhoop. Maar wat wil je ook? Goedkoop dus ze moeten ergens op bezuinigen en dat doen ze duidelijk op capabel personeel!
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
"Geachte Hond2,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2"
(ik heb deze "reactie uit blik van Tele2" hier alvast even voor je neergezet. Tele2 houdt niet van maatwerk, daarom is de reactie die Tele2 hier plaatst altijd exact hetzelfde. Denk niet dat het je gaat helpen).
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2"
(ik heb deze "reactie uit blik van Tele2" hier alvast even voor je neergezet. Tele2 houdt niet van maatwerk, daarom is de reactie die Tele2 hier plaatst altijd exact hetzelfde. Denk niet dat het je gaat helpen).
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Geachte Hond2
Zoals hierboven reeds vermeld door Bob Schurkjens, is Tele2 actief op diverse fora. Door middel van de Webservice proberen wij klachten / vragen over Tele2 op te sporen en op te lossen / te beantwoorden.
Om deze reden wil ik u verzoeken mij een email te sturen met daarin uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Het emailadres dat u hiervoor kunt gebruiken is: [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Zoals hierboven reeds vermeld door Bob Schurkjens, is Tele2 actief op diverse fora. Door middel van de Webservice proberen wij klachten / vragen over Tele2 op te sporen en op te lossen / te beantwoorden.
Om deze reden wil ik u verzoeken mij een email te sturen met daarin uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Het emailadres dat u hiervoor kunt gebruiken is: [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Deze storing is weer opgelost maar de volgende keer zal ik er zeker gebruik van maken.
En als er weer eens een beeld bevriest of groen wordt en dat blijft doen zal ik er eens over denken een deel van het abonnementsgeld terug te vragen.De afgelopen weken was dat schering en inslag,dus misschien dat Tele 2 dan eens inziet dat ze niet goed bezig zijn.
En als er weer eens een beeld bevriest of groen wordt en dat blijft doen zal ik er eens over denken een deel van het abonnementsgeld terug te vragen.De afgelopen weken was dat schering en inslag,dus misschien dat Tele 2 dan eens inziet dat ze niet goed bezig zijn.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Wat een moppentappers zijn het toch bij Tele2. Jammer dat het lachen je wel vergaat als je klant bij ze wordt.Zoals hierboven reeds vermeld door Bob Schurkjens, is Tele2 actief op diverse fora. Door middel van de Webservice proberen wij klachten / vragen over Tele2 op te sporen en op te lossen / te beantwoorden.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 23 nov 2009 20:22
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Bij deze mijn problemen. Zie copy brief die ik heb verzonden en nog geen bericht gehad.
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704AA Groningen
20 November 2009
Klantnummer: B0002278232
Betreft: Opgelicht door Tele 2 / kassa
Geachte bedrijf Tele2,
Bij deze hebben wij een betaling gedaan die openstond binnen de afgesproken datum.
Echter tot mijn verbazing zijn wij afgesloten van diensten. U heb daar in JL antwoordt gegeven dat dit ook is ontvangen.
Nu is er vermeld dat wij ook de nieuwe termijn ook moeten voldoen met her aansluiting kosten.
Nu onze betaling wel op tijd binnen was vraag ik mij af waarom wij als nog zijn afgesloten. En ook de nieuwe termijn. Dit vinden wij een heel belachelijke situatie.
Tele mobiel
Daar op volgende hebben wij een mobiele telefoon bij Tele 2 lopende abonnement deze loop nu bijna een maand waar op wij van af 08-11-2009 al geen verbinding meer had tot aan vandaag 20 november 2009.
Ook dit vinden wij een kwalijke situatie aan gezien wij geen enkele bericht of factuur hebben ontvangen van tele2 mobiel.
Tele2 TV
Tijdens de digitaal installatie was er al storing deze hebben ze gelijk in behandeling genomen echter blijf de storing ontstaan en komen er blokjes terug. En zijn ook niet weg geweest moest dat voor een lagere periode aan kijken of het blijft bestaan Daar over is ook wel eens telefoon is contact geweest dat mijn snelheid als digitaal tv aan gaat ook voor de helt weg valt waar voor wij een abonnement hebben bij tele2. Graag willen wij niet dat onze internet na dat wij de Tele 2 tv aan zetten hier in onder de abonnement snelheid komt.
Graag wil ik van u dat er een vergoeding komt of iets dergelijks in deze vervelende situaties die er zijn ontstaan door Tele 2.
Daar bij is er installatie monteur geweest en heb alle draden zo laten leggen op de grond heb mijn collega weg gewerkt want dat zat niet in het pakket zeg de monteur uit opdracht van Tele 2.
Kijk wij weten wel dat bij jullie de situatie slecht gaat ook door insiders en door tv programma kassa maar moet het nu op deze manier gaan. Want dan zullen wij ons hier in ook gaan verdiepen. Ook deze brief zullen wij door zenden naar Kassa en waarschijnlijk op forum plaatsen bij kassa / oplichting.
Tele2 Nederland B.V.
Postbus 70041
9704AA Groningen
20 November 2009
Klantnummer: B0002278232
Betreft: Opgelicht door Tele 2 / kassa
Geachte bedrijf Tele2,
Bij deze hebben wij een betaling gedaan die openstond binnen de afgesproken datum.
Echter tot mijn verbazing zijn wij afgesloten van diensten. U heb daar in JL antwoordt gegeven dat dit ook is ontvangen.
Nu is er vermeld dat wij ook de nieuwe termijn ook moeten voldoen met her aansluiting kosten.
Nu onze betaling wel op tijd binnen was vraag ik mij af waarom wij als nog zijn afgesloten. En ook de nieuwe termijn. Dit vinden wij een heel belachelijke situatie.
Tele mobiel
Daar op volgende hebben wij een mobiele telefoon bij Tele 2 lopende abonnement deze loop nu bijna een maand waar op wij van af 08-11-2009 al geen verbinding meer had tot aan vandaag 20 november 2009.
Ook dit vinden wij een kwalijke situatie aan gezien wij geen enkele bericht of factuur hebben ontvangen van tele2 mobiel.
Tele2 TV
Tijdens de digitaal installatie was er al storing deze hebben ze gelijk in behandeling genomen echter blijf de storing ontstaan en komen er blokjes terug. En zijn ook niet weg geweest moest dat voor een lagere periode aan kijken of het blijft bestaan Daar over is ook wel eens telefoon is contact geweest dat mijn snelheid als digitaal tv aan gaat ook voor de helt weg valt waar voor wij een abonnement hebben bij tele2. Graag willen wij niet dat onze internet na dat wij de Tele 2 tv aan zetten hier in onder de abonnement snelheid komt.
Graag wil ik van u dat er een vergoeding komt of iets dergelijks in deze vervelende situaties die er zijn ontstaan door Tele 2.
Daar bij is er installatie monteur geweest en heb alle draden zo laten leggen op de grond heb mijn collega weg gewerkt want dat zat niet in het pakket zeg de monteur uit opdracht van Tele 2.
Kijk wij weten wel dat bij jullie de situatie slecht gaat ook door insiders en door tv programma kassa maar moet het nu op deze manier gaan. Want dan zullen wij ons hier in ook gaan verdiepen. Ook deze brief zullen wij door zenden naar Kassa en waarschijnlijk op forum plaatsen bij kassa / oplichting.
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Geachte Pureminded,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Geachte webservice,WebServiceTele2 schreef:Geachte Pureminded,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Waarom moet er toch altijd internet of wat dan ook aan te pas komen eer problemen opgelost worden?
Waarom kan dat niet gewoon na melding van e.e.a bij jullie zelf?Jullie zijn niet de enigen hoor,maar omdat het nu om jullie bedrijf gaat stel ik deze vraag maar aan u.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 23 nov 2009 20:22
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Dit is echt weer een slechte service. Wil je mij me de informatie door geven.WebServiceTele2 schreef:Geachte Pureminded,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Boven in mijn bericht staat duidelijk mijn klant nummer en mijn adres gegevens.
on begrijpelijk.
trouwens wij kunnen ook geen MMS verzenden van onze foto`s. Wel wij wel de service afnemen.
Als je dit leest heb nog geen enkele factuur ontvangen van de Mobiel telefoon.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Voor wie nog de illusie heeft dat brieven aan Tele2 worden beantwoord: brieven aan Tele2 gaan bij Tele2 ongeopend rechtstreeks naar het oud papier.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 28 nov 2009 11:21
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Onlangs overwoog ik over te stappen van de ramp Tiscali later Telfort naar Tele 2, maar mijn dochter was mij voor; edoch de installatie bij haar ging niet goed en hulp 0,0 ! Het is na twee weken nog steerds niet opgelost.
Maar gewaarschuwd heb ik nu een andere provider genomen, die er bij de Consumentenbond gunstig vanaf komt (maar wat is gunstig bij providers; n.a.w. is deze relatief gunstig of in elk geval niet ongunstig). Het loopt nu en ik ben benieuwd of het wel wat wordt.
Maar gewaarschuwd heb ik nu een andere provider genomen, die er bij de Consumentenbond gunstig vanaf komt (maar wat is gunstig bij providers; n.a.w. is deze relatief gunstig of in elk geval niet ongunstig). Het loopt nu en ik ben benieuwd of het wel wat wordt.
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Voor wie nog de illusie heeft dat brieven aan Tele2 worden beantwoord: brieven aan Tele2 gaan bij Tele2 ongeopend rechtstreeks naar het oud papier.
Hoe weet u dat? Heeft u hier onderzoek naar gedaan? Check eerst dingen voordat u ze op het wereldwijdeweb zet.
Hoe weet u dat? Heeft u hier onderzoek naar gedaan? Check eerst dingen voordat u ze op het wereldwijdeweb zet.
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Zeg meneer van de webservice ik heb vandaag al mijn mobile abonnementen opgezegd. Uw belofte van gebeld worden door wie dan ook van Tele 2 wordt niet waar gemaakt. Jammer dat xxxx door zijn werkgever in maling genomen wordt en het moet ondervinden dat het netwerk van T-Mobile toch slecht is.
H. groet, Wipama
[Bericht aangepast door Moderator (persoonsgegevens verwijderd)]
H. groet, Wipama
[Bericht aangepast door Moderator (persoonsgegevens verwijderd)]
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 11 dec 2009 10:53
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Omdat Compuserve ermee stopte, helaas over (moeten) stappen naar andere provider. Na flink wat onderzoek werd dat Tele2.
De oplevering is goed gegaan, en de verbinding werkt. Verwacht niet dat je de beloofde e-mail krijg als je modem wordt opgestuurd.
De beloofde 20Mbit krijg je niet. Er is een fysieke verbinding opgeleverd met iets meer dan 15Mbit. Dit is afgeknepen op 15Mbit. Ik heb al sinds het jaar 2000 Adsl op deze locatie en de sinds 2004 of 2005 is dat altijd een 20Mbit verbinding geweest. Uiteraard word je mail beantwoord met bladiebla hangt af tot wijkcentrale bladiebla (om maar in de schaapsfeer te blijven).
Het modem is een ramp en je kan alleen Tele2 modem gebruiken. Meest direct hinderlijke is dat Tele2 parentcontrol functie uit de modem heeft gesloopt (bijna alles is eruit gesloopt). Dus waar mijn kinderen eerst nog waren gevrijwaard van een hoop websites is dat nu veel lastiger om tegen te houden. Ik zal nu ipv op 1 plaats (modem) al de computers langs moeten gaan en dat is lang niet zo waterdicht als in de modem een lijst bijhouden.
Voor het eerste punt ga ik Tele2 maar eens een juridisch schrijven doen toekomen voor het tweede verwacht ik compensatie. Men adverteert met een modem van 149 euro in bruikleen echter je krijgt een modem met functionaliteit met een fractie van wat je voor de prijs kan verwachten en nog belangrijker je kan geen ander modem erop aansluiten want daar wilt men niet aan meewerken.
Enfin, ik ga proberen onder het contract uit te komen. De les is wel dat ik voortaan alleen nog maar in zee ga met providers met 1 maand opzegtermijn want dit gezeik om te krijgen wat in een verbintenis is vastgelegd daar word ik niet goed van.
De oplevering is goed gegaan, en de verbinding werkt. Verwacht niet dat je de beloofde e-mail krijg als je modem wordt opgestuurd.
De beloofde 20Mbit krijg je niet. Er is een fysieke verbinding opgeleverd met iets meer dan 15Mbit. Dit is afgeknepen op 15Mbit. Ik heb al sinds het jaar 2000 Adsl op deze locatie en de sinds 2004 of 2005 is dat altijd een 20Mbit verbinding geweest. Uiteraard word je mail beantwoord met bladiebla hangt af tot wijkcentrale bladiebla (om maar in de schaapsfeer te blijven).
Het modem is een ramp en je kan alleen Tele2 modem gebruiken. Meest direct hinderlijke is dat Tele2 parentcontrol functie uit de modem heeft gesloopt (bijna alles is eruit gesloopt). Dus waar mijn kinderen eerst nog waren gevrijwaard van een hoop websites is dat nu veel lastiger om tegen te houden. Ik zal nu ipv op 1 plaats (modem) al de computers langs moeten gaan en dat is lang niet zo waterdicht als in de modem een lijst bijhouden.
Voor het eerste punt ga ik Tele2 maar eens een juridisch schrijven doen toekomen voor het tweede verwacht ik compensatie. Men adverteert met een modem van 149 euro in bruikleen echter je krijgt een modem met functionaliteit met een fractie van wat je voor de prijs kan verwachten en nog belangrijker je kan geen ander modem erop aansluiten want daar wilt men niet aan meewerken.
Enfin, ik ga proberen onder het contract uit te komen. De les is wel dat ik voortaan alleen nog maar in zee ga met providers met 1 maand opzegtermijn want dit gezeik om te krijgen wat in een verbintenis is vastgelegd daar word ik niet goed van.
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Omdat Compuserve ermee stopte, helaas over (moeten) stappen naar andere provider. Na flink wat onderzoek werd dat Tele2.
De oplevering is goed gegaan, en de verbinding werkt. Verwacht niet dat je de beloofde e-mail krijg als je modem wordt opgestuurd.
Aaaaaii ik heb ook mijn compuserve moeten opzeggen omdat ze ermee stoppen jammer genoeg .
Ik heb nu ook tele2 aangevraagd en de oplevering is 21 dec en ik zit nu met spanning te wachten totdat het vinkje op modem word opgestuurd springt maar ik begin nu wel ff te twijfelen of dat goed komt ...
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Geachte 123forum,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Verzonden en antwoord gehad..
Bedankt voor het antwoord in ieder geval ..
Ik zag vanmorgen dat mijn modem verzonden was.
Bedankt voor het antwoord in ieder geval ..
Ik zag vanmorgen dat mijn modem verzonden was.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 11 dec 2009 10:53
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
KPN heeft geen zin om 2 keer in korte langs te gaan langs zo'n wijkcentrale, zeker niet als er veel mutaties zijn, dus laten ze de verbinding in stand. Ben benieuwd of MB je krijgt je moet er wel even een andere modem aanhangen die je gewoon vertelt wat voor signaal (dl/upload) er op staat.
Termijn van Tele2 is bijna op en dan gaan we (contractjurist in de familie) het in gebreken stellen formaliseren. Naast tientallen andere zaken heb ik ooit 2 jaar met Postbank gecorrespondeerd om 7 cent terug te krijgen.
@SirPeter, natuurlijk gaan ze niet akkoord en dan komt de rechter er aan te pas, maar meestal willen ze dat niet omdat er dan een uitspraak ligt die bijzonder nadelig voor Tele2 kan zijn en voor mij maakt het niet uit. Maar zolang je de stap naar rechtbank niet is gezet ben je een nobody.
Termijn van Tele2 is bijna op en dan gaan we (contractjurist in de familie) het in gebreken stellen formaliseren. Naast tientallen andere zaken heb ik ooit 2 jaar met Postbank gecorrespondeerd om 7 cent terug te krijgen.
@SirPeter, natuurlijk gaan ze niet akkoord en dan komt de rechter er aan te pas, maar meestal willen ze dat niet omdat er dan een uitspraak ligt die bijzonder nadelig voor Tele2 kan zijn en voor mij maakt het niet uit. Maar zolang je de stap naar rechtbank niet is gezet ben je een nobody.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Tele2:word er af en toe niet goed van
Tele levert geen 20 mb maar tot 20 mb. Gemiddeld haalt Tele2 met hun 20 mb abo's niet meer dan 9 mb. Zie http://www.internetten.nl/kwaliteit-internetverbinding/ Deze volksverlakkerij wordt gedoogd door de OPTA.
Verder kun je OpenDNS gebruiken als ParentControl http://www.opendns.com
Gewoon even in het modem de DNS instellingen wijzigen, aanmelden bij OpenDNS en dan in het dashboard blokkeren wat je maar wilt. Werkt erg goed. En als het niet in het Tele2 modem ingesteld kan worden, kun je het op je computer(s) zelf instellen. Weliswaar niet achter een wachtwoord.
Inzake je geschil met de Postbank: waren dat 7 guldenscenten of eurocenten? Gezien je enorme inspanning wel degelijk relevant.
Verder kun je OpenDNS gebruiken als ParentControl http://www.opendns.com
Gewoon even in het modem de DNS instellingen wijzigen, aanmelden bij OpenDNS en dan in het dashboard blokkeren wat je maar wilt. Werkt erg goed. En als het niet in het Tele2 modem ingesteld kan worden, kun je het op je computer(s) zelf instellen. Weliswaar niet achter een wachtwoord.
Inzake je geschil met de Postbank: waren dat 7 guldenscenten of eurocenten? Gezien je enorme inspanning wel degelijk relevant.