Jammer dat gelijk wordt ingevuld dat ik blijkbaar geld heb om veel kosten (een advocaat) te betalen. Nee, dat heb ik niet. En ja, ik had liever elke maand alles betaald en op tijd betaald.Jammer dat de oorzaak bij deze "debiteur" ligt, vooral jammer omdat hij blijkbaar wel geld heeft om veel kosten / een advocaat te betalen. Dus had hij voordat deze ellende begon ook wel op tijd kunnen betalen. Als je ervoor kiest om al langere tijd je eigen betaaltermijn te bepalen dan kun je wachten op dit soort dingen.
Ik moet rondkomen van het sociaal minimum. Genoeg mensen met mij weten hoe moeilijk het is om je rekeningen op tijd te betalen als je van weinig moet rondkomen. Het gaat allemaal prima, totdat je ineens onvoorziene kosten krijgt.
Als de betaaldatum om deze redenen opgeschoven wordt, is dat niet een keuze maar noodzaak. Als je van het sociaal minimum moet rondkomen, heb je geen geldbedrag achter de hand zodat je kunt inlopen op te betalen rekeningen.
Ik ben van mening dat ik onrechtvaardig en onmenselijk behandeld word en met Vesting Finance is geen gesprek mogelijk. Zodra je ergens tegenin gaat, dan vinden ze je lastig of zeggen ze simpelweg dat ze de discussie niet met je aangaan.
Je kunt een overzicht bekijken van je dossier, echter wanneer je een uitdraai vraagt van alle betalingen die krijg je dus niet.
Ik heb mijn eigen afschriften ook en weet dus wat ik betaald heb, echter zijn bepaalde bedragen niet terug te vinden in het dossier. Allemaal naar ze toegestuurd. Maar ze hebben een zeer bijzondere manier van rekenen. Komen met verhalen dat een bepaald maand verrekend is met een andere maand terwijl mijn premie toen hoger was (ik ben uit mijn aanvullende verzekering gegooid) en de bedragen niet kloppen.
Mag ik dan aub voor mijn recht opkomen? Financiële **** heb ik al, maar ik ga niet meer betalen dan nodig is aan dit soort bedrijven.
Het is te gek voor woorden dat dergelijke bedrijven 'legaal' mensen nog verder in de **** helpen door kosten te berekenen die buiten proporties zijn.