@tiptoo en andere
nou ik wil niet zeuren,maar mijn apotheek slaat werkelijk alles.
ik krijg 2x pmn mijn medicatie voor een maand,het loopt niet synchroom deze medicatie dus kan niet alles in 1x bestellen,what ever...
er gaat elke keer wel iets mis....het ultieme foutje vond ik toch wel dat ik 2 dozen slaaptabletten kreeg..ipv 1!
nou zal je een verslaafde zijn en denken oh lekker jammie

FOUT,ik bel dan netjes op,ik had ook maar 1 doosje afgerekend,de bezorgster komt met een tas vol,ik betaal alles maagdrank en slaaptabletten,en ik ga alles netjes opbergen ik huh?bellen....oh dat kan niet...nou ik heb ze hier toch echt...oh???heel dom klonk het,ik zeg ja over 10 dagen komt de bezorgster weer ,dan kan ik ze meegeven.nee ze komt ze straks wel halen,anders krijgen we problemen met de verzekering?huh?ja het zal wel...ik snap het ook nog steeds niet
of ik krijg een heel ander medicijn?hup bellen...wordt wel gelijk het goede bezorgd!
een urine container,ja je moet bij betalen,waarvoor?ja weet ik niet ik die tas doorzoeken..urinecontainer?????
of brufen 600 heb ik altijd,krijg ik ineens 400 vorige maand ihihiih.....betalen,waarom?ja weet ik ook niet,weer bellen.ja sorry foutje...ik zeg als je nou jaren brufen hebt voor remmend medicijn 600 mg ,dan toch niet ineens 400 die je ook gewoon kan kopen?die schrijft de dokter niet voor hoor,dan kan ik het ff niet laten
nou ja ach zo kan ik wel doorgaan....
je zou kunnen zeggen,ga dan weg,nee dat doe ik niet,ik ben er al zolang en ik hou het zelf goed in de gaten,
het is ook zo dat als ik wat vraag van iets gewoons uit de winkel zeg maar dat ze dat dan ook meegeven omdat ze weten dat ik toch trouw ben en gelijk betaal,ze zijn ook wel meegaand.soms erger je je wel...maar ik denk zelf dat er overal wel eens wat is.
zelf oplettend blijven dat is het allerbelangrijkste of je dat nou doet via internet of gewoon zo....denk ik....?toch?