LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] overstappen naar alles-in-1-plus ziggo TRAAG!!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
remil1

overstappen naar alles-in-1-plus ziggo TRAAG!!

Ongelezen bericht door remil1 »

Ik heb op 28 november alles in 1 plus bij ziggo besteld met een digitale HD ontvanger a 99 euro. Ik had al tv, telefoon en email van ziggo maar wilde graag digitale tv, daarom de overstap naar een alles in 1 plus pakket. Er blijkt echter een administratieve storing bij Ziggo te zijn waardoor ze niets (wijzigingen, opzeggingen etc) kunnen verwerken op bestaande klantnummers tot 1 januari, met andere woorden: Zoek het maar uit beste jarenlange vaste klant we kunnen niets voor u doen tot januari kijk maar analoge tv tijdens de feestdagen. Nou ziggo dan je wel voor de goede klantenservice, NOT DUS! Ik zou zeggen: Ziggo regel het gewoon dat ik digitale tv krijg en de ontvanger en regel het administratieve stuk maar lekker achteraf in januari. Laat je klanten niet de dupe worden van je eigen rotzooi!! Bestaande klanten houden is ook een kunst!!! Als het bij mij niet geregeld is voor kerst dan toch maar naar KPN!!!

marnix

Re: overstappen naar alles-in-1-plus ziggo TRAAG!!

Ongelezen bericht door marnix »

hee, ik heb andere ervaringen met het overstappen naar alles-in-1, ik bestelde het ook telefonisch. Na zeven dagen had ik de spullen in huis en het werkte direct. Administratief schijnt het inderdaad niet mee te vallen, ik kreeg een rare rekening (veel te laag). Dus ik leg maar wat geld apart; vroeg of laat zullen ze wel wakker worden.

marije h

Ongelezen bericht door marije h »

hoi ,

Wij hebben ook het alles in 1 pakket ontvangen, als eerste veels te laat, afgelopen woensdag gebeld om de smartcard te activeren, en toen vroeg ik hoe lang het duurde voor we alle extra zenders voor 2 weken zouden krijgen, zegt die man daar heb je geen recht op daarvoor moet je betalen. Toen ik vertelde dat mij iets anders was verteld ontkende hij dat en dat we er gewoon voor moesten betalen. Toen maar filmnet genomen om te proberen, ondertussen deed telefonie en internet het nog niet, dit zou goed komen.
De volgende dag (gisteren nog geen tel en internet), weer gebeld en het nog nagevraagd van die 2 weken alle zenders, die meneer, ja daar heeft u recht op ik zal het meteen regelen, over een paar minuten heeft u alle zenders. En hij zou het rechtzetten dat we voor filmnet niet hoefden te betalen. Gisteravond geen internet, telefonie en extra zenders maar wel filmnet. Weer gebeld kreeg ik er een giga chagerijnige man aan die mij vertelde dat hun met het invoeren een fout hadden gemaakt en wij daarom geen recht hadden op die extra zenders. Ik mooi is dat jullie maken een fout, wij hebben daar toch recht op, hij, nee dat heb je niet, het is een vrijblijvende dienst van ons, bla bla bla. Mijn geduld raakte op en ben toen niet echt netjes gebleven, hij ook niet. Maar goed binnen een half uur zouden we telefonie en internet hebben, dat was natuurlijk niet zo. En wat schetste mijn verbazing, filmnet werd eraf gegooid, die man was dus flink pissig. Ik weer bellen kreeg weer een ander, weer alles doorgegeven, nr modem internet enzo en hij beloofde dat we binnen een half uur konden bellen en internetten, dat klopte, maar de extra zenders die het vandaag moesten doen deden het natuurlijk niet.
Weer gebeld, kreeg toen een aardige man aan de lijn die mijn verhaal aanhoorde en eerlijk toegaf dat hun fout zaten, hij heeft nog geprobeerd te regelen dat we die twee weken konden krijgen, maar dat kon niet meer, omdat het in het begin niet goed was gegaan. We hebben nu wel weer filmnet en we krijgen geld terug omdat ik giga veel heb gebeld om de kosten te drukken. Dat vind ik het enige positieve aan Ziggo op dit moment. Ik klink misschien als een zijkerd, want wat maakt het uit dat je die proefperiode niet krijgt, zijn ergere dingen, maar gaat mij om het principe en dat de eene dit zegt en de ander dat, erg vaag.
Laatst gewijzigd door marije h op 11 dec 2009 23:47, 1 keer totaal gewijzigd.

valken

Ongelezen bericht door valken »

Weer één die Ziggo probeert zwart te maken.
Ik klink misschien als een zijkerd
U bent gewoon een zeikerd :lol: :arrow:

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

valken schreef:Weer één die Ziggo probeert zwart te maken.
Ik klink misschien als een zijkerd
U bent gewoon een zeikerd :lol: :arrow:
Ziggo is al zwart gemaakt en heeft dat helemaal zelf gedaan.

Gesloten