LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile bezorgservice onveilig, Klachtenservice liegt.
T-mobile bezorgservice onveilig, Klachtenservice liegt.
Ik had bij T-mobile een toestel besteld, het zou op mijn adress bezorgt worden. Nadat ik meerdere malen via klantenservice vroeg waar mijn pakje blijft, zei de betreffende persoon van het klantenservice steeds iets van:
"Ik kan het even niet zien in het systeem, en ik bel terug" Niet dus. Het bleek uiteindelijk weken later, dat TNT het pakje niet bij mij, maar bij de buren bezorgt, deze buren ken ik niet.
Dus ik had ook voor deze info eerst verschillende keren moeten bellen.
Er wonen op dit adress verschillende mensen die nooit thuis zijn , en inmiddels was zo veel tijd verstreken, dat niemand van die buren wist waar ik het over had, en op deze huisnr waren inmiddels mensen ook verhuist. .-- Tenslotte had ik ook helemaal geen bericht van TNT in de brievenbus gehad, dat het pakje daar zou zijn afgegeven.
Naardat ik weer met de klantenservice had gebeld, probeerden ze alles van zich af te schuiven en zeiden: "Dan moet U maar een opsporingsopdracht bij TNT indienen" en dit is echt ongehoord.
Want
1. Je een trackingnr van het pakje moet hebben om de klacht in te dienen.
2. De Opdrachtgever (dus t-mobile) de klacht moet indienen, deze heeft namelijk de overeenkomst gesloten met TNT en niet ik.
3. Sowieso is het niet mijn verantwoordelijkheid is, om daavoor te zorgen, dat het pakje bij mij terecht komt. Ik heb geen afspraken met Tnt, ik heb alleen maar afspraken met T-mobile, Als TNT de afspraken met T-mobile niet nakomt en op een andere adress bezorgt, moet T-mobile dit oplossen.
Het zal me worst wezen hoe het in elkaar zit: Het normale gang van zaken is: Ik bestel iets, en als ik het krijg, teken ik voor ontvangst, en dan is voor iedereen duidelijk dat ik het gekregen. Maar deze rommelige manier van TNT , en dan ook nog t-mobile, die probeert alles van zich af te schuiven, zo van: "zoek jij het maar uit" is echt ongeloofelijk.
"Ik kan het even niet zien in het systeem, en ik bel terug" Niet dus. Het bleek uiteindelijk weken later, dat TNT het pakje niet bij mij, maar bij de buren bezorgt, deze buren ken ik niet.
Dus ik had ook voor deze info eerst verschillende keren moeten bellen.
Er wonen op dit adress verschillende mensen die nooit thuis zijn , en inmiddels was zo veel tijd verstreken, dat niemand van die buren wist waar ik het over had, en op deze huisnr waren inmiddels mensen ook verhuist. .-- Tenslotte had ik ook helemaal geen bericht van TNT in de brievenbus gehad, dat het pakje daar zou zijn afgegeven.
Naardat ik weer met de klantenservice had gebeld, probeerden ze alles van zich af te schuiven en zeiden: "Dan moet U maar een opsporingsopdracht bij TNT indienen" en dit is echt ongehoord.
Want
1. Je een trackingnr van het pakje moet hebben om de klacht in te dienen.
2. De Opdrachtgever (dus t-mobile) de klacht moet indienen, deze heeft namelijk de overeenkomst gesloten met TNT en niet ik.
3. Sowieso is het niet mijn verantwoordelijkheid is, om daavoor te zorgen, dat het pakje bij mij terecht komt. Ik heb geen afspraken met Tnt, ik heb alleen maar afspraken met T-mobile, Als TNT de afspraken met T-mobile niet nakomt en op een andere adress bezorgt, moet T-mobile dit oplossen.
Het zal me worst wezen hoe het in elkaar zit: Het normale gang van zaken is: Ik bestel iets, en als ik het krijg, teken ik voor ontvangst, en dan is voor iedereen duidelijk dat ik het gekregen. Maar deze rommelige manier van TNT , en dan ook nog t-mobile, die probeert alles van zich af te schuiven, zo van: "zoek jij het maar uit" is echt ongeloofelijk.
Re: T-mobile bezorgservice onveilig, Klachtenservice liegt.
U heeft gelijk, T-Mobile moet hiervoor bij TNT zijn, niet u. Ik vind het trouwens wel vreemd dat uw toestel door TNT is bezorgd. Bij mij werd mijn nieuwe telefoon door een koerier bezorgd. Ik had van de klantenservice begrepen dat T-Mobile namelijk geen telefoons meer verstuurd via TNT omdat het te vaak fout gaat.
-
Beste Peter215,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
In ieder geval? Als Peter215 enkel de benodigde gegevens gaat melden, wordt wederom het probleem van Peter215 niet opgelost door T-Mobile? Begrijp ik dat goed?... :T-Mobile Webcare schreef:Beste Peter215,
<knip>
Mhhh. Waarom heeft T-Mobile deze informatie nodig om een klant van dienst te kunnen zijn?- je gebruikersnaam van dit forum;
Huh? Deze informatie is volkomen overbodig. Die heeft T-Mobile Webcare niet nodig om de klant eindelijk eens van dienst te zijn. Waarom vragen jullie hiernaar? Helpen jullie je klanten pas wanneer die genoeg klagen? M.a.w. T-Mobile helpt haar klanten pas wanneer anderen op een breder platform kennis kunnen nemen van die klachten. Gewoon "damage control" dus.- op welke fora je hebt gepost.
Je ziet de laatste tijd steeds vaker reacties van de zgn. "Webcare Teams" van de grotere bedrijven op verschillende fora waaronder op het Trosradar forum. Het lijkt wel of de 'reguliere' klantenservices van deze bedrijven het volgende denken:
"Bah, alweer zo'n "lastige" klant die me veel te veel werkt geeft. Ik kan en wil eigenlijk het probleem niet oplossen maar 'onder het matje vegen'. Alleen krijg ik het later toch wel weer op m'n bordje. Maar wacht even (denkt die reguliere "klantenservice medewerker")... Het komt vanzelf wel op Internet, dan gaat de 'afgezonderde" afdeling Webcare het wel oplossen..."
Helemaal mee eens, deze vraag is volkomen irrelevant en is absoluutop welke fora je hebt gepost.
niet nodig om het probleem op te lossen.Natuurlijk is het prettig dat er nog een laatste redmiddel is maar je zou er toch vanuit mogen gaan dat een capabele helpdesk deze problemen direct al oplost.Zelf heb ik er ook op gewezen dat die vraag er niets toe doet behalve damagecontrol
Sinds de overname van Orange is Tmobile slechter geworden,
helaas, jarenlang en nog steeds klant van tmobile maar
zal zeker veranderen als er geen vooruitgang wordt geboekt!
Klantenservice is totaal onwetend aan het worden,
beter opleiden aub. Wordt steeds erger..Nou nou
helaas, jarenlang en nog steeds klant van tmobile maar
zal zeker veranderen als er geen vooruitgang wordt geboekt!
Klantenservice is totaal onwetend aan het worden,
beter opleiden aub. Wordt steeds erger..Nou nou
-
Wij vragen om deze gegevens zodat we direct het bericht terug kunnen vinden en zo kunnen zien wat de klacht is.
De klantgegevens vragen we zodat we in onze eigen systemen de gegevens op kunnen zoeken en weten dat inderdaad de contractant zelf contact opneemt.
Het is verder je eigen keuze om de gegevens te mailen. Wij willen ieder geval graag nogmaals bekijken of we een oplossing kunnen bieden indien je met T-Mobile Klantenservice niet tot een oplossing bent gekomen.
E-mailberichten die worden verstuurd naar [email protected] nemen we in ieder geval in behandeling, ook als je niet alle gevraagde informatie vermeldt.
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
De klantgegevens vragen we zodat we in onze eigen systemen de gegevens op kunnen zoeken en weten dat inderdaad de contractant zelf contact opneemt.
Het is verder je eigen keuze om de gegevens te mailen. Wij willen ieder geval graag nogmaals bekijken of we een oplossing kunnen bieden indien je met T-Mobile Klantenservice niet tot een oplossing bent gekomen.
E-mailberichten die worden verstuurd naar [email protected] nemen we in ieder geval in behandeling, ook als je niet alle gevraagde informatie vermeldt.
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Lijkt mij toch een duidelijk antwoord, niet zeuren mensen, doorlopen!
En daarom hebben jullie informatie nodig van alle fora waar jullie klant in een topic gepost heeft? Een link naar dit topic is voldoende. Gewoon een poging tot 'damage control' dus.T-Mobile Webcare schreef:Wij vragen om deze gegevens zodat we direct het bericht terug kunnen vinden en zo kunnen zien wat de klacht is.
Niemand heeft geschreven dat met deze vraag wat mis is.De klantgegevens vragen we zodat we in onze eigen systemen de gegevens op kunnen zoeken en weten dat inderdaad de contractant zelf contact opneemt.
-
- Contacteer:
Nooit geweten dat T-Mobile een webcare service heeft.
Vreemd genoeg wist de klantenservice hier ook niets van.
Maar aan de andere kant, wanneer weet de klantenservice van T-Mobile nu wel eens een keer wat?
Werken zeker allemaal kansloze mensen...
Vreemd genoeg wist de klantenservice hier ook niets van.
Maar aan de andere kant, wanneer weet de klantenservice van T-Mobile nu wel eens een keer wat?
Werken zeker allemaal kansloze mensen...
Klantenservice hoeft niet alles te weten. Het is niet relevant voor een klanteservice van welke provider dan ook om op de hoogte te zijn van een webcare.
Als die agents wel alles wisten dan betekent dat, dat er een continue training aan hen gegeven wordt. Waar worden die kosten op doorberekend? 1 gokje?
Tevens is het misschien damage controle maar ik zou maar blij zijn met die service die geleverd wordt door hen. Want tja moet je anders een 0900 nummer bellen en dat kost geld.
Aah.. lekker zo'n forum waar je in kunt klagen, voel me hier helemaal thuis tussen al deze andere klagers
*edit* type fout.
Als die agents wel alles wisten dan betekent dat, dat er een continue training aan hen gegeven wordt. Waar worden die kosten op doorberekend? 1 gokje?
Tevens is het misschien damage controle maar ik zou maar blij zijn met die service die geleverd wordt door hen. Want tja moet je anders een 0900 nummer bellen en dat kost geld.
Aah.. lekker zo'n forum waar je in kunt klagen, voel me hier helemaal thuis tussen al deze andere klagers
*edit* type fout.
Laatst gewijzigd door SirPeter op 16 dec 2009 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Welkom bij ons clubje dan! Ik voel mezelf niet echt een klager, maar eerder een realist en behoedt anderen graag voor fouten.SirPeter schreef:Klantenservice hoeft niet alles te werken. Het is niet relevant voor een klanteservice van welke provider dan ook om op de hoogte te zijn van een webcare.
Enniewees je zegt dat dat "een klantenservice hoeft niet alles te werken". Tja dat blijkt overduidelijk dat die helemaal niet werken. (overigens zijn er genoeg klantenservices die wel weten hoe het moet..)
Verder heb je het over "damagecontrol", als T-Mobile nu wel eens wat geld spendeert aan kennis voor hun klantenservice dan is er geen damagecontrol nodig. Er zijn legio bedrijven die dat namelijk niet nodig hebben door een goede klantenservice.
Bovendien als je klantenservice niets weet, en ook niets kan doen voor de klant, mag het zichzelf geen klantenservice noemen, want het verleent namelijk geen service aan de klant.
Overigens is mijn ervaring dat T-Mobile twee soorten klantenservices heeft. Namelijk eentje die je gewoon kan bellen en die niets weten en je ook afschepen. En eentje die de aangetekende klachten behandeld en die wel iets kunnen.
Lettend op de o zo belangrijke centjes, zou het dan niet handiger zijn om de eerste op te heffen?
Typfoutje van mij. Werken = weten. Slecht van mij zeg.
Bij TNT is het een grote boevenbende! Mijn "pakketje" (ruim 10 kilo en 1m bij 0.50 m) is zomaar " verdwenen ".... Er wordt echt gestolen bij het leven daar! Kan zo 5 mensen opnoemen die gedupeerd zijn!
-
Beste Peter215,
Omdat we begrijpen dat het vervelend is dat je het bestelde artikel niet hebt ontvangen is er een nieuwe MP3 speler voor je besteld.
Ik verwacht dat je deze binnen enkele dagen ontvangt of inmiddels al ontvangen hebt.
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Omdat we begrijpen dat het vervelend is dat je het bestelde artikel niet hebt ontvangen is er een nieuwe MP3 speler voor je besteld.
Ik verwacht dat je deze binnen enkele dagen ontvangt of inmiddels al ontvangen hebt.
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Zo zeker is dat dus helemaal niet.JtC schreef: Als TNT met opzet het pakket zou hebben bezorgd op een ander adres, dan zouden ze zeker jou daarvan op de hoogte hebben gesteld dmv een briefje door de bus.
Het is hier ook al een aantal keer gebeurd dat men "vergeten" was mij op de hoogte te stellen van het feit dat er bij de buren was bezorgd en dit is geen uitzondering!