LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] xiron lcd/dvd combi van de blokker DRAMA

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
bertjanzig

xiron lcd/dvd combi van de blokker DRAMA

Ongelezen bericht door bertjanzig »

Ik wil iedereen waarschuwen dat dit een ellendige koop kan worden.
Wij hebben in 2008 1 gekocht toen voor 300,- euro.
nog geen 10 maanden daarna bleek dat de dvd's onder de krassen zatten.
hier zijn we mee terug gegaan. dit werd bekeken (maar niks aangedaan bleek achter af)
En toen hij het begaf zijn we er mee terug gegaan.
Hij werd opgestuurd dit zou 4 week duren (bleek 6 week te worden)
Daarna kregen we hem terug en volgens mij hebben ze er niet eens na gekregen.
zat alleen een laag stof op en hij deed het minstens net zo slecht.
De dvdspeler gaf slecht beeld, geen of halve ondertiteling, geen beeld of bleef hangen. Op het laatst las hij geen enkele dvd meer.
(even voor de duidelijkheid heb alleen maar originele dvd er opgespeeld)
Wij er voor de 3x mee terug en kregen een nieuwe tv (inclusief een bon met daar op 200,- euro dat was wat de tv nu kost).
Nu naar 6 maanden doet de dvd weer raar ondertiteling valt weg en hield er gister weer mee op.
Heeft ook iemand een idee of ik geld terug kan krijgen om een werkende tv te kopen.
En wat voor bedrag kan ik terug krijgen.
heb de blokker gebeld en die willen hem weer laten repareren. zodat ik hem tot februari krijt ben.
1 terug krijg die mijn dvd's vernield en dan weer er mee terug kan gaan.
Wat kan ik doen dat ik er vanaf kom zonder 300,euro uit het raam te gooien.

Rickyman

Re: xiron lcd/dvd combi van de blokker DRAMA

Ongelezen bericht door Rickyman »

Omdat je een nieuwe hebt gekregen loopt de garantie vanaf maart 2008. Als er dus een jaar garantie op zit heb je niets meer, zat er echter 2 jaar op dan heb je garantie tot maart 2010.
Omdat er een omruil is geweest mag Blokker deze gewoon weer 3 x repareren, of nogmaals omruilen tot maart 2010. Als dit niet lukt mag u de aankoop ontbinden.
Een lcd/dvd in deze klasse moet ongeveer 36 maanden meegaan, die van u is 21 maanden oud. Er blijven dus 15 gebruiksmaanden over.
De rest in geld is niet zo spannend, 200 euro aanschaf/36*15 = restwaarde van 83 euro.
Maar grote vraag is of u uw vaasjes en bestek dan ook bij Bcc koopt. Dit soort spul koop je in een speciaalzaak, niet bij Blokker die ook dat apparaat niet behoorlijk kan servicen.

Gesloten