LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ticketpoint

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
mar-go

Ticketpoint

Ongelezen bericht door mar-go »

Vandaag heb ik ongeveer een uur van mijn tijd gestopt in het bestellen van Diamont kaartjes voor het Toppers concert op 22 mei 2010. Na heel veel foutmeldingen kreeg ik onverwachts een opdrachtsbevestiging. Tot mijn grote schrik was er een definitieve boeking gemaakt terwijl ik nóóit een eindscherm van de boeking heb gezien. Tevens was de boeking die gemaakt was helemaal niet de kaarten die ik wilde boeken.
Hierover heb ik direct contact gehad met Ticketpoint. Ze kunnen niets voor me doen en wijzen me door naar de bank om de incasso tegen te houden. Dit kan echter alleen wanneer het bedrag al van mijn rekening is geschreven en volgens de bank kan het bijna nooit bijna een eenmalige machtiging.Uit nieuwsgierigheid keek ik op marktplaats en wat blijkt. Ik ben lang niet de enige die dit is overkomen. Er staan al heel veel tickets in de verkoop waarbij het gaat om foutieve boekingen.

Kan Radar wat voor de Toppers gangers met een foute boeking betekenen??

Met vriendelijke groet,
Marjan Goris

manuelaedwin

Re: Ticketpoint

Ongelezen bericht door manuelaedwin »

Goedemorgen,

Ook wij hebben het meegemaakt met het boeken van het concert van de Toppers.
Ik weet niet hoeveel minuten we aan de lijn gehangen hebben bij ze.
Toen maar via het internet zelf willen bestellen het scherm bleef hangen en daarna kwam het scherm weer terug en bleek er gewoon een boeking gedaan te zijn.
Terwijl we het helemaal niet met die plaatsen eens zijn.
Ook ons werd verteld dat er niks meer aan te doen was.

Een uur geleden probeerde mijn man nog eens te bellen om te vragen of er al een derde concert was en werd hem toen verteld van niet.
En net enkele minuten geleden weer gebelt met ze en jawel er was een derde concert maar de JA JE RAADT HET ZEKER AL DE DAIMOND PLAATSEN WAREN AL WEER UITVERKOCHT.

Ik heb nu toch wel het gevoel dat je een naam moet hebben om voor die plaatsen te kunnen boeken.
Vindt ook dat de trouwe fans gewoon genaaid worden op deze manier.

Ze hoeven mij in ieder geval geen kaart mee te sturen dat we als trouwe fan in aanmerking komen voor een speciale voorverkoop.
Is toch niks van waar.

Ik hoop dat hier aandacht aan wordt geschonken.

Groetjes van een zeer teleurgestelde fan

movdgiessen

Ongelezen bericht door movdgiessen »

Hi, ik heb precies hetzelfde meegemaakt en dacht meteen aan een klacht via Radar. Ik heb toen ik dacht dat niets meer zou lukken uiteindelijk 7 veldkaarten voor 20 mei, het 3e concert, kunnen boeken en kreeg hier ook een orderbevestiging van en werd verwezen naar mijn emailadres.

Ik checkte vervolgens mijn email en toen bleek dat ik, zonder enige aankondiging, ook 7 veldkaarten had gereserveerd voor 21 mei.

Ticketpoint dame zegt alleen kaarten te kunnen boeken en zegt dat je een formulier op internet kunt invullen als je klachten hebt.

De ING bank kan niet zomaar een eenmalige incasso storneren!!

Ik weet van vrienden dat zij dubbele boekingen hadden via Ticketpoint bij concertkaarten Anouk.
Vorige keer Toppers concert kreeg een vriendin van mij 9 ipv de bestelde 6 kaarten.

Zo worden de concerten dus uitverkocht!!!

Graag aandacht hiervoor!!!

Heb nu dus 7 kaarten extra x 75,25!!!

yvonnesylvia

Ongelezen bericht door yvonnesylvia »

En ook wij hebben een dubbele boeking. Ik kreeg een foutmelding op de site toen ik mijn bestelling wilde bevestigen. De melding was "uw bestelling is geanulleerd wegens een fout " Daarna heb ik ook geen bevestiging via de mail gekegen dus ik dacht geen kaarten te hebben voor de Zaterdag. Even later heb ik weer geprobeerd kaarten te krijgen en nu kon het alleen nog voor de Vrijdag. Deze bestelling ging wel goed en ik kreeg ook netjes een bevestiging. Tot mijn verbazing is er nu twee maal 428,50 van mijn rekening gehaald. En zit ik dus nu met acht kaarten teveel. Ticketpoint neemt geen kaarten terug.Maar ik ben toch eigenlijk van mening dat als ik de mededeling krijg dat mijn bestelling wegens een fout is geannuleerd en ik geen bevestiging via de mail krijg, dat ik geen overeenkomst voor die kaarten heb met ticketpoint en ze niet zomaar geld voor niet bestelde kaarten van mijn rekening kunnen halen. Wie weet hoe dit juridisch zit ? Balen want 428,50 extra van mijn rekening is een hoop geld dat ik eigenlijk niet kan missen.

cindy1

Ongelezen bericht door cindy1 »

ook ik zit net als de vele fans nu met 2 extra kaarten voor toppers in concert 2010 vanwege een foutmelding op het scherm volgens ticketpoint.heb maandaochtend het 3x geprobeert en kreeg telekens een foutmelding op mijn scherm en dat mijn bestelling geanuleerd werd en dat ik het later nog eens moest proberen.heb het de 4x telefonisch geregeld.aleen toen ik bij de mevrouw aan de lijn bijna aan het eind was met mijn gegevens en nog niet bevestigd had bij haar kreeg ze te horen dat de vrijdag ook uitverkocht was.dus ben ik gegaan voor de donderdag.s'avonds kijk ik mijn email na en ticketpoint stuurde mij een mail dat er een bestelling via internet gedaan was voor 2 kaartjes voor de vrijdag.ik de volgende dag gebeld maar kreeg geen antwoord omdat je gewoon niet bij klantenservice zelf kan komen.nu zijn er dus zelf een paar dagen daarna al dus 4 kaarten afgeschreven terwijl ik er maar 2 voor de donderdag wilde.het is toch in totaal 242,- euro en dus een hoop geld.nu zie ik net als de anderen genoodzaakt om ook deze 2 kaarten te moeten gaan verkopen zelf bij of de supermarkt of marktplaats,enz.ik heb inmiddels ook de bank al op de hoogte gebracht en gevraagd of die nog wat voor mij kunen doen.ik hoop net als al die andere mensen dat radar ticketpoint eens goed onderhanden kan nemen hierover.want dit vind ik geen zaken doen.mischien zijn er zat mensen die niet zo verlegen zitten om hun geld maar ik wel.het is al een dure maand genoeg die decembermaand.dus zou graag mijn 109,- euro wat die kaartjes voor de vrijdag mij gekost hebben terug zien op 1 of andere manier.ik hoef toch niet voor hun fout op te draaien.ticketpoint zorg eerst maar eens dat jullie systeem eens beter gaat werken,want dit is niks.

geox

Ongelezen bericht door geox »

ook wij bestelde 4 daimont kaarten voor de toppers bij ticketpoint op internet maar kregen een melding dat we 4 gold kaarten kregen die ik niet wil,contact gehad met ticketpoint maar ze werken volgens b,a,s systeem best availeble seats op dat moment, wat ik in hun voorwaarden niet terug kan vinden,een 1 malige machtiging kan je niet terug boeken daar sta je dan toppers = FLOPPERS.

Peggy1982

Ongelezen bericht door Peggy1982 »

Tot mijn verbazing zie ik vandaag ook ineens dat er voor 4 kaarten geld is afgeschreven i.p.v. 2 kaarten. Een mail naar Ticketpoint is al verstuurd, maandag maar even contact opnemen met de bank.

Ik ben tot nu toe elk jaar al naar de Toppers geweest en verder heb ik nooit problemen gehad met het bestellen van de kaarten. 2 x € 129 vind ik teveel geld.

Vorige week zaterdag ben ik ook een uur bezig geweest met het reserveren van kaarten, elke keer liep het systeem vast.
Toen bekend werd dat er een 2e concert zou komen heb ik het nogmaals geprobeerd en toen lukte het meteen. Ik snap er helemaal niks van, ik heb alleen akkoord gegeven voor 2 kaarten, hoe kan het dan dat er ineens nog een keer hetzelfde bedrag maar blijkbaar voor een andere boeking afgeschreven wordt? Hier heb ik ook geen bevestiging van gekregen.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
En zit ik dus nu met acht kaarten teveel. Ticketpoint neemt geen kaarten terug
Is ook een manier omde concerten snel uitverkocht te krijgen... :lol:

ladydolphin

Ongelezen bericht door ladydolphin »

Ik heb op 13 dec kaartjes besteld maar via de website was zo over belast dat ik dacht dat er geen kaartjes waren besteld.
Dus baan ben ik via de telefoon gaan proberen. en ja hoor gelukt.
Tot mijn verbazing kreeg ik de volgende dag een mailtje dat ik via internet ook kaartjes had besteld??? ik had helemaal geen bevestiging gegeven.
Ik heb 14 dec gebeld en gevraagd hoe dit zat. Ik kreeg de mededeling een klacht via de website in te dienen. De zelfde dag de klacht ingediend. met de gegevens die ik van de dame kreeg van de callcentre.

Op zaterdag 12 december 2009 heb ik via internet kaartjes besteld. Maar de website was overbelast dus heb ik via de telefoon kaartjes besteld. Nu blijkt dat ik een dubbele boeking heb. Graag dubbele boeking royeren met klantnr 101794 met opdrachtnummer 332230 Naam I van Hagen nassaulaan 135 2628 ge delft. Alleen deze royeren graag!!!!

Uw klantenservicenummer is TP-KSNR: 31424.

Bewaar uw klantenservicenummer voor verdere correspondentie. Uw klantenservicenummer wordt bij de verwerking van uw melding gebruikt.

Maar tot op de dag van vandaag geen reactie. Maar nog geen week na de bestelling is wel een afschrijving gedaan van totaal 4 kaartjes.

Ik ben echt boos bellen help niet. mailen dus ook niet en ik zit nu met extra kaartjes opgescheept. Gek he dat het snel is uitverkocht. want via topper.hyves bleek ik niet de enige die dit probleem heb. en zo te lezen meerdere.
Kunnen jullie AUB helpen

sweetie

Ongelezen bericht door sweetie »

Hallo

ik heb dus ook door een fout van ticketpoint 10 kaarten teveel besteld
er is verdorie zomaar ruim 700 euro extra van mijn rekening gehaald
ik heb gebeld en ze hebben hun fout toegegeven en beloven mij voor kerst het bedrag terug te storten
helaas 10 minuten geleden stond het nog steeds niet op de rekening
ben ook bij de bank geweest en daar zeggen ze tegen mij dat ik het terug kon boeken
na proberen krijg ik dus de melding dat dit niet kan omdat ik ticketpoint geen opdracht heb gegeven om dat te mogen doen
volgens de bank zou ik dan aangifte van diefstal moeten doen :shock:
ik zie het nog ff een paar dagen aan en dan na de kerst toch mar stappen ondernemen want op mail reageren ze ook niet

sweetie

Vandaag dus het geld terug gestort gekregen
:P

Chiel:::

Ongelezen bericht door Chiel::: »

Ook ik heb een probleem met kaarten voor de Toppers.

Ik heb kaarten proberen te bestellen voor Toppers in Concert op vrijdag 21 mei, maar kwam er niet doorheen. Na het invullen van mijn gegevens kreeg ik een wit scherm en er gebeurde niks. Ik kreeg geen enkele bevestiging of wat dan ook. Nog maar eens geprobeerd. Weer het zelfde. Toen ik op school aankwam heb ik het weer geprobeerd (nu voor de donderdag) het lukte meteen, ik kreeg een bevestiging.
Kijk ik in mijn mailbox krijg ik opeens allemaal bevestigingen van ticketpoint! Die vorige aanvragen waren blijkbaar toch doorgekomen, zonder dat daar blijk van was gegeven. Er was dus een bestelling van 6 kaarten ipv 2 kaarten. Ik heb meteen gemaild naar ticketpoint (telefonisch kwam ik er niet doorheen!)
ik wilde natuurlijk 4 kaarten cancellen. Ik kreeg hier geen reactie op. Paar dagen later zag ik dat ze het geld, ook al had ik gemaild en het van te voren aangegeven, van mijn rekening hadden afgehaald. Niet voor 6 kaarten, maar voor 8 kaarten! terwijl ik van 6 een bevestiging had gekregen (achteraf). Ik heb de bank gevraagd te storneren maar dat blijkt niet te kunnen.
Daarna heb ik nog menig maal gemaild maar geen respons.

Kunnen jullie hier wat aan doen? het gaat om een extrakostenpost van €450,- Voor een student een behoorlijk bedrag.

sweetie

hoi chiel

je moet toch echt bellen met ticketpoint en je verhaal doen
ik heb ook diverse mails gestuurd maar daar reageren ze niet op
telefonisch dus wel alleen jammer dat dat ook zoveel geld kost
bij mij ging het over een bedrag van ruim 700 euro extra
gelukkig staat het nu weer teruggestort op mijn rekening dus echt ff doorzetten met bellen hoor
gr klaske

yvonnesylvia

Heb zojuist maar eens gebeld met ticketpoint want mail reageert men inderdaad niet op. Er werd mij nu ook vlot geld terug beloofd voor de teveel bestelde kaarten door een fout op de site. Mocht nu zelfs kiezen welke ik wilde houden en welke moesten vervallen. Geld zal volgens ticketpoint nu binnen drie tot vijf werkdagen terug zijn op mijn rekening. Wel moest ik een beetje rekening houden met de feestdagen en het feit dat het druk is ( ja dat zal met zoveel verkeerde boekingen hihi) Maar ik wacht af wanneer het geld op mijn rekening staat.

sweetie

ik had het binnen een week

j.roos35

Ongelezen bericht door j.roos35 »

Ook bij ons heeft Ticketpoint teveel afgeschreven, ook bij ons wordt niet op mails gereageerd. Kan iemand aangeven hoe ik bij Ticketpoint het snelste iemand aan de telefoon kan krijgen? Ik ben gisteren voor 45cent per minuut een minuut of 10 door allerlei keuzemenu's gestuurd.....

31 dec van ticketpoint een mailbericht gekregen (na anderhalve week) met het bericht dat ze het teveel betaalde binnen enkele dagen zullen terugstorten. Het lijkt dus goed te komen...
Laatst gewijzigd door j.roos35 op 31 dec 2009 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.

yvonnesylvia

Kies voor optie zes om iemand aan de telefoon te krijgen. Ik had twee wachtenden voor me maar dat ging redelijk snel. Het is de enigste mogelijkheid om je geld terug te krijgen dus even doorbijten.

cindy1

Ongelezen bericht door cindy1 »

ik heb vandaag eindelijk toch via de mail een bevestiging en excuses terug gehad van ticketpoint voor de teveel afgeschreven kaarten die ik niet besteld had.ze zouden proberen binnen een paar werkdagen het geld terug te storten.ik zal het dus van de week even in de gaten houden.maar eindelijk wel een reactie na ong.2 weken.

yvonnesylvia

En zojuist zag ik dat het geld door ticketpoint teruggestort is op mijn rekening.

Gesloten