LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dom bankje

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jos
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 nov 2003 10:30

Dom bankje

Ongelezen bericht door jos »

Ik heb nog nooit zo'n ontzettende naieve domme bank gezien als Dexia.
Je zou bijn gaan denken dat dit normaal is in Belgie, dit land is geloof ik ook al jaren failliet en met Dexia gebeurt straks hetzelfde wanneer ze al hun door oplichting verkregen centjes moeten terugbetalen.
Wanneer Dexia nu gewoon bereidt was geweest om echt naar oplossingen te zoeken en niet met chantage oplossingen te komen, waar ze overigens ook straks voor naar de rechtbank zullen moeten dank zij een pracht actie van Payback, dan hadden ze heel wat centjes in hun zak kunnen houden want nu is het hek van de dam en zijn ze de rest van hun 'bestaan' bezig met zich te verdedigen tegen de duizenden rechtzaken die er na deze fantastische uitspraak ongetwijfeld zullen gaan komen.

Wanneer het personeel van Dexia slim is, maar dat betwijfel ik, dan zouden ze maar snel een ander baantje moeten gaan zoeken maar dat zal wel moeilijk worden denk ik want als je zegt dat je voor Dexia gewerkt hebt dan is je kans bij voorbaat al nihil denk ik.

Verder zie ik een leven zonder schulden steeds meer binnen mijn bereik komen en de ondergang van Dexia ook, met deze vooruitzichten
kom ik de winter wel door.

Op 31 december heffen wij het glas en vieren alvast de ondergang van
Dexia en het terug ontvangen van ons gestolen geld.

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: Dom bankje

Ongelezen bericht door willem S »

pfff,
jij bent pas echt positief!
eerst nog ff afwachten wat er in het hogerberoep gaat gebeuren.....
Is dat positief, dan gaan we feesten!
:P

Tomi
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 aug 2003 22:41

Re: Dom bankje

Ongelezen bericht door Tomi »

Als Dexia ook maar een beetje slim was, dan hadden ze alle 'beleggers' geinformeerd op het punt dat ze op verlies stonden met de vraag of er gewoon doorgegaan moet worden, of dat de contract gelijk dan beeindig zal worden.

Had ze een heleboel moeite bespaard. Mensen die doorgaan, doen dat desondanks de bekende risico's, en kunnen zich niet beroepen op zorgplicht, dwaling, etc. Mensen die ermee ophouden op dat punt, zijn al meer dan blij dat ze geen verlies hebben, en maar heel weinig hadden naar een advocaat gestapt.

Naja, maar zo slim waren ze niet :oops:

Gesloten