LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Discount Card Europe
Discount Card Europe
Is er ook iemand die wel goede ervaringen heeft met het bedrijf Discount Card Europe uit Emmen?
http://www.devoordeelclub.nl
Ik ben namelijk al een aantal jaren lid, en vraag regelmatig prijzen op van diverse producten.
Dit bedrijf beweert dat u vanalles bij hen kan komen tegen INKOOPSPRIJZEN. Dit klopt van geen kant !!!
Ze vragen eerst voor wat voor prijs je een bepaald artikel hebt zien staan in de winkel, en gaan dan vervolgens iets onder deze prijs zitten.
DUS HELEMAAL GEEN INKOOPSPRIJZEN, MAAR PURE MISLIJDING.
Maar ze stijken wel ieder jaar van duizenden mensen het lidmaatschapsgeld op van € 25,= per jaar. En opzeggen kan alleen per aangetekende brief.
http://www.devoordeelclub.nl
Ik ben namelijk al een aantal jaren lid, en vraag regelmatig prijzen op van diverse producten.
Dit bedrijf beweert dat u vanalles bij hen kan komen tegen INKOOPSPRIJZEN. Dit klopt van geen kant !!!
Ze vragen eerst voor wat voor prijs je een bepaald artikel hebt zien staan in de winkel, en gaan dan vervolgens iets onder deze prijs zitten.
DUS HELEMAAL GEEN INKOOPSPRIJZEN, MAAR PURE MISLIJDING.
Maar ze stijken wel ieder jaar van duizenden mensen het lidmaatschapsgeld op van € 25,= per jaar. En opzeggen kan alleen per aangetekende brief.
Re: Discount Card Europe
Gerrit Holle is de enige die er beter van wordt.
de chef van DCE.
Zitten in kantoor in Emmen.
met die dure tel lijn verdient ie ook genoeg.
al dat soort dingen zijn oplichting. moet je als consument toch weten
de chef van DCE.
Zitten in kantoor in Emmen.
met die dure tel lijn verdient ie ook genoeg.
al dat soort dingen zijn oplichting. moet je als consument toch weten
Geld verstrekken zonder BKR toetsing en via een zeer duur 0900-2020720 nummer maakt het zeer lucratief voor de eigenaar zelf daar in Emmen en de consument die tot zijn oren in de schuld zit en misschien wel een belastingaanslag heeft gekregen, vis achter het net omdat men gwoon zegt na 45 minuten aan de lijn te hebben gehangen: sorry; u bent afgewezen. Geen enkel bonafide bedrijf verstrekt leneningen aan mensen die het niet kunnen of willen terugbetalen. Ik zou maar uitkijken als je lid bent van dit bedrijf a 25 euro per jaar en net onder de prijs gaan zitten. Ze maken namelijk simpel gebruik van vergelijkingssites, thats all. Ik weet na 2 minuten speuren genoeg over dit 'bedrijf'. NOuja, bedrijf!
Helaas heb ik ook geen fijne ervaringen met Discount Card Europe.
Na misverstanden over niet ontvangen betaling 2008 van het jaarbedrag (ook aangetoond DAT ik had betaald) is de vordering bij Intrum Justitia beland.
Uiteraard was ik niet van plan om de "contributie" twee maal te betalen, en heb dan ook direct gereageerd.
Na vier maanden en zelfs vorderingen van een gerechtsdeurwaarder te hebben gehad bleek het om een aanmaning voor de contributie van 2009! te gaan. En dat al in December 2008!
Hiervan heb ik ook nooit een acceptgiro gehad. Sterker nog, de vordering van Intrum Justitia kwam binnen, en een dag later de acceptgiro, toevallig? ik denk het niet.
Inmiddels al zo veel grijze haren ervan gehad dat ik netjes een brief gestuurd hebt dat ik geen zaken meer wilde doen met zo'n bedrijf, en JA hoor, een brief gehad dat ik in gebreke ben gebleven voor 2009, dat ik voor een bepaalde termijn de 25 euro moest betalen en anders word de vordering uit handen gegeven aan "Intrum Justitia"
In totaal al vijf maal een fax met altijd een kopie aan alle partijen gestuurd, gebeld, geschreven maar nooit heb ik normaal antwoord gehad op mijn schrijven. Zelfs nog van de door Intrum Justitia ingeschakeld (eigen bedrijf) van Arkel gerechtsdeurwaarders een vordering gehad, om de kosten van de Incasso van het reeds betaalde bedrag te vorderen. Kosten van een onterechte incassoprocedure wel betalen? lijkt me niet!
Dus mijn advies zou zijn om ver weg te blijven van de praktijken van deze firma, en de aangesloten incassopartijen.
Na misverstanden over niet ontvangen betaling 2008 van het jaarbedrag (ook aangetoond DAT ik had betaald) is de vordering bij Intrum Justitia beland.
Uiteraard was ik niet van plan om de "contributie" twee maal te betalen, en heb dan ook direct gereageerd.
Na vier maanden en zelfs vorderingen van een gerechtsdeurwaarder te hebben gehad bleek het om een aanmaning voor de contributie van 2009! te gaan. En dat al in December 2008!
Hiervan heb ik ook nooit een acceptgiro gehad. Sterker nog, de vordering van Intrum Justitia kwam binnen, en een dag later de acceptgiro, toevallig? ik denk het niet.
Inmiddels al zo veel grijze haren ervan gehad dat ik netjes een brief gestuurd hebt dat ik geen zaken meer wilde doen met zo'n bedrijf, en JA hoor, een brief gehad dat ik in gebreke ben gebleven voor 2009, dat ik voor een bepaalde termijn de 25 euro moest betalen en anders word de vordering uit handen gegeven aan "Intrum Justitia"
In totaal al vijf maal een fax met altijd een kopie aan alle partijen gestuurd, gebeld, geschreven maar nooit heb ik normaal antwoord gehad op mijn schrijven. Zelfs nog van de door Intrum Justitia ingeschakeld (eigen bedrijf) van Arkel gerechtsdeurwaarders een vordering gehad, om de kosten van de Incasso van het reeds betaalde bedrag te vorderen. Kosten van een onterechte incassoprocedure wel betalen? lijkt me niet!
Dus mijn advies zou zijn om ver weg te blijven van de praktijken van deze firma, en de aangesloten incassopartijen.
Mensen lezen in de krant dat ze bij hun snel geld kunnen krijgen zondertoetsing? vervolgens bel je ze en dat je wel wil aanmelden om dat het om een lening gaat zondertoetsing, staat duidelijk in de krant.
Hun zeggen dat het verkoop is,Nou neem van mij aan als hun dat al zeggen dat die hele advertentie en hun verhaal niet klopt.
De advertentie heeft niks met verkoop tenmaken, dus pure misleiding.
Dit MOETEN de mensen toch aan het denken zetten.
Tot slot zij verdienen op u en jij NIET op hun, hoe mooi het allemaal ook klinkt.
Hun zeggen dat het verkoop is,Nou neem van mij aan als hun dat al zeggen dat die hele advertentie en hun verhaal niet klopt.
De advertentie heeft niks met verkoop tenmaken, dus pure misleiding.
Dit MOETEN de mensen toch aan het denken zetten.
Tot slot zij verdienen op u en jij NIET op hun, hoe mooi het allemaal ook klinkt.
-
Tegen inkoopsprijs verkopen is niet eens mogenlijk gezien de winkelier/eigenaar ten allen tijde 19% BTW daaroverheen moet betalen. Daarnaast, wil hij echt zo goedkoop zijn moet hij wel hele goede deals hebben met de leverancier voor extra kortingen (groot afnemen etc).
Maar je voor dit soort onzin aanmelden is natuurlijk wel een heel klein beetje dom;)
Maar je voor dit soort onzin aanmelden is natuurlijk wel een heel klein beetje dom;)
Onderstaande brief is verstuurd naar Discount Card Europe.
Ook ik ben slachtoffer van deze ratten.In 2004 ben ik lid geworden en heb meteen na mijn eerste prijscheck opgezegd.Daarna tot 2007 niets meer gehoord en toen...?...ja hoor..een rekening en vervolgens een incassobureau. Incasso bureau geschreven dat ik al 3 jaar geen lid meer was en niks meer gehoord.Nu in 2009 weer dezelfde geintjes.nu met intrum justitia..ben er zo onderhand helemaal klaar mee en heb net een brief geschreven met de volgende inhoud:
Naar aanleiding van uw vordering naar intrum justitia sommeer ik u om met onmiddelijke ingang al mijn gegevens uit uw administratie te verwijderen.
Indien ik nog één maal een dergelijk schrijven ontvang zie ik mij genoodzaakt een gerechtelijke procedure te starten.
Direct na mijn lidmaatschap in 2004 heb ik u duidelijk laten weten geen prijs meer te stellen op uw z.g. diensten!!!
U terroriseert mij nu al jaren met dergelijke rekeningen, dat moet nu afgelopen zijn!
U heeft mij niets te bieden dus stop met uw zinloze acties, ik ben u niets verschuldigd, laat dat duidelijk zijn.
Het is blijkbaar erg moeilijk om uit het systeem van D.C.E. te komen...zou misschien eens een onderzoek naar moeten worden gedaan door radar...
Ook ik ben slachtoffer van deze ratten.In 2004 ben ik lid geworden en heb meteen na mijn eerste prijscheck opgezegd.Daarna tot 2007 niets meer gehoord en toen...?...ja hoor..een rekening en vervolgens een incassobureau. Incasso bureau geschreven dat ik al 3 jaar geen lid meer was en niks meer gehoord.Nu in 2009 weer dezelfde geintjes.nu met intrum justitia..ben er zo onderhand helemaal klaar mee en heb net een brief geschreven met de volgende inhoud:
Naar aanleiding van uw vordering naar intrum justitia sommeer ik u om met onmiddelijke ingang al mijn gegevens uit uw administratie te verwijderen.
Indien ik nog één maal een dergelijk schrijven ontvang zie ik mij genoodzaakt een gerechtelijke procedure te starten.
Direct na mijn lidmaatschap in 2004 heb ik u duidelijk laten weten geen prijs meer te stellen op uw z.g. diensten!!!
U terroriseert mij nu al jaren met dergelijke rekeningen, dat moet nu afgelopen zijn!
U heeft mij niets te bieden dus stop met uw zinloze acties, ik ben u niets verschuldigd, laat dat duidelijk zijn.
Het is blijkbaar erg moeilijk om uit het systeem van D.C.E. te komen...zou misschien eens een onderzoek naar moeten worden gedaan door radar...
ook ik ben nog niet al van discounter het geld wat je kunt krijgen lijkt verdacht veel op een pyramide spel mensen niet in trappen en radar kunnen jullie niks aan deze praktijken doen
Hallo allemaal.
Discount Card europe is weer lekker bezig. zo hebben ze 25 euro Admimitratiekosten? van mijn rekening afgehouden? ik ken hun niet en ook hun website niet. ik heb ook NOOIT een card of een lening aangevraagt. ik ben nu twee dagen bezig via email op mijn geld terug te krijgen. ook mijn man zal vandaag hun opbellen. ze wisten wel mijn achternaam en mijn adres. maar die kan je overal op vragen.. toch?.. ik zou nu binnen kort een welkomspakket binnen krijgen??? ik ben echt boos. en heb hun gezegt dat zij een fout maken omdat ik hun niet kent en ook nooit iets heb aangevraagt, en dat ze eens goed moet nakijken in hun bestand. en dat dit zeker niet klopt.
op hoop van zegen of ze mijn geld terug geven en ons uit hun bestand halen. dit is echt van de gekke.
groetjes corriej
Discount Card europe is weer lekker bezig. zo hebben ze 25 euro Admimitratiekosten? van mijn rekening afgehouden? ik ken hun niet en ook hun website niet. ik heb ook NOOIT een card of een lening aangevraagt. ik ben nu twee dagen bezig via email op mijn geld terug te krijgen. ook mijn man zal vandaag hun opbellen. ze wisten wel mijn achternaam en mijn adres. maar die kan je overal op vragen.. toch?.. ik zou nu binnen kort een welkomspakket binnen krijgen??? ik ben echt boos. en heb hun gezegt dat zij een fout maken omdat ik hun niet kent en ook nooit iets heb aangevraagt, en dat ze eens goed moet nakijken in hun bestand. en dat dit zeker niet klopt.
op hoop van zegen of ze mijn geld terug geven en ons uit hun bestand halen. dit is echt van de gekke.
groetjes corriej
Vandaag ontdenkte ik dat er een bedrag van 50 euro is afgeschreven van mijn bedrijfsrekening.
Ik heb echter NOOIT wat met het discount card europe te maken gehad of ook maar toestemming gegeven om wat af te laten schrijven.
Ook niet met deconsumentenvoordeelclub.nl of ook maar iets van die troep! http://www.deconsumentenvoordeelclub.nl/
Heb mn bank gevraagd om het incasso ongedaan temaken.
Gegevens van de afschrijving:
C.M. DIJKSTRA DISCOUNT C
BETALINGSKENM. CODE ******
ADM.KOSTEN DISCOUNT CARD EUROPE
VERL.VERKOOPVIAVIDEO
Waak voor deze zwakkelingen die het vertand ontbreekt om op een correcte manier geld te verdienen !
Ik heb echter NOOIT wat met het discount card europe te maken gehad of ook maar toestemming gegeven om wat af te laten schrijven.
Ook niet met deconsumentenvoordeelclub.nl of ook maar iets van die troep! http://www.deconsumentenvoordeelclub.nl/
Heb mn bank gevraagd om het incasso ongedaan temaken.
Gegevens van de afschrijving:
C.M. DIJKSTRA DISCOUNT C
BETALINGSKENM. CODE ******
ADM.KOSTEN DISCOUNT CARD EUROPE
VERL.VERKOOPVIAVIDEO
Waak voor deze zwakkelingen die het vertand ontbreekt om op een correcte manier geld te verdienen !
Er is ook een kloon opgedoken van deze site:
http://dvgnederland.biedmeer.nl/Webwink ... agina.html
Dit is gewoon een kopy!
http://dvgnederland.biedmeer.nl/Webwink ... agina.html
Dit is gewoon een kopy!
Het is een tijdje rustig geweest rond deze colporteurs maar naar het schijnt zijn deze onderkruipers niet stuk te krijgen.
Zojuist heb ik na jaren weer eens een factuur van deze misselijkmakende bende ontvangen.
Ooit ergens in een grijs en ver verleden heeft een dergelijke discount card even (1 jaar) betaald door ons gezin rondgezworven.
Deze is uiteraard op nette en correcte wijze schriftelijk opgezegd.
Inmiddels heb ik discount card europe per e-mail verzekerd van het feit dat zij geen enkele betaling van onze zijde hoeven te verwachten.
Zojuist heb ik na jaren weer eens een factuur van deze misselijkmakende bende ontvangen.
Ooit ergens in een grijs en ver verleden heeft een dergelijke discount card even (1 jaar) betaald door ons gezin rondgezworven.
Deze is uiteraard op nette en correcte wijze schriftelijk opgezegd.
Inmiddels heb ik discount card europe per e-mail verzekerd van het feit dat zij geen enkele betaling van onze zijde hoeven te verwachten.
-
Ik heb in 2006 contact gehad met Discount Card, via de computer omdat ik een lening wilde oversluiten. Ik ben natuurlijk akkoord gegaan met de voorwaarden maar toen bleek al snel dat er helemaal geen geld geleend kon worden, omdat ons inkomen te laag was. Ik heb vervolgens telefonisch contact met Discount Card gehad en zij vertelden mij dat ik dit per aangetekende brief kon doen. Dit heb ik gedaan en vervolgens was ik er van verlost.(dacht ik) Tot april 2011 toen kreeg ik ineens een brief van Discount Card of ik 25 euro wilde betalen. Dit weiger ik ten alle tijden, ik heb opgezegd dus ik sta in mijn recht. Maar niet getreurd, Interim Justitia Den Haag zag er wel wat in, dus er komen kosten overheen ad € 42.01. Nu wil ik van jullie weten hoe ik moet handelen? Moet ik de 67,01 aan Interim Justitia betalen of moet ik het op een rechtzaak aan laten komen. Mijn man en ik zijn ondertussen werkloos dus we hebben het niet zo breed. Graag een duidelijk antwoord voor ik nog meer in de problemen kom.
Jacquelien Spijker
Esrand 7
7672BE Vriezenveen
Jacquelien Spijker
Esrand 7
7672BE Vriezenveen
@steenbokje46 - Wellicht kunnen medewerkers van I.J. je verder helpen, wanneer je deze brief aangetekend hebt verzonden en de kopie hebt bewaard. Zijn zien dit materiaal (uiteraard gekopieerd) graag tegemoet.
Dus zeker het navragen waard.
Als ondernemer heb ik reeds meerdere malen I.J. en haar diensten ter handen moeten nemen.
Mijn mening is dan ook: "Ten alle tijde betalen aan Interum Justitia".
Ten eerste om oplopende "zogenaamd gerechtelijke" kosten te voorkomen, ten tweede laat je bij een vervolg voor de rechter zo jullie goede wil zien.
Iets wat ik hieruit heb geleerd is alles in "tig"-voud te bewaren.
Zo ook de onderstaande reactie die wij gisteren per e-mail mochten ontvangen van Discount Card.
Hieronder ook onze reactie aan Discount Card, waarin wij hun duidelijk maken hoe wij in het vervolg zullen handelen.
Mochten wij nu in de nabije toekomst wederom met de praktijken van Discount Card te maken krijgen? Dan zullen we zien wie het laatst lacht.
Dus zeker het navragen waard.
Als ondernemer heb ik reeds meerdere malen I.J. en haar diensten ter handen moeten nemen.
Mijn mening is dan ook: "Ten alle tijde betalen aan Interum Justitia".
Ten eerste om oplopende "zogenaamd gerechtelijke" kosten te voorkomen, ten tweede laat je bij een vervolg voor de rechter zo jullie goede wil zien.
Iets wat ik hieruit heb geleerd is alles in "tig"-voud te bewaren.
Zo ook de onderstaande reactie die wij gisteren per e-mail mochten ontvangen van Discount Card.
Emmen, 08 augustus 2011
Geachte heer,
Elke consument in Nederland kan zich bij ons aanmelden voor €25,00 contributie op jaar basis. Zij hebben bij ons de mogelijkheid om alle huishoudelijke artikelen tegen de voordeligste prijzen aan te schaffen. Ook hebben ze de mogelijkheid om een lening aan te vragen. Deze aanvragen worden ondergebracht bij een onafhankelijk financieringskantoor. Zij gaan dan beoordelen of ze de mogelijkheid en ruimte zien om u de lening te verstrekken.
Om een lening aan te vragen dient u zich eerst bij ons aan te melden. Hierin heeft u telefonisch toestemming gegeven op 10-08-2006 aan één van onze medewerkers om de contributie van €25,00 te kunnen incasseren van uw rekening.
U ontvangt dan de volgende dag een welkomstbrief van ons met informatie over ons bedrijf en uw inkoopcodenummer (xxxxxxx). In de brief staat ook vermeldt als u niet akkoord gaat met uw aanmelding dan dient u alles binnen 30 dagen terug te sturen. Dan wordt uw aanmelding GEANNULEERD.
Als u geen gebruik wilt maken van onze diensten dient u uw codenummer op te zeggen. U dient dit 2 maanden voor de verlengdatum schriftelijk of per e-mail aan ons kenbaar te maken. Aangezien wij niets hebben ontvangen zijn we er vanuit gegaan dat u nog steeds gebruik wilt maken van onze diensten.
Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij uw aanmelding opgezegd. U kunt tot 10 augustus 2012 gebruik maken van uw codenummer. Na overleg te hebben gepleegd dient de contributie voor dit jaar dient nog wel voldaan te worden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht,
Met vriendelijke groet,
xxxxxxx
Discount Card Europe
Hieronder ook onze reactie aan Discount Card, waarin wij hun duidelijk maken hoe wij in het vervolg zullen handelen.
Geachte heer/mevrouw,
Naar mijn mening is al, in een eerder stadium een schriftelijk opzegging aan u toegezonden.
Deze opzegging is destijds (medio 2007) op papier opgesteld en per post aan u geadresseerd.
Deze opzegging is echter zonder hiervan een kopie te maken naar uw adres verstuurd en waardoor enig overleg van deze onmogelijk is.
U stelt in uw onderstaande reactie:
Van: DiscountCard/xxxxxx[mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 8 augustus 2011 11:10
Aan: xxxxxxxx@xxxxxxxx
Onderwerp: Opzegging DCE 00000
Met uw kenmerk: inkoopcodenummer 00000
En als dagtekening: Emmen, 08 augustus 2011
dat naar aanleiding van de door mij aan u verzonden e-mail onze aanmelding is opgezegd.
Hiervan nota te hebben genomen, en deze opzegging volledig te bevestigen, dank ik u.
Deze e-mail zal door ons gearchiveerd worden.
Met vriendelijke groet,
Mochten wij nu in de nabije toekomst wederom met de praktijken van Discount Card te maken krijgen? Dan zullen we zien wie het laatst lacht.
kan iemand mij helpen met discount card??
ik heb nog nooit van gehoord en nooit contact gehad,
maar regelmatig kreeg ik aannaming en nu deurwaarder aan de deur van intrum justia met bedrag van 375 euro.
wat kan ik doen??????
graag reactie, alvast bedankt
minh
ik heb nog nooit van gehoord en nooit contact gehad,
maar regelmatig kreeg ik aannaming en nu deurwaarder aan de deur van intrum justia met bedrag van 375 euro.
wat kan ik doen??????
graag reactie, alvast bedankt
minh
-
Op 01-03-2012 krijg ik een vordering van Intrum Justitia om een bedrag van E65,32 over te maken,omdat ik zogenaamd een vordering van 25 euro open zou hebben staan van 18-09-2008 bij een bedrijf "discount card europe".
Tot gisteren had ik nog nooit van dit bedrijf gehoord en na wat gegoogled te hebben over dit bedrijf kwam ik erachter dat dit gewoon oplichterspraktijken zijn.
Mijn gegevens waren trouwens ook onjuist:
zo waren mijn initialen niet correct en mijn email-adres was mij ook onbekend,
en was er over mij zo weinig bekend bij Intrum Justitia dat iedere Mafkees deze gegevens over mij gewoon kan vinden!!!!
Hoe is het toch mogelijk dat een bedrijf als Intrum Justitia met zulke MAFIA BEDRIJVEN in zee gaat???
Hoe kan ik mij wapenen tegen deze praktijken?
Moet ik dit bedrag nu betalen of kan ik andere wegen bewandelen?
Graag zou ik advies willen ontvangen......
Bij voorbaat dank.
Tot gisteren had ik nog nooit van dit bedrijf gehoord en na wat gegoogled te hebben over dit bedrijf kwam ik erachter dat dit gewoon oplichterspraktijken zijn.
Mijn gegevens waren trouwens ook onjuist:
zo waren mijn initialen niet correct en mijn email-adres was mij ook onbekend,
en was er over mij zo weinig bekend bij Intrum Justitia dat iedere Mafkees deze gegevens over mij gewoon kan vinden!!!!
Hoe is het toch mogelijk dat een bedrijf als Intrum Justitia met zulke MAFIA BEDRIJVEN in zee gaat???
Hoe kan ik mij wapenen tegen deze praktijken?
Moet ik dit bedrag nu betalen of kan ik andere wegen bewandelen?
Graag zou ik advies willen ontvangen......
Bij voorbaat dank.
Zelfde als meeste hier, ik zag vandaag 75€ afgeschreven van mijn bankrekening door bovenstaande oplichters. Wat mij opvalt, is de variatie van het bedrag die bij mensen losgetrokken wordt.
Omdat het naam van het bedrijf mij niets zegt kwam ik via Google hier terecht en het werd me duidelijk wat voor bedrijf het is.
Ik ken dit bedrijf niet en ik heb ook nooit machtiging gegeven aan zulk bedrijf, maar dankzij kromme machtiging beleid van banken kan bijna iedereen zo maar machtiging claimen bij een bank om zogenaamd makkelijk te maken voor internet bedrijven…
Ik heb gelijk mijn bank gebeld en geld terug laten storten en per direct blokkade op dit bedrijf laten zetten.
Ik wacht nu af wat er gebeurd, als er een deurwaarder voor mijn deur staat ga ik met alle liefde terug vechten tegen deze oplichters, ik zal maandag met mijn verzekering bellen om alvast rechtsbijstand in te schakelen gezien de aard van dit bedrijf.
Mijn advies zou zijn; ga niet bellen met dit bedrijf want dan kunnen ze via telefoon meer informatie verzamelen om later te gebruiken, bovendien hebben ze een 0900- nummer dus weer een vorm van oplichterij.
Ik hoop dat iedereen die met deze oplichters mee te maken heeft hier aanmeld, want samen staan we sterk tegen deze bloedzuigers.
Omdat het naam van het bedrijf mij niets zegt kwam ik via Google hier terecht en het werd me duidelijk wat voor bedrijf het is.
Ik ken dit bedrijf niet en ik heb ook nooit machtiging gegeven aan zulk bedrijf, maar dankzij kromme machtiging beleid van banken kan bijna iedereen zo maar machtiging claimen bij een bank om zogenaamd makkelijk te maken voor internet bedrijven…
Ik heb gelijk mijn bank gebeld en geld terug laten storten en per direct blokkade op dit bedrijf laten zetten.
Ik wacht nu af wat er gebeurd, als er een deurwaarder voor mijn deur staat ga ik met alle liefde terug vechten tegen deze oplichters, ik zal maandag met mijn verzekering bellen om alvast rechtsbijstand in te schakelen gezien de aard van dit bedrijf.
Mijn advies zou zijn; ga niet bellen met dit bedrijf want dan kunnen ze via telefoon meer informatie verzamelen om later te gebruiken, bovendien hebben ze een 0900- nummer dus weer een vorm van oplichterij.
Ik hoop dat iedereen die met deze oplichters mee te maken heeft hier aanmeld, want samen staan we sterk tegen deze bloedzuigers.
-
Ook hier opgelicht door dit malafide bedrijf. Mijn vader heeft dezelfde brief ontvangen waarin vermeld stond dat hij zich heeft aangemeld bij discount card europe en dat hij "akkoord" is gegaan met een jaarlijkse afschrijving van 25euro.
Dit is pure nonsens daar waar mijn vader NIETS te maken heeft met dit bedrijf en NOOIT een overeenkomst met hen heeft afgesloten. Mijn vader belde naar het dure 0900 nummer en vroeg om verheldering; er zou teruggebeld worden met de verduidelijking, maar ipv een telefoontje ontving hij een brief van incassobureau Intrum Justitia, met een verdubbeling van de kosten uiteraard en met een bedreiging van de deurwaarder.
Mijn vader heeft in alle wanhoop deze kosten betaald jammer genoeg. Maar uiteraard wil ik er voor vechten dat hij zijn geld terug krijgt en dat dit louche bedrijf gewoon ophoudt met deze wanpraktijken.
Heeft iemand misschien advies hoe nu verder? En als ik uitga van de situaties van de andere gedupeerden hierboven, zal dit na alle waarschijnlijkheid niet afgelopen zijn met alle rekening die zij versturen. Ik kan hier zo kwaad om worden, hoe kan dit zomaar gebeuren? Iemand advies?!
Dit is pure nonsens daar waar mijn vader NIETS te maken heeft met dit bedrijf en NOOIT een overeenkomst met hen heeft afgesloten. Mijn vader belde naar het dure 0900 nummer en vroeg om verheldering; er zou teruggebeld worden met de verduidelijking, maar ipv een telefoontje ontving hij een brief van incassobureau Intrum Justitia, met een verdubbeling van de kosten uiteraard en met een bedreiging van de deurwaarder.
Mijn vader heeft in alle wanhoop deze kosten betaald jammer genoeg. Maar uiteraard wil ik er voor vechten dat hij zijn geld terug krijgt en dat dit louche bedrijf gewoon ophoudt met deze wanpraktijken.
Heeft iemand misschien advies hoe nu verder? En als ik uitga van de situaties van de andere gedupeerden hierboven, zal dit na alle waarschijnlijkheid niet afgelopen zijn met alle rekening die zij versturen. Ik kan hier zo kwaad om worden, hoe kan dit zomaar gebeuren? Iemand advies?!
-
Ik lees verschrikkelijk veel reacties van gedupeerden op het internet die exact hetzelfde meemaken en hebben meegemaakt van dit louche bedrijf. Ik roep echt iedereen op om contact op te nemen met Radar - heb ik inmiddels al gedaan - en onze krachten te bundelen. Want het kan toch zo maar niet dat je gedwongen wordt te betalen voor iets?!?!?! Voor zo'n malafide bedrijf?! Ongelooflijk, dit moet toch echt stoppen?
Wij hebben ook met Discount Card te maken gehad. Nadat ik op de afrekening een bedrag van 25 euro had gestorneerd, kwamen de aanmaningen en uiteindelijk Intrum Justitia. Het bleek dat we vanaf 2002! al een aanmelding bij hun hadden lopen... We hebben aangifte gedaan bij de politie wegens oplichting en nadat we een kopie naar Intrum hebben gestuurd was spontaan de vordering teruggetrokken en het dossier afgesloten.
Helaas hebben we nog een 2de aanmelding bij Discount Card. Deze gaat nu ook via Intrum lopen met hetzelfde tot gevolg.
We gaan nu via onze rechtsbijstand een zaak maken tegen Discount Card om ons geld terug te krijgen. Geen idee of het lukt, maar niet geschoten altijd mis.
Advies: Maak een afspraak bij de politie voor oplichting. Zorg wel dat je van de Discount Card de "inschrijving" in handen hebt. Lukt het zelf niet dan via het incassobureau. Vanuit die inschrijving kan je al zien dat er zaken niet kloppen.
Helaas hebben we nog een 2de aanmelding bij Discount Card. Deze gaat nu ook via Intrum lopen met hetzelfde tot gevolg.
We gaan nu via onze rechtsbijstand een zaak maken tegen Discount Card om ons geld terug te krijgen. Geen idee of het lukt, maar niet geschoten altijd mis.
Advies: Maak een afspraak bij de politie voor oplichting. Zorg wel dat je van de Discount Card de "inschrijving" in handen hebt. Lukt het zelf niet dan via het incassobureau. Vanuit die inschrijving kan je al zien dat er zaken niet kloppen.