LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WEBMAIL UPC ZEER TRAAG

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ap020
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2009 21:09

WEBMAIL UPC ZEER TRAAG

Ongelezen bericht door ap020 »

Wie heeft er net als ik vaak last van dat WEBMAIL (webedge) van UPC zeer traag opent en downloadt?
Is daar iets aan te doen of moet ik overstappen naar een betere provider?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: WEBMAIL UPC ZEER TRAAG

Ongelezen bericht door Henri42 »

Wie heeft er net als ik vaak last van dat WEBMAIL (webedge) van UPC zeer traag opent en downloadt?
Is daar iets aan te doen of moet ik overstappen naar een betere provider?


Webmail is vlg mij ontwikkeld om buitenshuis je mail te kunnen lezen, het inloggen naar Webmail via de website van UPC gaat traag,na ingelogd te zijn werkt bij mij webmail redelijk normaal,voor thuisgebruik gebruik ik Outlook.

Of je moet overstappen kan ik geen oordeel over geven, dat doen andere prikkers wel :wink:

Freezer1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2010 11:07

Re: WEBMAIL UPC ZEER TRAAG

Ongelezen bericht door Freezer1 »

UPC webmail is in een woord: drama! Zelden een webmail client gezien met zo weinig functionaliteit, zo traag, en met nauwelijks ondersteuning.

En dat voor zo'n grote partij. Ik heb het al eens aangekaart bij ze, maar tot op heden geen enkele reactie gehad. Misschien moeten de gebruikers hier op radar er maar wat aandacht aan besteden, dan worden ze wel wakker.

Een voorbeeld van hoe slecht het product en de ondersteuning is:
In mijn inbox wordt de verkeerde tijd bij de ontvangen mails gezet. Deze tijd staat standaard 2 uur te vroeg. Dan bel je met de helpdesk en dan ga je samen de voorkeursinstellingen doorlopen (wat ik al 5 keer had gedaan). Conclusie van de geniale upc medewerker: het is niet door de gebruiker zelf in te stellen. Hij geeft aan dat hij het intern zal onderzoeken. Hij gaf ook aan dat waarschijnlijk alle webmail gebruikers hier dan last van hebben. ALS DAT ZO IS, DAN GA JE ER TOCH DIRECT IETS AAN DOEN ALS UPC ZIJNDE! Maar helaas, het is al weer meer dan een maand geleden, het is nog steeds niet verholpen en ik heb nog steeds geen terugkoppeling hierover gehad. Jammer dat je emailadressen niet kunt migreren naar een andere provider, anders had deze jongen dat allang gedaan!

kortom, UPS Webmail drama!

hhuisman2
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2010 09:17

Re: WEBMAIL UPC ZEER TRAAG

Ongelezen bericht door hhuisman2 »

Jij komt klaarblijkelijk nog in je inbox via de webmail. Mij lukt dat met grote regelmaat niet eens.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: WEBMAIL UPC ZEER TRAAG

Ongelezen bericht door Henri42 »

even je pc opschonen met easy cleaner

stofzuigertje

Re: WEBMAIL UPC ZEER TRAAG

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als de familie webmail thuis willlen via hun UPC verbinding is het traag....
Via mijn buiten het UPC gebied en een andere ADSL aanbieder gaat het wel snel, dus ik vermoed dat dit het echte probleem is.

Dus normaal thuis ophalen en online alleen als je elders bent.

Gesloten