ik wil graag weg bij Oxxio, ik zit al langere tijd bij Oxxio, maar heb een aantal problemen met deze lui gehad, en met hun incassobureau Intrum.
deze problemen zijn door mijn toedoen opgelost, en de kosten zijn kwijtgescholden (het kan dus wel) maar nu had ik telefonisch aan een medewerkster gevraagd wat de opzegvergoeding is. de medewerkster vermelde dat dit 100 euro was, ik ben naar de website van de energiekamer gegaan, en hier wordt vermeldt dat de opzegvergoeding lager is.
Hier een melding over gemaakt bij Oxxio, en daar werdt ik vandaag over teruggebeld. de dame vertelde me dat de opzegvergoeding in mijn geval 50 euro is. Ik melde dat dit ook niet klopte omdat er volgens mij sprake is van stilzwijgende verlenging (zit al ruim 5 jaar bij Oxxio en haar voorgangers, en heb nooit getekend voor langere periodes) nu meldt de dame mij dat ze mij in oktober, vlak voor mijn jaarcontract afliep een aanbieding hebben gestuurd, en dat het hierdoor niet stilzwijgend verlengd is.
Ik vindt dit een rare gang van zaken, maar er was volgens de dame geen discussie over mogelijk, ze hadden een aanbieding gedaan, en daardoor is er geen sprake van stilzwijgende verlening, op mijn vraag, of ze konden aantonen dat ik een aabieding gehad zou hebben, kon ze me geen antwoord opgeven.
Wie heeft er nu gelijk? oxxio of ik? overigens, ik kan me niets van een aanbieding herinneren, en ben ook zeker nergens op in gegaan, of ergens mee akkoord gegaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegvergoeding Oxxio
-
- Contacteer:
Re: opzegvergoeding Oxxio
Beste jojo32,
Uw forumbericht van 14 december jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met de hoogte van uw opzegvergoeding. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabiënne
‘De Oxxiomedewerker’
Uw forumbericht van 14 december jl. maakt duidelijk dat u het niet eens bent met de hoogte van uw opzegvergoeding. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabiënne
‘De Oxxiomedewerker’
Re: opzegvergoeding Oxxio
Volgens de wet mag na een vaste periode deze niet zomaar verlengt worden met zelfde tijd dus maandelijks zou U gratis weg kunnen.
Alleen als je een 2e keer een vaste periode accepteerde zit je aan deze looptijd vast en waar is U ooit mee akkoord gegaan?
Alleen als je een 2e keer een vaste periode accepteerde zit je aan deze looptijd vast en waar is U ooit mee akkoord gegaan?