LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @123forum

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
PakkaPakka
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:53

@123forum

Ongelezen bericht door PakkaPakka »

Nou 123forum, volgens mij moet er een KPN mannetje wat in de wijkcentrale omzetten dus daar komt geen Tele2 aan te pas. Hoewel ik per 1 december had opgezegd bij Compuserve is mijn verbinding wel gewoon in stand gebleven terwijl aansluiting door Tele2 pas 10 december was. Dat was ook het moment dat ik van 20mb naar 15mb ben teruggeschroefd.

Ik ga ze voorstellen om ipv 20 euro/mnd 15 euro/mnd te betalen, uiteraard heb ik ze eerst in de gelegenheid gesteld om de fout op te lossen. En dan moet ik eens wat jurisprudentie gaan laten opzoeken over welke verwachting ze hebben gewekt met het modem en wat ze geleverd hebben. Met mij zullen ongetwijfeld honderden zo niet duizenden anderen ook zoiets ondervinden/hebben ondervonden/gaan ondervinden.

Dus het uitrol mechanisme zal wel werken, mede gezien het feit dat je al ADSL op je locatie hebt.

Ook fijn te weten dat je aardige mevrouw/meneer van tele2 niets voor mij kan betekenen en het dus een onoplosbaar probleem is.

stofzuigertje

Re: @123forum

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat ik ook als Compuserve klant naar Telfort over ging op deze datum zou ik deze datum nooit kiezen als overstap naar Tele2.

Vermoedelijk is het bij de overstap van Compuserve/Telfort naar Tele2 fout gegaan...

Van de 8 Compuserve klanten hadden er 2 sneller, 3 gelijk en 3 langzamer en bij die laatste zat ik ook helaas.
Nacht en ochtenden nog redelijk maar vooral in avond uren en weekend is Telfort trager dan Compuserve, dus omdat ze meer klanten hebben vermoedelijk.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: @123forum

Ongelezen bericht door SirPeter »

volgens mij moet er een KPN mannetje wat in de wijkcentrale omzetten dus daar komt geen Tele2 aan te pas.
Tele2 moet KPN aansturen.
het moment dat ik van 20mb naar 15mb ben teruggeschroefd. Ik ga ze voorstellen om ipv 20 euro/mnd 15 euro/mnd te betalen,
Kleine lettertjes staat "tot" 20mb. Wordt dus geen garantie gegeven dat 20Mb behaalt wordt. Maw Tele2 gaat echt niet accoord met uw voorstel van 15E p/mnd.

Daarnaast is een internet abo van 20E met uw huidige snelheid goedkoop. Wees er blij mee als u de snelheid kunt halen. Maak er geen principe questie van want daar komen alleen maar traantjes van.

123forum

Re: @123forum

Ongelezen bericht door 123forum »

@pakkapakka
Nou 123forum, volgens mij moet er een KPN mannetje wat in de wijkcentrale omzetten dus daar komt geen Tele2 aan te pas. Hoewel ik per 1 december had opgezegd bij Compuserve is mijn verbinding wel gewoon in stand gebleven terwijl aansluiting door Tele2 pas 10 december was.

Ik zag vanmorgen in mijn klantenbeheer van tele2 dat ze mijn modem verstuurd hebben dus we wachten nog maar ff af...
Tevens mijn oude internet verbinding van compuserve draait hier nog steeds al is mijn compuserve telefoonnummer al afgesloten dus ben benieuwd of het allemaal gaat gebeuren op 21 december :lol: ..

Gesloten