LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet op tijd met terugbetallen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
janet 45

Niet op tijd met terugbetallen

Ongelezen bericht door janet 45 »

Ik krijg geld terug , zou binnen 14 dagen gestort worden , maar heb het nog niet .
Ik heb gehoord dat ik rente kan rekenen op iedere dag dat er bij komt , weet iemand hoeveel die rente per dag is ??

Gr Janet

jor

Re: Niet op tijd met terugbetallen

Ongelezen bericht door jor »

Toevallig heb ik ook geld tegoed van mijn energiebedrijf, echter als je een rekening moet betalen staat daar 14 dagen voor terwijl zij voor het terug betalen 14 WERK-dagen hebben( staat ook op de factuur ) 14 werkdagen is gewoon 3 weken.En uiteraard betaald men zo laat mogelijk terug binnen die termijn. Schandalig maar waar.Voor hun rente voor onze centen.

janet 45

Op mijn nota staat binnen 2 weken na het versturen van deze nota .

Gr Janet

jor

Ongelezen bericht door jor »

Oke dan, ik heb hier de rekening van Nuon voor me. Het bedrag word binnen 14 werkdagen gestort op mijn rekening maar ik geloof je als dat bij jou energiebedrijf 14 dagen is.Je vraagt je af waarom men niet gewoon het geld direct overmaakt inplaats van weken te wachten( het antwoord is natuurlijk rente vangen :wink: ).

janet 45

Van Nuon heb ik keurig mijn geld binnen 14 dagen op mijn rekening gekregen , maar de ander is te laat .

Gr Janet

Gesloten