LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN webshop

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hatsikidee

KPN webshop

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Ben echt superontevreden over de KPN webshop.

Heb nog ff getwijfeld of het hier of onder webwinkels thuishoort maar nmm hoort het hier thuis.

Heb een dect toestel besteld en direct betaald via creditcard op 25 november 2009.
Bestelnummer: 00760097 (mocht er hier een KPN mol rondzwerven)
Was op voorraad.
Na wachten (levertijd 2-5 werkdagen) maar eens geïnformeerd op 4/12 en naar een mogelijkheid tot annuleren (eigen toestel was kapot, dus ik wilde toch wel snel iets anders, dat heb ik ook aangegeven).

Op 4/12
"Naar aanleiding van uw bestelling kunnen wij u als volgt informeren:
Volgens de verantwoordelijke afdeling heeft uw bestelling vertraging opgelopen wegens een technische storing.
Wij kunnen helaas op dit moment geen concrete leverdatum noemen.
Onze excuses voor het ondervonden ongemak en de late berichtgeving hierover.

Plus een opvolg-antwoord op 5/12/2009:
"U kunt uw bestelling de komende week tegemoet zien.
Het is niet mogelijk de bestelling te annuleren, De enige mogelijkheid is de bestelling te weigeren bij levering aan de deur. Wij zullen deze dan als niet verzonden beschouwen.
Wanneer de bestelling retour ontvangen is, zullen wij de betaling crediteren."

Nou niets gekregen de hele week. :?
Dus ik wilde toen helemaal annuleren en elders een toestel kopen.

Opnieuw: een klacht dit keer dd 12/12/09 met verzoek annuleren.
Antwoord dd 14 december 2009:
"KPN is op dit moment bezig om de openstaande bestellingen met spoed te leveren. Wegens een technische storing is er vertraging opgetreden bij het leveren van de bestellingen.
In dit stadium is het niet meer mogelijk de bestelling te annuleren. De enige mogelijkheid is deze bij levering aan de deur te weigeren. Wij zullen de bestelling als niet verzonden beschouwen.
Nadat de apparatuur is ontvangen, zullen wij overgaan tot creditering van de betaling."

Vandaag schrijven we 16 december. Mijn bestelling was 25/11.
Annuleren kan gewoon niet.

Ik heb inmiddels hetzelfde toestel bij Bol.com gekocht -iets duurder- maar ik heb het wél de dag erna gekregen.
Goede service!

Maar annuleren lukt dus niet bij KPN. Je kunt helemaal nergens de status van je bestelling nagaan. Je bestelnummer in de in de email opgegeven link doet niets. Geen email van er is vertraging... niks. Als je zelf niet vraagt naar wat er gebeurt hoor je dus helemaal niets. Je moet maar wachten en hopen dat je thuis bent als het pakje komt om het te weigeren zodat je je geld weer terug krijgt.
En gezien het verloop van de bestelling denk ik dat dat nog wel eens een hele tijd zou kunnen duren.
Maar het is natuurlijk wél 25/11 van je creditcard afgeschreven...

Service van niks.

Harry Esveld

Re: KPN webshop

Ongelezen bericht door Harry Esveld »

KPN is ook HI toch?

Eén en al ellende!

Je kunt wel degelijk annuleren, want hun doen het ook als het hun uitkomt!

Heb besteld, niet gekregen. Wel geld afgeschreven, nog niet terug ontvangen!

En dan zeggen ze, vanwege een technische storing!

Daar verschuilen ze zich continu achter!

Hatsikidee

Re: KPN webshop

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Annuleren lukt dus echt niet hoor.
Je heb geen account om in te loggen, alleen je bestelling.
De meest basic webshop heeft nog een account om op in te loggen.
Maar niet KPN.

Gesloten