LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] blokverwarming,essent,stadsverwarming,politiek
-
blokverwarming,essent,stadsverwarming,politiek
Denkt u echt dat het vele mailen,bellen,bezoeken van de woningbouw of essent etc indruk gaan maken.Als u echt wil dat het probleem wordt verholpen richt dan uw klachten tot de politieke partij waar u lid van bent of voor gekozen heeft.Wij zijn hun werkgevers en wij dienen hen dan ook een opdracht te geven deze zaken op te lossen.De winter staat weer voor de deur en als u in uw eigen huis gewoon knus op de bank wil kunnen zitten tegen een betaalbare prijs dan zult u actie moeten ondernemen.Bel,mail elke dag de partij van uw gading en zorg dat er druk op de ketel komt.In brabant is de provincie nog groot aandeel houder bij essent dus zijn zij ook de aangewezen partij om de balngen van de gebruikers veilig te stellen.In 2012 gaan de tarieven nog forser omhoog en als we de zaak dan nog niet geregeld hebben vriest u vast in uw eigen woonkamer omdat u de verwarming niet aan durft te doen.
Het tros radar mag ook wel eens conattc gaan zoeken met de landelijke pers en politiek want een item als dit opsparen voor een van de volgende uitzendingen is onsmakelijk voor de betrokken klanten.
Kijkcijfers gaan niet boven het mensenlijk leed wat men met oplossing van de zaak kan voorkomen
Het tros radar mag ook wel eens conattc gaan zoeken met de landelijke pers en politiek want een item als dit opsparen voor een van de volgende uitzendingen is onsmakelijk voor de betrokken klanten.
Kijkcijfers gaan niet boven het mensenlijk leed wat men met oplossing van de zaak kan voorkomen
-
Re: blokverwarming,essent,stadsverwarming,politiek
Ja sorry meneer of mevrouw vogels wie niet schreeuwt of lastig doet wordt niet gehoord.Er is jaren lang gefluisterd door de mesnen dat het een probleem was maar wie luisterd daar nou naar.Essent draait winst en de provincie hier is groot aandeelhouder.Maar wie luisterd er naar een menigte die hun beklag gaan doen op dit forum en denken dat de rest vanzelf gaat.
Afwachten op de bank tot meneer of mevrouw vogels de zaak geregeld heeft zal tot in den eeuwigheid duren.Wie veel kabaal maakt komt in onze maatschappij eerder aan de buurt.
Er zijn partijen die meer moeite hebben met een verdwaalde hoofdoek dan keer op keer onbegrijpelijke bijbetalingen van honderden euro´s.De verwarming staat van 18.00 uur aan maar de kou trekt nog steeds langs mijn benen omhoog.
Fluister protest krijgt geen aandacht toeters en bellen wel.zie uw eigen reactie die ik niet zou hebben gelezen als mijn topic niet dubbel geplaatst zou zijn.Laten we Essent even door Nelie smit kroes doorlichten op geldigheid van tarieven en monopolie positie.Het moet mogelijk zijn om met de hele stads en blokverwarming over te gaan naar een andere leverancier tegen veel lagere vaste kosten.Vrije marktwerking zou ik dus zeggen en anders iedereen gewoon een eigen veel zuinigere en milieu vriendelijkere cv ketel.Het buizenstel van een blokverwarming of stadverwarming verliest enrom veel warmte.Beneden in de berging is het warmer dan bij mij in de huiskamer met alle radiatoren open
Afwachten op de bank tot meneer of mevrouw vogels de zaak geregeld heeft zal tot in den eeuwigheid duren.Wie veel kabaal maakt komt in onze maatschappij eerder aan de buurt.
Er zijn partijen die meer moeite hebben met een verdwaalde hoofdoek dan keer op keer onbegrijpelijke bijbetalingen van honderden euro´s.De verwarming staat van 18.00 uur aan maar de kou trekt nog steeds langs mijn benen omhoog.
Fluister protest krijgt geen aandacht toeters en bellen wel.zie uw eigen reactie die ik niet zou hebben gelezen als mijn topic niet dubbel geplaatst zou zijn.Laten we Essent even door Nelie smit kroes doorlichten op geldigheid van tarieven en monopolie positie.Het moet mogelijk zijn om met de hele stads en blokverwarming over te gaan naar een andere leverancier tegen veel lagere vaste kosten.Vrije marktwerking zou ik dus zeggen en anders iedereen gewoon een eigen veel zuinigere en milieu vriendelijkere cv ketel.Het buizenstel van een blokverwarming of stadverwarming verliest enrom veel warmte.Beneden in de berging is het warmer dan bij mij in de huiskamer met alle radiatoren open
-
Beste vogels u bent een van de kampioenen met reacties.1661 REACTIES heeft u geplaatst.Ik ga ze niet allemaal op inhoud controleren dat is namelijk aan de TROS RADAR redactie.Ik krijg wel een onderbuik gevoel dat uw reacties beroepsmatig zijn en dat bovenstaande reactie van u op mijn topics een blijk van vrees weergeven.
Maar ik kan het helemaal mis hebben en dat u reageert omdat u niets anders te doen heeft of inderdaad bent begaan met mensne die beweren slachtoffer te zijn van iets.Maar ik wacht uw reactie af voor ik inderdaad al uw reacties ga nazien op welke onderwerpen en op welke wijze u heeft gereageerd.Falls flag wordt op deze site niet toegestaan heb ik recent begrepen.
Maar ik kan het helemaal mis hebben en dat u reageert omdat u niets anders te doen heeft of inderdaad bent begaan met mensne die beweren slachtoffer te zijn van iets.Maar ik wacht uw reactie af voor ik inderdaad al uw reacties ga nazien op welke onderwerpen en op welke wijze u heeft gereageerd.Falls flag wordt op deze site niet toegestaan heb ik recent begrepen.
-
Beste meneer Bergschot flat breda ken u misschien Alice cooper's nummer Elected...
we are all gonna rock to the rules that I make..
well.. dat is uw reality.
Zij maken uw rules.
En al onze reality... niets in te brengen en dokken.
Des te minder je verbruikt , des te meer je betaalt. Want ook als je héél weinig verbruikt krijg je een forse rekening. Vastrecht namelijk!
Dat heeft onze regering bedacht. Ja ook die brave CDA stemmers zijn nu de *** want men rekent zonder geloof, geloof mij maar.
En als u mij niet gelooft, kijk maar op uw rekening volgend jaar.
Zij maken uw rules.
Des te minder je verbruikt , des te meer je betaalt. Want ook als je héél weinig verbruikt krijg je een forse rekening. Vastrecht namelijk!
Dat heeft onze regering bedacht. Ja ook die brave CDA stemmers zijn nu de *** want men rekent zonder geloof, geloof mij maar.
-
- Contacteer:
Of misschien is vogels al bijna 5 jaar lid van dit forum en niet een paar maanden zoals u.Bergschot flat breda schreef:Beste vogels u bent een van de kampioenen met reacties.1661 REACTIES heeft u geplaatst.Ik ga ze niet allemaal op inhoud controleren dat is namelijk aan de TROS RADAR redactie.Ik krijg wel een onderbuik gevoel dat uw reacties beroepsmatig zijn en dat bovenstaande reactie van u op mijn topics een blijk van vrees weergeven.
Tja dan post je nu eenmaal meer.
-
Het klopt dat meneer of mevrouw lang lid van dit forum is maar zelfst tegen dat licht zijn het uitzondelijk veel reacties en ik maar denken dat ik geen zinvolle hobby´s had.
Maar wel jammer dat meneer vogels en uzelf niet inhoudelijk op de zaken ingaan.Korte mededeling maar vor de rest geen betrekking op de zaak of mijn stelling om de politiek aan te gaan sturen zoals een baas (want dat zijn wij van hen)zijn personeel aanstuurt.
Wat wil u en vogels nou eingelijk met uw reactie zeggen?Verder gaan met het fluisterprotest of flink kabaal maken en er gewoon voor zorgen dat men naar ons luisterd.Ik weet het kinderen die vragen worden overgeslagen maar kinderen die verlegen achteraan in de rij fluisteren of zwijgen komen ook niet aan de beurt bij de bakker of in de friettent
Maar wel jammer dat meneer vogels en uzelf niet inhoudelijk op de zaken ingaan.Korte mededeling maar vor de rest geen betrekking op de zaak of mijn stelling om de politiek aan te gaan sturen zoals een baas (want dat zijn wij van hen)zijn personeel aanstuurt.
Wat wil u en vogels nou eingelijk met uw reactie zeggen?Verder gaan met het fluisterprotest of flink kabaal maken en er gewoon voor zorgen dat men naar ons luisterd.Ik weet het kinderen die vragen worden overgeslagen maar kinderen die verlegen achteraan in de rij fluisteren of zwijgen komen ook niet aan de beurt bij de bakker of in de friettent
-
Maar wederom weer geen inhoudelijke reactie als dat bij die 1661 keren dat u reageerde op dezelfde manier is gegaan dan uh.Probeer nu eens een echt inhoudelijke reactie te geven.Verwacht u dat we met de armen over elkaar op de bank tt een oplossing komen of moet er echt zichtbare actie komen al was het maar in de vorm van het onafgebroken mailen naar de politieke partijen.U kunt toch wel een inhoudelijke reactie geven over hoe u denkt de zaak op te kunnen lossen.Misschien deze week massaal essent enzo bellen.De verwarming geheel afsluiten doen immers al zoveel mensen maar ja aan vast recht zijn we eingelijk al het meeste kwijt.
Maar even tussen de regels door heeft u zelf stads- of blokverwarming en zo nee waarom neemt u dan de moeite deze topic te weren
Maar even tussen de regels door heeft u zelf stads- of blokverwarming en zo nee waarom neemt u dan de moeite deze topic te weren
-
Ik ga uw reacties morgen even uitprinten ik heb er net een stuk of 10 even snel doorgenomen en wat me erg opvalt dat u de klachten erg afzwakt.Wat onderwerpen betreft bent u niet erg kieskeurig of het nou gaat om de cavia van de buren,laptops of blokverwarming u reageerd voornamelijk in dezelfde trend van eigen schuld dikke bult.
Nou ik zal maar gelijk inktpatronen kopen want 1661 reacties uitprinten gaat me een hoop inkt kosten.Maar ik heb het er voor over als was het maar omdat ik op zoek was voor een aantal grappen voor de oudejaars conferance.O ja hier en daar een typefout kan voorkomen ik ben nu eenmaal niet zo geleerd als u.
Nou ik zal maar gelijk inktpatronen kopen want 1661 reacties uitprinten gaat me een hoop inkt kosten.Maar ik heb het er voor over als was het maar omdat ik op zoek was voor een aantal grappen voor de oudejaars conferance.O ja hier en daar een typefout kan voorkomen ik ben nu eenmaal niet zo geleerd als u.
-
De rekening van komend jaar zal ik aanbieden ter verekening van Laurentius aangezien ik de enig maar mocht men de afspraken niet nakomen dan schakel ik alles in wat er in te schakelen valt.Het is immers mijn geld waar ik heel hard voor moet werkene woning bij ons in de flat ben die niet geheel voorzien is van dubbele beglazing.Ik zit te wachten op de schriftelijke bevestiging dat er een verekening zal plaatsvinden naar het voorbeeld van een vergelijkbare woning met woonomstandigheden.Maar enkel glas op de bovenste etage is geen pretje.Je zou haast een openhaard installeren dat hadden we in bosnie op de flat namelijk ook.En dat was pas echt lekker warm.Elke dag een pallet klein zagen en genieten van de warmte op de bankHatsikidee schreef:Beste meneer Bergschot flat breda ken u misschien Alice cooper's nummer Elected...
Zij maken uw rules.
-
Mijn vorige reactie was na bedtijd dus de tekst was niet echt leesbaar.Maar ik wil gelijk een oproep doen aan iedereen op dit forum.Als iemand zijn wijze raad aanbied en u verwijst naar rechtswinkels etc ga dan eerst even al zijn of haar reacties nakijken.
Soms zie je verbazende overeenkomsten en komen hun reacties neer op ja stom van je en nu moet je leergeld betalen en volgende keer gewoon beter opletten.Je zou er haast je baan van kunnen maken om alles wat krom is recht te praten.Maar meneer vogels geeft zoals te lezen is in zijn reactie verkeer vaak ook maar 1 niets zeggende regel als reactie.Bij andere zaken snap je de bedoelingen niet.
Ik zou zeggen als iemand reageerd bekijk dan zijn of haar reacties op alle andere berichten.Je kan het bij hun profiel vinden
Soms zie je verbazende overeenkomsten en komen hun reacties neer op ja stom van je en nu moet je leergeld betalen en volgende keer gewoon beter opletten.Je zou er haast je baan van kunnen maken om alles wat krom is recht te praten.Maar meneer vogels geeft zoals te lezen is in zijn reactie verkeer vaak ook maar 1 niets zeggende regel als reactie.Bij andere zaken snap je de bedoelingen niet.
Ik zou zeggen als iemand reageerd bekijk dan zijn of haar reacties op alle andere berichten.Je kan het bij hun profiel vinden