Zelf heb ik ook negatieve ervaringen met Feenstra verwarming,
Feenstra kreeg het maar niet voorelkaar om bij mijn adres de CV ketel een servicebeurt te geven, dit werd gewoon vergeten, ook kreeg ik geen bericht voor een datum voor een servicebeurt van Feenstra,
Dus diverse keren gebeld, helaas zonder resultaat,
Totdat ik een storing kreeg met de CV ketel, de ketel bromde en het klonk net of er een wasmachine draaide in de ketel, de ketel viel in storing en het bleef koud in huis, terwijl de temperatuur buiten al enkele graden onder het nulpunt was gedaald,
Dus Feenstra gebeld en ik meldde dat de CV ketel defect was of er een monteur kon komen,
"Helaas meneer, we zitten met onderbezetting, morgenmiddag bent u hopelijk aan de beurt, evt. vorstschade kunt u bij de woningstichting melden(!),
Waar ben je dan mee bezig?,
Dus zelf de sleutels gepakt en op internet rondgekeken wat de storing kan zijn, en al snel kwam naar voren dat de condensaatsifon wel eens verstopt kon zijn door gebrekkig onderhoud,
De boel losgeschroeft en de sifon doorgeblazen, een flinke hoeveelheid water liep uit de ketel en voilá de ketel brand weer!,
Laatst weer een storing met deze ketel ná een servicebeurt, 's morgens vroeg wanneer de ketel koud is heeft deze de neiging om ontzettend te brommen, zo erg zelfs dat je zou denken dat deze van de wand af dendert!, dus ook weer Feenstra gebeld,
Sorry meneer, geen tijd, we zitten met onderbezetting!, we komen zo snel mogelijk langs, morgen wordt niks meer, zeer waarschijnlijk over een paar dagen hopen we langs te kunnen komen,
Ik laat de ketel nu maar brommen, gaat deze stuk dan gaat 'ie stuk, ze kunnen bij Feenstra de vinger krijgen!,
Zeer waarschijnlijk is deze ketel slecht afgesteld, daar deze voor de servicebeurt deze brom nooit heeft gehad, branderdruk te laag?,
Feenstra zou eerst maar eens in personeel kunnen investeren, dan kan Feenstra tenminste de service verlenen waar de klant recht op heeft,
Het is beslist geen bedrijf waar ik goede ervaringen mee heb,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.