LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hettyadvokaat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2009 16:25

Re: Euphony

Ongelezen bericht door Hettyadvokaat »

Het zou ook van medewerker Paul van Euphony 2e lijn ook netjes zijn als hij mij eindelijk de beloofde mail stuurt waarin staat dat wij geen kosten aan Euphony/Debitel verschuldigd zijn.

Mij(Paul) is door hem verteld dat de medewerkers onderling ook niet goed communiceren, maar dat doet hij zelf nu dus ook niet.

Vindt het overigens wel netjes van Eric dat hij persoonlijk reageert.
De enige die ik ooit heb gezien is Richard Wiggers geweest in Utrecht, Malieveld.
Ik was namelijk zelf van plan om BC te worden...maar ben door dit voorval van gedachten veranderd.

Heel jammer, want ik was ervan overtuigd dat alles goed zou kunnen lopen.
Ik wil namelijk eerst alles zelf "ondervinden" voordat ik het aan anderen wil "verkopen".

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony

Ongelezen bericht door jor »


Hettyadvokaat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2009 16:25

Re: Euphony

Ongelezen bericht door Hettyadvokaat »

Hallo Jor,

Wat is de bedoeling van die link?
Ik kan daar niets mee denk ik?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Euphony

Ongelezen bericht door jor »

Lijken we eindelijk van de call-center-terreur af te zijn, blijkt telecombedrijf Euphony flink de fout in te gaan. Bij Kassa stromen de klachten binnen van mensen die onder valse voorwendselen zijn gebeld, en opeens klant zijn van het telecombedrijf.
Zaterdag 19 Dec 18.55 uur Ned 1

Bron= kassa.vara.nl/home
Laatst gewijzigd door jor op 19 dec 2009 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Hettyadvokaat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2009 16:25

Re: Euphony

Ongelezen bericht door Hettyadvokaat »

dat heb ik gedaan, maar heb al een ander contact via de provider zelf.
zaterdag kan ik niet kijken, maar ben ervan overtuigd dat het allemaal goed komt

D.Drugmand
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2010 18:41

Re: Euphony

Ongelezen bericht door D.Drugmand »

Ookmijn vader van 87 is zomaar ineens klant van euphony, hij heeft nog gezegd dat hij geen interesse had, maar ja, een keer het woordje JA en je bent klant. Kpn gebeld hoe of wat, moet hij een aangetekende brief naar euphony sturen om aan te geven dat alles teruggedraaid moet worden. Heeft iemand een betere oplossing?

Euphony Support
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 okt 2009 15:30

Re: Euphony

Ongelezen bericht door Euphony Support »

Geachte heer/mevrouw Drugmand,

Indien u mij wat gegevens van uw vader stuurt (NAW + tel.nr), dan draag ik zorg voor de annulatie en de verdere afwikkeling.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Euphony Benelux

Eric Janssen
mob +31 (0)654 348460
[email protected]

Hettyadvokaat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 okt 2009 16:25

Re: Euphony

Ongelezen bericht door Hettyadvokaat »

Geachte Eric Janssen,

Als het goed is hebben we volgende week al een ander abonnement.
Mocht het fout lopen met de portering vanuit Euphony/Debitel dan neem ik weer contact op.

Het is tot nu toe van die kant elke keer fout gegaan....

groetjes
Hetty Advokaat

prinsdejong
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2009 23:38

Re: Euphony

Ongelezen bericht door prinsdejong »

Euphony licht bejaarden op!
Ja hoor! Mijn moeder van 85 die Altzheimer heeft en niet weet waar het over gaat is plotsklaps klant bij Euphony! En ze heeft haar eerste betalingsherinnering al gekregen! (Niet eerst een rekening, nee hoor: gelijk dreigementen!)
40 jaar zit moeder bij KPN en nu plotseling euphony!
Schande! Pure oplichting!
Jan Prins

docentpdb
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2009 19:26

Re: Euphony

Ongelezen bericht door docentpdb »

INDERDAAD SCHANDALIG!!! Ook mijn bejaarde moeder was ineens klant bij Euphony. Ze is hulpbehoevend heeft epilepsie en een geheugenstoornis en woont in een verzorgingshuis. Het was nooit de bedoeling om over te stappen. Ze begrijpt niet alles, al helemaal geen moeilijke telefoontjes.
Toen ik (dochter) de brief las meteen gebeld met Euphony en ook met KPN, het bleek dat ze al afgemeld was bij KPN. Het was dus gewoon afwachten.
Jammer dat er niet eerst een brief gestuurd wordt die ondertekend moet worden, zodat familie die eerst kan bekijken. Het blijkt dat adressen met een kamernummer niet meer gebeld worden, jammer dat er bij haar adres geen kamernummer stond.
Ik(dochter) heb via kassa een opzegbrief gestuurd. Twee keer gebeld met Euphony en gelukkig is nu nu weer bij KPN. Ze heeft geen opzegbrief gekregen, maar vanmorgen ligt er dan een ook nog rekening, van Euphony, met zelfs kosten van lijnhuur.....
Wie kan mij adviseren? Moet ze nu die rekening betalen?
D. Grob

Sebastian1983
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2012 14:23

Re: Euphony

Ongelezen bericht door Sebastian1983 »

Euphony schandalig en schaam me kapot als BC ,... lees allerlei berichten en komen vrijwel over een wat ik zelf ervaart .

als volgt : klant geworden en BC ...daarna 2 maanden later begon het gezeik , te hoge rekeningen en klopte er niks van . bellen naar euphony en beweringen dat alles geregeld worden , vervolgens word ik in augustus 2012 geblokkeerd van de diensten en ik via andere mobiel gebeld en uitgelegd . ik moest bewijze sturen en kreeg internet terug . ik dat gedaan en dag erop weer gebeld en toen kreeg ik mijn mobiel netwerk terug en zeiden ze weer alles komt in orde .

Bewijs wat ik stuurde van mijn betaling bleken goed te zijn en euphony zou alles verder zelf regelen en zorgen dat het goed te recht kwam .

En daarna weer werd er 1000 euro aan facturen afgehouden en ik weer gebeld en ik kon alles terug boeken want ze hadden mijn bewijze er niet bij gepakt en was niet goed uit gekomen . nou er werd gezegt dat mijn klanten nummer niet klopte en vandaar dus betalingen niet goed waren aangekomen .

zoverre alles weer goed en nu weer geblokkeerd en word er gezegt dat er geen betalingen zijn en ook geen bewijs stukken te zien zijn . ik ben hier van zeer ondersteboven van en ALS BC van euphony schaam ik me kapot . vraag je naar de sales manager zeggen ze nee hij is er niet en word er gewoon opgehangen ..

laatste factuur klopt ook weer niet 341 euro en twee bedragen , een met 19% btw en een met 21% btw berekend en samen 341 euro , uw begrijpt dus wel dat ik niet gedient van uitmaken als leugenaar en ook nog dat er zomaar word opgehangen door een medewerker die in het gebouw werkt .

ook mijn klanten klagen erover en willen over stappen , dit is ook te recht . naar mate ik ervaring duidelijk zelf ondervind ....

SCHANDALIG GEWOON , BEN ZEER BOOS EN PISSIG ZELFS DAT DIT ZO MAAR KAN EN NIET EENS NORMAAL OPGELOST KAN WORDEN , ZONDER DAT JE WORD GEBLOKKEERD DOOR EUPHONY ZONDER ENIGE REDEN OF AANKONDIGING PER MAIL OF BRIEF OF WEL EEN WAARHEIDS VERHAAL ...

MVG SEBASTIAN HENDRIKS

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Euphony

Ongelezen bericht door angel1978 »

ga je daarom nu elk oud Euphony-topic oprakelen ?

Gesloten