LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
moos1984
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2009 09:01

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door moos1984 »

Bedankt Box 45!
In ons geval is er goed nieuws, de bank die wij besteld hadden bij Isassi stond nog bij de fabrikant.
Deze gaat hem volgende week bij ons bezorgen!

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Moos 1984, fijn te lezen dat er in overleg met de leverancier een oplossing gevonden is, veel plezier met de meubels :)

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

@moos1984

Ook onze bank staat hoogstwaarschijnlijk ergens op ons te wachten. Mag ik vragen hoe jij erachter gekomen bent welke leverancier/fabrikant je bank in huis had?

mvg,

Marko

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

MenF laat ik het zo zeggen dat ik vanaf morgen mijn ww uitkering moet aanvragen :( maar goed wil je weten welke leverancier laat mij het even weten en ik probeer de info jullie door te geven

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

Beste box45,

Dat spijt mij ten zeerste voor jou en al je collega's natuurlijk! Ik hoop dat je snel weer een nieuwe baan weet te vinden. Probeer als het gaat wat te genieten van je vrije tijd tot dan.

Fijn dat je mensen weet te helpen. Je zou hier betaald voor moeten krijgen :D . Misschien dat Tros Radar werk voor je heeft. Ik weet van zo'n 500 mensen die je als referentie op kan geven.

De bank waar het bij ons om gaat is deze:
Helaas heb ik geen foto. Wel heb ik de artikel codes:

Isassi
Tapetto 3 zits
art.code. 161001
stof: 156635 spotted taupe black
poot type: 125 sledepoot RVS
prijs: 1759,- Euro

De hocker is 79x81 cm en kent dezelfde codes als de bank.
Prijs: 649,- Euro


Nogmaals bedankt, wat zou het fijn zijn als onze bank toch nog terecht komt.



met de allervriendelijkste groeten,


Marko

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

@allen

WinjeWanje schreef eerder:

"Per 1 december hebben wij vernomen dat de winkels van I Sassi Wonen in Amsterdam, Leiderdorp en Rotterdam in de week van 21 december weer tijdelijk open gaan om de voorraden te verkopen in een faillissementsuitverkoop. Veel ge dupeerde consumenten zullen benaderd worden en hebben de mogelijkheid alsnog hun bestelling af te nemen."

Is iemand misschien al benaderd? Misschien weet iemand hier al meer van?

Succes gewenst aan iedereen!

Groet,

Marko

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

MenF, zeer waarschijnlijk kan je het model tapetto ook bestellen bij Kosnova in het Alexandrium, of bij het Posthuys in Bergschenhoek en bij Flow ook in Bergschenhoek en bij Gaaff in Voorburg, model tapetto is ook een fantasienaam model naam bij de fabriek is Zeus, succes, en ja ik geniet na 25 jaar werken wel even van de vrijheid hoor maar ben ook al weer serieus aan het solliciteren dus dat gaat goed komen :)

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

box45,

Heel erg bedankt voor deze informatie. Hier kunnen wij vast wat mee. Nog 1 vraagje: Is de contact informatie van de fabriek misschien beschikbaar zodat ik deze direct aan kan spreken. Dit zou het terugvinden van onze bank misschien nog wat makkelijker maken.

Veel succes met je nieuwe toekomstige baan in ieder geval.

groet,

Marko

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

MenF, contactinformatie naar de leverancier geef ik niet, de betreffende winkels kunnen informeren bij de leverancier passe partou, kantoor te Belgie, naar dit model. Als je in een andere buurt woont als de aangegeven leveranciers hoor ik dit wel en kan ik zo nodig nader berichten.

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

box45,

Geeft niet, ben hier al helemaal blij mee. Zien we toch onze bank nog terug. Woon trouwens in Leiden.

Dank!!

Marko

Nitebreed
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 nov 2009 08:51

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Nitebreed »

MenF schreef:@allen

WinjeWanje schreef eerder:

"Per 1 december hebben wij vernomen dat de winkels van I Sassi Wonen in Amsterdam, Leiderdorp en Rotterdam in de week van 21 december weer tijdelijk open gaan om de voorraden te verkopen in een faillissementsuitverkoop. Veel ge dupeerde consumenten zullen benaderd worden en hebben de mogelijkheid alsnog hun bestelling af te nemen."

Is iemand misschien al benaderd? Misschien weet iemand hier al meer van?

Succes gewenst aan iedereen!

Groet,

Marko
Wij hoorden toevallig via via dat iemand die zijn bank ook bij Isassi besteld had, gebeld was dat hij hem alsnog af kon nemen. Via hem hebben we een telefoonnummer gekregen en na het bellen van dat nummer kwamen we erachter dat we op de lijst stonden om nog gebeld te worden om alsnog onze bank af te nemen. We waren dus iets te voorbarig :)

Maar goed, even in het kort; de bank stond weer bij de leverancier in Italië, we konden hem daar dus weer terugkopen. Zodra er een vrachtwagen vol is dan rijden ze hem naar Nederland. Zoals het er nu naar uit ziet is dat ergens volgende week al! Dus wij zijn blij dat we alsnog onze bank (geïmpregneerd en al) hebben kunnen bemachtigen.

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

@Nitebreed,

Goed om te horen. Heb je misschien dit telefoonnr voor mij. Zo kan ik verifiëren of wij ook op de bellijst staan (ongeduldig als ik ben). Bij voorbaat dank.

groet,

Marko

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Marco heb jij toevallig je bonnumer ? en op welke achternaam het gekocht is

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

Beste box45,

Jazeker! De bonnr is 13629 op naam van Potman.

Bedankt dat je nog even reageert.

Marko

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Marco, als je gaat informeren bij een van de eerder aangegeven winkels vraag dan of ze bij de leverancier om bevestigingsnummer 94.408 willen vragen grote kans dat de bank al klaar staat bij de leverancier het bevestigingsnummer is het nummer waar op de order aan isassi is bevestigd, opnieuw succes gewenst

MenF
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2009 17:16

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door MenF »

Super, bedankt!!!!!

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Graag gedaan hoor :) waarschijnlijk zal de betreffende winkel nu je aanbetaling van € 467,20 makkelijker in mindering willen brengen. suc7 iig

sublime
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2009 14:12

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door sublime »

Hallo, heeft iemand een telnr voor mij waar ik isassi kan bereiken?
Ik kom er nl net pas achter dat de zaak failliet is. En ik wil graag weten of ik op de "bellijst"sta voor het alsnog leveren van de bank.

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door box45 »

Sublime ik heb geen telefoonnummer voor je in kan misschien wel checken of je meubel bij isassi ontvangen was danwel bevestigd, laat even weten wat je gekocht had met aankoopnaam en of bonnummer, hopelijk kan ik je dan iets meer info geven

Tikoz
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 dec 2009 19:29

Re: Fiera / iSassi / Nano Interieur / Thuizz failliet

Ongelezen bericht door Tikoz »

Beste box45,

Ik kom er ook net pas achter dat isassi failliet is. Heb op 10 Oct een bank (art.code 190201) besteld vestiging Amsterdam en een aanbetaling gedaan.

Zou kunnen kijken of de bank is binnengekomen
aankoopnaam: Goncalves
bonnr.: 14938

Alvast bedankt, erg tof dat je mensen help hiermee

Gesloten