Een stelletje prachtvoorbeelden van hoe je mijn woorden verdraaid:
Citaat:
Waar is het bewijs dat dit veroorzaakt word door de chemo en niet door een andere factor,
Je vergeet ook voortdurend je eigen vragen.
Dit is namelijk geen vraag of chemo werkt of niet maar een reactie op een stelling dat dit bepaalde geval
bewijst dat chemo werkt. Hiermee word heel duidelijk gemaakt dat er 'bewijzen' worden gebruikt die geen bewijzen zijn.
Let wel: Hiermee stel ik NIET dat chemo NIET werkt werkt maar WEL dat dit geen bewijs is en dat er geen bewijs is gegeven dat de chemo de oorzaak is van de genezing! Dat is iets heel anders maar dank je dat je zo goed laat zien mijn woorden te verdraaien.
Maar goed, ik ga dat dus niet "bewijzen". Ik heb namelijk totaal niet de indruk dat je in het antwoord geïnteresseerd bent. Zelfs Armstrong zelf heeft nooit ontkend dat hij zijn genezing aan de chemo te danken had.
Ik snap niet waarom je steeds weer deze discussie aanzwengelt, want elke keer verlies je het op alle fronten.
Nee, natuurlijk ga je het niet 'bewijzen'. Dat is
a. een taak van de voorstanders met hun 'bewijzen'(een schitterend voorbeeld van meten met twee maten)
b. Het werd je niet eens gevraagd om het te bewijzen (een schitterend voorbeeld dat je niet goed leest wat er staat.
En een hele mooie afsluiting á la Kees Braam!
Taalkundig gezien is het geen vraag.
Inderdaad, waarmee je nu eindelijk zelf eens laat zien de woorden te verdraaien. Bovendien laat je hiermee zien dat je eigenlijk zelf in het geheel niet geinteresseerd bent in feiten want wou jij nou wel werkelijk beweren dat het succespercentage bij borstkanker wel heel hoog ligt. Google gewoon zelf even, het internet staat bomvol (wetenschappelijke) artikelen die dat bevestigen. Een leuk artikel voor je om eens te lezen en wat wederom onderbouwt dat de farmaceutische industrie ons niet de gehele waarheid verteld:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15630849