| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gameboys-club.com
Re: gameboys-club.com
ik heb giteren weer een bericht gehad van de ing volgens mijn snappen ze het daar ook niet lees deze mail en oordeel ik heb alle aangiftens nu nog een keer naar hun toe gestuurd. en maar wachten op weer een reactie van hun.
groetjes sandra
Geachte mevrouw Reiss,
Graag voegen wij geven wij nog een korte toelichting op ons eerder verzonden antwoord.
Wij begrijpen de ernst van de situatie. De ING kan echter alleen actie ondernemen naar aanleiding van een justitieel verzoek. Aangifte is hiervoor noodzakelijk.
Het is absoluut niet onze intentie om u in de kou te laten staan. De afdeling e-mail is echter niet het juiste kanaal voor het kenbaar maken van uw klacht en de klachten van de overige gedupeerden met betrekking tot de oplichting. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Wij adviseren u om zo spoedig mogelijk aangifte te doen bij de politie. Naar aanleiding hiervan worden de nodige stappen ondernomen tegen deze persoon.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Dhr. xxxx
Manager Verkoop en Service
Ik vind als hun nou zoveel bericht van ons gehad hebben zouden hun toch ook eens bericht op kunnen nemen met de politie met de vraag van hoe zit dit
wat kunnen we doen maar ik ben bang dat we nergens echt terecht kunnen met onze aangiftens
zodra iemand wat hoord hoop ik dat die gene het ook op dit forum meld
groetjes sandra
Geachte mevrouw Reiss,
Graag voegen wij geven wij nog een korte toelichting op ons eerder verzonden antwoord.
Wij begrijpen de ernst van de situatie. De ING kan echter alleen actie ondernemen naar aanleiding van een justitieel verzoek. Aangifte is hiervoor noodzakelijk.
Het is absoluut niet onze intentie om u in de kou te laten staan. De afdeling e-mail is echter niet het juiste kanaal voor het kenbaar maken van uw klacht en de klachten van de overige gedupeerden met betrekking tot de oplichting. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Wij adviseren u om zo spoedig mogelijk aangifte te doen bij de politie. Naar aanleiding hiervan worden de nodige stappen ondernomen tegen deze persoon.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Dhr. xxxx
Manager Verkoop en Service
Ik vind als hun nou zoveel bericht van ons gehad hebben zouden hun toch ook eens bericht op kunnen nemen met de politie met de vraag van hoe zit dit
wat kunnen we doen maar ik ben bang dat we nergens echt terecht kunnen met onze aangiftens
zodra iemand wat hoord hoop ik dat die gene het ook op dit forum meld
De ing staat gewoon volledig in hun gelijk hoor met die brief. Je moet eerst aangifte doen. Iedereen kan anders wel na de bank bellen over anderen en van alles zeggen.
Dus als ik jullie allemaal was gewoon aangifte dr van doen.
-
patrickvanschijndel
beste mensen,
Heb vanochtend aangifte gedaan... het PV nummer is; 2009233262-1
Ik heb bij de aangifte ook een kopie toegevoegd van de andere PV nummers.
Hopelijk staat we nu wat sterker en neemt de politie de moeite om hiermee aan de slag te gaan.
Antwoord op een eerdere vraag; helaas is het antwoord van die Merel Bloemendaal inmiddels twee weken oud... denk dat ze toen nog de moeite namen om mensen antwoord te geven (met voorbedachte rade natuurlijk). Ik verwacht overigens dat die naam gewoon verzonnen is... dus voor alle Merels Bloemendaal die niets met deze zaak te maken hebben... sorry!
Heb vanochtend aangifte gedaan... het PV nummer is; 2009233262-1
Ik heb bij de aangifte ook een kopie toegevoegd van de andere PV nummers.
Hopelijk staat we nu wat sterker en neemt de politie de moeite om hiermee aan de slag te gaan.
Antwoord op een eerdere vraag; helaas is het antwoord van die Merel Bloemendaal inmiddels twee weken oud... denk dat ze toen nog de moeite namen om mensen antwoord te geven (met voorbedachte rade natuurlijk). Ik verwacht overigens dat die naam gewoon verzonnen is... dus voor alle Merels Bloemendaal die niets met deze zaak te maken hebben... sorry!
wolk4life schreef:De ing staat gewoon volledig in hun gelijk hoor met die brief. Je moet eerst aangifte doen. Iedereen kan anders wel na de bank bellen over anderen en van alles zeggen.
dat snap ik wel maar de ing heeft ook al eerder van mijn alle aangiftens al door gemaild gekregen alleen er komen er gelukkig steeds meer bij en wij zijn de enige niet wie via dit nummer zijn opgelicht het is al een tijd geleden door tros rader ook vragen over gesteldt het kan dan wel een tussen rekening zijn maar toch
en ik heb ze nu nog een keer de aangiftens doorgestuurd ook van de gene die er nog niet bij stonden maar kom op we gaan nu richting kerst dus mensen gaan weer dingen kopen via het net en het zal me niet verbazen als dit nummer onder een andere naam weer verder gaat daar wil je anderen toch wel voor behoeden voor de ding die ons nu zijn over komen denk eens aan die mensen die er hard voor hebben moeten sparen en de rompslomp die je er van hebt want aangiften doen kan je tegen woordig ook niet zomaar daar moet je echt een afspraak voor maken.
en ik ben niet de enigste die ze heeft benadert en als je niet er achteraan gaat gebeurt er helemaal niks want wie heeft verder al ergens antwoord opgehad dan
niemand toch.
sandra
Laatst gewijzigd door doenja01 op 16 dec 2009 14:13, 2 keer totaal gewijzigd.
ik heb alle aangiften ook nog eens doorgestuurd naar de korps landelijke politie ik heb ook daar nog iemand gesproken en gevraagt wat er met al die aangiftens werden gedaan hij zij ook dat wij eigenlijk maar een kruimeldje zijn in het hele bestand dus of ze er echt iets mee doen is voor ons te hopen
ik heb vandaag ook een bericht gestuurd naar de redactie van peter r de vries
en naar de telegraaf
meer omdat ik het sober inziet voor mensen die er voor hun kerstkadootjes er intrappen en dan gaan die lui op de zelfde voet verder. alleen onder een andere naam en als je andere daarvan kan behoeden heb ik het idee dat wij ons best gedaan hebben.
groetjes sandra
Bedankt voor uw mail aan de redactie van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever.
Door de grote hoeveelheid post is het onmogelijk geworden om alle briefschrijvers/mailers een persoonlijk antwoord te geven. Mocht u naar aanleiding van uw mail geen reactie ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bericht als zodanig te beschouwen en hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Redactie Peter R. de Vries, misdaadverslaggever.
ik heb vandaag ook een bericht gestuurd naar de redactie van peter r de vries
en naar de telegraaf
meer omdat ik het sober inziet voor mensen die er voor hun kerstkadootjes er intrappen en dan gaan die lui op de zelfde voet verder. alleen onder een andere naam en als je andere daarvan kan behoeden heb ik het idee dat wij ons best gedaan hebben.
groetjes sandra
Bedankt voor uw mail aan de redactie van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever.
Door de grote hoeveelheid post is het onmogelijk geworden om alle briefschrijvers/mailers een persoonlijk antwoord te geven. Mocht u naar aanleiding van uw mail geen reactie ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit bericht als zodanig te beschouwen en hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Redactie Peter R. de Vries, misdaadverslaggever.
Mijn aangifte is ook rond .
Wat betreft schade 329 euro door de game-boys-club
Nu maar afwachten of het wat uithaalt.
mvgr Rob Claassen
proces -verbaalnr: 2009233577-1 Rijen-Gilze-Rijen- Dongen.
HKS-nr:PL203F.03F.2009.2116
Wat betreft schade 329 euro door de game-boys-club
Nu maar afwachten of het wat uithaalt.
mvgr Rob Claassen
proces -verbaalnr: 2009233577-1 Rijen-Gilze-Rijen- Dongen.
HKS-nr:PL203F.03F.2009.2116
succes allemaal en ik hoop dat jullie t rond krijgen en dat dr ook iets gedaan word aan deze oplichterij
Nog niemand wat gestort gekregen??, Ik denk dat JP toch niet helemaal de waarheid spreekt, ik moet binnenkort maar eens een dagtochtje naar Heythuisen gaan maken om een en ander te bespreken
, Voordat de vogel gevlogen is cq zijn huis is verkocht. http://www.funda.nl/koop/heythuysen/hui ... tsingel-9/
Als er niet voor de kerst betalingen teruggestort worden.
Het kan toch niet zo zijn dat de ing de rekening nog steeds blokkeert.
nee we hebben nog nergens iets van gehoord gezien wie weet wat de rede is dat het huis verkocht is trouwens waar ligt heythusen eigenlijk ik denk een eind van katwijk vandaan.Ramondo schreef:Nog niemand wat gestort gekregen??, Ik denk dat JP toch niet helemaal de waarheid spreekt, ik moet binnenkort maar eens een dagtochtje naar Heythuisen gaan maken om een en ander te bespreken, Voordat de vogel gevlogen is cq zijn huis is verkocht. http://www.funda.nl/koop/heythuysen/hui ... tsingel-9/
sterkte
sandra
Idd een eind van katwijk, maar een combinatie met een weekend weerterbergen is ook mogelijk
Constant een vervelende gasten die geld willen zien
aan je deur moet toch niet erg prettig zijn! Je hebt nog een paar dagen JP ik wacht met smart op mijn geld en ik weet dat je meeleest!
Je verhaal is de grootst mogelijke flauwe kul en we weten meer van je dan je denkt met dank aan hyves. 200,00 terug naar spijkenisse overmaken graag anders wordt het heel vervelend, deze keer de verkeerde gekozen die niets te verliezen heeft.
De tijd tikt!
Je verhaal is de grootst mogelijke flauwe kul en we weten meer van je dan je denkt met dank aan hyves. 200,00 terug naar spijkenisse overmaken graag anders wordt het heel vervelend, deze keer de verkeerde gekozen die niets te verliezen heeft.
De tijd tikt!
moeten jullie vooral gaan doen bij hun langs gaan gaan.... Dan is hij diegene die straks t hardste lacht van jullie allemaal....
Nee, heb je vertrouwen dat met de aangiftes wat gedaan wordt dan?? ik niet blijkt al uit gesprekken bij diverse aangiftes en telefoontje naar klpd, we zijn maar een druppel op de gloeiende plaat.
Op de ING of moneybookers hoeven we ook niet te rekenen want die kunnen niets doen.
Gelukkig weet jij niet alle feiten die een paar van ons al weten na eigen onderzoek.
Bij mij is de maat vol en heeft het lang genoeg geduurd.
Ik laat mijn gezin niet de dupe worden door zo'n ******* en ga even langs met een paar gezellige vrienden, verkeerde keuze van slachtoffer deze keer.
Hij heeft nog een paar dagen zoals gezegd of hij moet met harde bewijzen komen.
De keus is makkelijk.
Op dit moment lacht hij al het hardst van allemaal, voor ons is er al lang niets meer te lachen. Als je toegeeft dat er terugstortingen gedaan worden wil ik daar wel de bewijzen voor zien tot die tijd geloof ik er niets van.
Op de ING of moneybookers hoeven we ook niet te rekenen want die kunnen niets doen.
Gelukkig weet jij niet alle feiten die een paar van ons al weten na eigen onderzoek.
Bij mij is de maat vol en heeft het lang genoeg geduurd.
Ik laat mijn gezin niet de dupe worden door zo'n ******* en ga even langs met een paar gezellige vrienden, verkeerde keuze van slachtoffer deze keer.
Hij heeft nog een paar dagen zoals gezegd of hij moet met harde bewijzen komen.
De keus is makkelijk.
Op dit moment lacht hij al het hardst van allemaal, voor ons is er al lang niets meer te lachen. Als je toegeeft dat er terugstortingen gedaan worden wil ik daar wel de bewijzen voor zien tot die tijd geloof ik er niets van.
Ik krijg net een mailtje van moneybookers dat mijn geld is teruggestort!!!!!!
Ik hoop dat we allemaal zo'n positief bericht ontvangen.Alsnog hele fijne dagen allemaal!
Ik hoop dat we allemaal zo'n positief bericht ontvangen.Alsnog hele fijne dagen allemaal!
Laatst gewijzigd door jaristen op 21 dec 2009 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Meerdere berichten uit dit topic zijn aangepast, omdat er persoonsgegevens in vermeld werden. Dit is tegen onze gedragsregels. Gelieve vanaf dit bericht geen persoonsgegevens meer te plaatsen.
dan moet je t gewoon doen ramondo en niet hier zo gaan praten ik ga dit doen en dat doen en nog een paar dagen de tijd. je doet t of je doet t niet.
maar nogmaals dan zullen hun nog harder lachen als dat ze nu al doen. voor zolang ze dat nog kunnen ze worden vanzelf aangepakt door justitie
maar nogmaals dan zullen hun nog harder lachen als dat ze nu al doen. voor zolang ze dat nog kunnen ze worden vanzelf aangepakt door justitie
-
besodemieterd
Ik heb ook een bericht gehad van Moneybookers en dit lijkt positief
Dear ,
We would like to kindly inform you that your payment to [email protected] has now been canceled as requested previously and we kindly ask you to register an account in our system with your e-mail address, so that you can access the refunded money and use it for payments or withdraw it accordingly. Thank you in advance for your cooperation.
If you have any further questions, please do not hesitate to use our support center.
Best regards,
Rosi
Moneybookers Customer Service
Nu maar hopen dat het iedereen zo vergaat.
Dear ,
We would like to kindly inform you that your payment to [email protected] has now been canceled as requested previously and we kindly ask you to register an account in our system with your e-mail address, so that you can access the refunded money and use it for payments or withdraw it accordingly. Thank you in advance for your cooperation.
If you have any further questions, please do not hesitate to use our support center.
Best regards,
Rosi
Moneybookers Customer Service
Nu maar hopen dat het iedereen zo vergaat.
Ik heb bovenstaande mail ook gehad...betekent dit dat het geled automatisch terug geboekt wordt? Snap er niet veel van namelijk...
-
besodemieterd
Kijk dit gaat de goede kant op. Je moet bij moneybookers een account openen en zie je dat het geld al voor je klaar staat. Na het registreren kun je het geld overboeken naar je eigen rekeningnummer.
Greetz
Greetz
ben het even aan het uitpluizen...al dat engels....
-
besodemieterd
Het is niet zo moeilijk.....als je natuurlijk Engels begrijpt. Je gaat als volgt te werl. Registreer je bij moneybookers.com. Hier moet je een aantal gegevens invullen zoals:
Email*: vul hier je e-mail adres in
Confirm email*: herhaal hetzelfde mail adres
Password*: voer hier een password in
Confirm password*: voer het password nogmaals in
Personal Account [?] vink hier persoonlijk account aan
(for individual customers)
Company Account [?]
(for legal entities)
Country of residence*: Geef hier aan Netherlands
Currency*: Euro's (geeft hij waarschijnlijk automatisch aan
Preferred language*: Dutch
Turing number*: vul hier het nummer in wat voor jou zichtbaar is in het vakje
Klik vervolgens op next. Op het volgende scherm moet je het gebruikte e-mail adres weer invoeren. Als het e-mailadres is bevestigd moet je vervolgens persoonsgegevens invoeren zoals voornaam, achternaam adres, postcode enz. Als laatste stap moet je een bevestiging ingeven. Wil je uiteindelijk het geld naar je eigen bankrekening hebben klik je rechtsboven op "Withdraw" en kun je hier je eigen bankrekening opgeven en het bedrag min € 1,80 (kosten) overschrijven naar je eigen rekening. Ik hoop dat je wat hebt aan deze beknopte uitleg.
Suc6
Email*: vul hier je e-mail adres in
Confirm email*: herhaal hetzelfde mail adres
Password*: voer hier een password in
Confirm password*: voer het password nogmaals in
Personal Account [?] vink hier persoonlijk account aan
(for individual customers)
Company Account [?]
(for legal entities)
Country of residence*: Geef hier aan Netherlands
Currency*: Euro's (geeft hij waarschijnlijk automatisch aan
Preferred language*: Dutch
Turing number*: vul hier het nummer in wat voor jou zichtbaar is in het vakje
Klik vervolgens op next. Op het volgende scherm moet je het gebruikte e-mail adres weer invoeren. Als het e-mailadres is bevestigd moet je vervolgens persoonsgegevens invoeren zoals voornaam, achternaam adres, postcode enz. Als laatste stap moet je een bevestiging ingeven. Wil je uiteindelijk het geld naar je eigen bankrekening hebben klik je rechtsboven op "Withdraw" en kun je hier je eigen bankrekening opgeven en het bedrag min € 1,80 (kosten) overschrijven naar je eigen rekening. Ik hoop dat je wat hebt aan deze beknopte uitleg.
Suc6