| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gameboys-club.com
Re: gameboys-club.com
Dankjewel:) me vriend heeft het voor me gedaan...dus hoop het van de week terug te zien op mijn eigen rekening...Hun ons met Sinterklaas naaien, wij hun met de kerst net zo hard...haha!
Als het er echt opstaat doe ik een dansje in de sneeuw!!!
Als het er echt opstaat doe ik een dansje in de sneeuw!!!
Ook ik de mail ontvangen.
Bij mij hetzelfde ik had me al eerder aangemeld voor een account ivm de mail over de oplichting, ingelogd en idd stond het bedrag op de account, even een bankrekening opgegeven en overgemaakt.
Staat nog niet op de bankrekening maar het is natuurlijk een buitenlandbetaling dus duurt iets langer.
Ik moet wel mijn woorden terugnemen over moneybookers, eerst de reactie dat ze niets voor je kunnen doen en dan toch dit, al het faxen, bellen en mailen heeft dus toch effect gehad. Nu hoop ik maar dat alle gedupeerden het geld terug zien ook degene die het rechtstreeks hebben overgemaakt.
Nu nog hopen dat de dader(s) ook nog aangepakt worden.
p.s. wolk4life het is dat het te ver rijden was, zeker in mijn situatie waar je totaal geen weet van hebt, maar de plannen waren anders zeker doorgegaan en jij mag me uitleggen waarom hun (of is het zij
) dan nog harder zouden lachen. Ik begrijp trouwens niet waar jij je uberhoupt druk over maakte. Als er een veroordeling komt horen we dat en zal ik mijn ongelijk toegeven maar ik ga er in de verste verte niet vanuit dat deze persoon aangepakt zal worden door justitie en moet voorkomen.
Bij mij hetzelfde ik had me al eerder aangemeld voor een account ivm de mail over de oplichting, ingelogd en idd stond het bedrag op de account, even een bankrekening opgegeven en overgemaakt.
Staat nog niet op de bankrekening maar het is natuurlijk een buitenlandbetaling dus duurt iets langer.
Ik moet wel mijn woorden terugnemen over moneybookers, eerst de reactie dat ze niets voor je kunnen doen en dan toch dit, al het faxen, bellen en mailen heeft dus toch effect gehad. Nu hoop ik maar dat alle gedupeerden het geld terug zien ook degene die het rechtstreeks hebben overgemaakt.
Nu nog hopen dat de dader(s) ook nog aangepakt worden.
p.s. wolk4life het is dat het te ver rijden was, zeker in mijn situatie waar je totaal geen weet van hebt, maar de plannen waren anders zeker doorgegaan en jij mag me uitleggen waarom hun (of is het zij
Beste mensen,
Is het mogelijk dat iemand mij kan helpen om zo'n mail naar money bookers te sturen?
Ik probeer al weken mijn geld terug te krijgen van die oplichters!
Ik zou het zeer waarderen!
Mvg
Fabian
Is het mogelijk dat iemand mij kan helpen om zo'n mail naar money bookers te sturen?
Ik probeer al weken mijn geld terug te krijgen van die oplichters!
Ik zou het zeer waarderen!
Mvg
Fabian
Hoi Fabin, hoe is je betaling gedaan?? via ideal??
In dat geval heeft moneymakers je mail adres, als het goed is heb je ook een betalingsbevestiging van hun per mail gehad.
Ik denk dat je dan nog wel een mail krijgt over de terugstorting. Ik kreeg mijne ook later dan anderen zat een halve dag tussen.
Je kan alvast een account aanmaken bij moneymakers, wel hetzelfde mailadres gebruiken als die je gebruikt hebt bij de bestelling/betaling. Ze koppelen dit vanzelf althans bij mij wel. Vul je bank/plaats/rekening nummer in en wacht nog even af. Ik denk dat het geen zin heeft te mailen.
Mocht er de komende 2 dagen geen mail komen wil ik je graag helpen met de mail.
Maar ik denk dat het vanzelf komt aangezien er meerdere slachtoffers zijn die zonder een mail gestuurt te hebben gewoon bericht kregen.
In dat geval heeft moneymakers je mail adres, als het goed is heb je ook een betalingsbevestiging van hun per mail gehad.
Ik denk dat je dan nog wel een mail krijgt over de terugstorting. Ik kreeg mijne ook later dan anderen zat een halve dag tussen.
Je kan alvast een account aanmaken bij moneymakers, wel hetzelfde mailadres gebruiken als die je gebruikt hebt bij de bestelling/betaling. Ze koppelen dit vanzelf althans bij mij wel. Vul je bank/plaats/rekening nummer in en wacht nog even af. Ik denk dat het geen zin heeft te mailen.
Mocht er de komende 2 dagen geen mail komen wil ik je graag helpen met de mail.
Maar ik denk dat het vanzelf komt aangezien er meerdere slachtoffers zijn die zonder een mail gestuurt te hebben gewoon bericht kregen.
Beste Ramondo,
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik ga nu even een account aanmaken en dan hoop ik snel bericht te krijgen.
Mvg
Fabian
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik ga nu even een account aanmaken en dan hoop ik snel bericht te krijgen.
Mvg
Fabian
-
Danielle89
Hebben jullie echt het geld terug gestort gekregen op jullie rekening???
Hoe MOET dat??? dan kan ik dus ook mijn geld terug halen?? JOEPIEEE!!!!!!!
ik heb ook via ideal betaald en een bevestiging daarvan in mijn mailbox staan...
welke site moet ik me aanmelden dan? of word dat automatisch gedaan??
Thnxx voor de hulp!!!
Hoe MOET dat??? dan kan ik dus ook mijn geld terug halen?? JOEPIEEE!!!!!!!
ik heb ook via ideal betaald en een bevestiging daarvan in mijn mailbox staan...
welke site moet ik me aanmelden dan? of word dat automatisch gedaan??
Thnxx voor de hulp!!!
Ik heb me net aangemeld via moneybookers en hoop ik 1 dezer dagen een bericht te krijgen dat mijn geld is terug gestort.
Het zou geweldig zijn.
Het zou geweldig zijn.
Ramondo heb jij vandaag bericht gehad?
Mvg
Fabian
Mvg
Fabian
Ja om 16:50uur dus ook nog niet zo lang. wellicht krijg jij morgen bericht.
volgens mij is dit een algemeen forum dus mag en kan ik typen wat ik wil. land van vrije menings uiting.
Zoals ik al zei je kan dr heen eigen rechten spelen maar dan ben jij degene straks die zich kan verantwoorden want zo gaat t nou eenmaal hier. zodra jij eigen rechten gaat spelen straffen ze jou harder.
en ik weet niet waar jij ziet waar ik me druk maak????.... ik maak me namelijk niet druk voor onbekenden dat maak jij dr van verder ga ik hier ook geen discussie over voeren verder.
Zoals ik al zei je kan dr heen eigen rechten spelen maar dan ben jij degene straks die zich kan verantwoorden want zo gaat t nou eenmaal hier. zodra jij eigen rechten gaat spelen straffen ze jou harder.
en ik weet niet waar jij ziet waar ik me druk maak????.... ik maak me namelijk niet druk voor onbekenden dat maak jij dr van verder ga ik hier ook geen discussie over voeren verder.
Man, ga nou niet zo moeilijk lopen doen... Ramondo, als jij graag bij die mensen aan de deur wilt, prima, en wolky als jij werkt vanuit de wet, dan doe jij dat.
KLAAR
Zullen we nu allemaal een feestje gaan vieren, want ik heb als het goed is binnekort mijn geld
KLAAR
Zullen we nu allemaal een feestje gaan vieren, want ik heb als het goed is binnekort mijn geld
Helemaal waar dingus,
Ik ben blij dat we allemaal wat positiever nieuws hebben, al moet het nog wel op de rekening komen
Blij dat alle moeite met positieve reacties en tips van medegedupeerden mede hier op het forum hieraan bijgedragen hebben.
Zinloze opmerkingen hebben idd geen zin. Eigen rechter spelen is trouwens wat anders dan verhaal en bewijs halen.
Ik ben blij dat we allemaal wat positiever nieuws hebben, al moet het nog wel op de rekening komen
Blij dat alle moeite met positieve reacties en tips van medegedupeerden mede hier op het forum hieraan bijgedragen hebben.
Zinloze opmerkingen hebben idd geen zin. Eigen rechter spelen is trouwens wat anders dan verhaal en bewijs halen.
Heb zojuist een account aangemaakt bij moneybookers, alles ingevult maar kan op het laatst bij witdraw nergens mijn banknr invullen en het bedrag waarmee ik gedupeerd ben invullen.
Heb ook met ideal betaald , nog steeds geen vertrouwen dat het goedkomt.Had het geld 329 euro op 30 november overgemaakt. wat doe ik verkeerd ?
gr Rob
Heb ook met ideal betaald , nog steeds geen vertrouwen dat het goedkomt.Had het geld 329 euro op 30 november overgemaakt. wat doe ik verkeerd ?
gr Rob
Hoi Rob,
Je moet wel even wachten tot ze het zelf verwerkt hebben. Je krijgt waarschijnlijk vanzelf een e-mail, zo niet kun je ze altijd mailen bij contact (wel in het engels)
Groeten
Je moet wel even wachten tot ze het zelf verwerkt hebben. Je krijgt waarschijnlijk vanzelf een e-mail, zo niet kun je ze altijd mailen bij contact (wel in het engels)
Groeten
Na het inloggen ben je op het tabblad "my account"
links kan je eventueel summery kiezen als je daar al niet inzit.
Op die pagina staat er achter "bank account" add (klik hierop en vul je bankgegevens in) of heb je dit al gedaan??
Ook moet je balance natuurlijk positief zijn om over te kunnen maken, kortom het bedrag moet daar staan in jouw geval 329,00.
Als dit bedrag of de balance op 0 staat is het bij jouw nog niet verwerkt en staat het nog niet op je account.
Even wat meer info wat er bij jouw staat graag dan is het makkelijk je te helpen.
links kan je eventueel summery kiezen als je daar al niet inzit.
Op die pagina staat er achter "bank account" add (klik hierop en vul je bankgegevens in) of heb je dit al gedaan??
Ook moet je balance natuurlijk positief zijn om over te kunnen maken, kortom het bedrag moet daar staan in jouw geval 329,00.
Als dit bedrag of de balance op 0 staat is het bij jouw nog niet verwerkt en staat het nog niet op je account.
Even wat meer info wat er bij jouw staat graag dan is het makkelijk je te helpen.
Ik heb ook bericht gehad van moneybookers en ben echt superblij dat het geld terug gestort is naar mijn moneybookers account! Het ging hier om een fiks bedrag!
Ik heb vandaag moneybookers gebeld en zij hebben mij verteld dat het 2 a 3 dagen zal gaan duren voordat het geld staat op mijn eigen rekening, dit omdat het om een internationale overschrijving gaat.
Ikzelf laat eerst mijn ING rekening verifieren door moneybookers, dit betekent dat ze eerst een dummy bedrag (0,01 euro) overmaken naar mijn rekening met een bepaalde code. Deze code moet ik daarna invullen bij hun.
Na verificatie zal ik het gehele bedrag overmaken naar mijn eigen rekening, waarna ik na ontvangst de politie zal informeren en mijn proces verbaal zal intrekken. Volgens opgelichtopinternet.nl ben je dit wettelijk verplicht te doen!
Ik heb vandaag moneybookers gebeld en zij hebben mij verteld dat het 2 a 3 dagen zal gaan duren voordat het geld staat op mijn eigen rekening, dit omdat het om een internationale overschrijving gaat.
Ikzelf laat eerst mijn ING rekening verifieren door moneybookers, dit betekent dat ze eerst een dummy bedrag (0,01 euro) overmaken naar mijn rekening met een bepaalde code. Deze code moet ik daarna invullen bij hun.
Na verificatie zal ik het gehele bedrag overmaken naar mijn eigen rekening, waarna ik na ontvangst de politie zal informeren en mijn proces verbaal zal intrekken. Volgens opgelichtopinternet.nl ben je dit wettelijk verplicht te doen!
Ik weet niet of je je aangifte moet intrekken, i.d.d. blijkt dus dat je wel moet doorgeven dat je het geld terug hebt, dat het geld teruggestort wordt betekent niet automatisch dat dit door de "oplichters " teruggestort is, het is waarschijnlijker dat dit door de mails en faxen aan monebookers en ING is gebeurd.
De politie zal dit zelf uitzoeken, ik ben benieuwd of de betaling die rechtstreeks zijn gedaan ook teruggeboekt worden.
Ik denk dat we allemaal nog voorzichtiger zijn geworden ik zal niet meer zomaar met ideal betalen of i.i.g. de creditcard vaker gaan gebruiken, hiermee ben je dan verzekerd.
De politie zal dit zelf uitzoeken, ik ben benieuwd of de betaling die rechtstreeks zijn gedaan ook teruggeboekt worden.
Ik denk dat we allemaal nog voorzichtiger zijn geworden ik zal niet meer zomaar met ideal betalen of i.i.g. de creditcard vaker gaan gebruiken, hiermee ben je dan verzekerd.
Hoi, moet ik mijn bankgegevens al invullen ? heb wel een account bij moneybookers, staat o,oo op saldo. Kan ik dit ook doen als er geld gestort is?
Durf niet mijn banknr zomaar te geven.Als het goed is weten ze toch wie ik ben?
gr Rob
Durf niet mijn banknr zomaar te geven.Als het goed is weten ze toch wie ik ben?
gr Rob
Als ik view-limit aanklik staat er wel:
tranactionlimit 6000,00 , Remaining 5671,00 euro.
Is wel precies die 329 euro die ik betaald heb.
neem aan dat die in dezer dagen bij mijn saldo moet staan ipv 0,00 euro
gr Rob Claassen
tranactionlimit 6000,00 , Remaining 5671,00 euro.
Is wel precies die 329 euro die ik betaald heb.
neem aan dat die in dezer dagen bij mijn saldo moet staan ipv 0,00 euro
gr Rob Claassen