Sinds vorige week maandag (14-12-2009) zijn een groot aantal "gratis" mailboxen bij KPN behorende bij een domeinnaam door een systeemfout op de status afgesloten gezet
Onder onze zakelijke domeinnaam hebben wij 5 gratis mailboxen die dus al anderhalve week niet meer te bereiken zijn. De betaalde overige mailboxen doen het nog wel.
Veel bellen met KPN levert alleen maar op dat het een KPN brede storing betreft en dat zelfs de helpdesk niet bij deze gratis mailboxen kan komen om ze bijvoorbeeld weer te heractiveren. En niemand durft aan te geven hoe lang dit nog gaat duren.
Deze storing heeft al vanaf het begin op de pagina met actuele storingen gestaan
(http://www.kpn.com/prive/service/actuele-storingen.htm) echter steeds ZONDER startdatum.
Sinds vandaag 22 december staat dezelfde storing ineens onderaan met als startdatum 20-12-2009. Pakken ze dus zo maar even een hele week van storingen alsof deze niet hebben bestaan.
Zal dat te maken hebben met hun aansprakelijkheid als storingen lager duren dan 7 dagen....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN E-mail storing
Re: KPN E-mail storing
wat klinkt dit bekend, wij hebben om een andere reden veel problemen gehad met de kpn en de helpdesk wist van niets. Maar wat een schande dat ze zo de startdatum een week opschuiven pff maar wel typisch voor kpn
Ik hoop dat het al opgelost is of anders snel opgelost word, ook al is het typisch voor kpn zo ga je niet met je klanten om!!!!
groetjes
Ik hoop dat het al opgelost is of anders snel opgelost word, ook al is het typisch voor kpn zo ga je niet met je klanten om!!!!
groetjes
Zelf heb ik ook enkele jaren bij KPN Internet + Bellen gehad, de e-mail bussen heb ik nooit gebruikt, heb zelf een bus aangemaakt bij een gratis dienst zoals Gmail,
Nu ben ik overgestapt naar een andere provider en kan gewoon deze gratis e-mail bussen gebruiken zonder ook maar één probleem,
In uw situatie; ga naar een goede gratis e-mail povider en maak een gratis e-mail bus aan, zelf heb ik goede ervaringen met Gmail, nog nooit geen problemen gehad, ook met overstappen naar een andere provider geen problemen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Nu ben ik overgestapt naar een andere provider en kan gewoon deze gratis e-mail bussen gebruiken zonder ook maar één probleem,
In uw situatie; ga naar een goede gratis e-mail povider en maak een gratis e-mail bus aan, zelf heb ik goede ervaringen met Gmail, nog nooit geen problemen gehad, ook met overstappen naar een andere provider geen problemen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
We denken inderdaad aan overstappen. Aangezien het zakelijke e-mail adressen zijn en wij een groot aantal klanten hebben is overstappen niet een actie die we zo maar kunnen uitvoeren.
Wat e.e.a nog ingewikkelder maakt is dat we deze mailboxen ooit zijn gestart als zakelijk klant bij het door KPN overgenomen / ingelijfde Planet Internet.
Planet werkte in die tijd perfect.
Tijdens deze inlijving zijn alle zakelijk klanten als consumenten overgezet naar KPN.
We hebben al van alles geprobeerd om in het zakelijke segment terecht te komen helaas zonder succes.
Blijkbaar heeft een mail storing bij KPN voor consumenten geen hoge prioriteit,
iets wat in deze tijd niet te begrijpen is
Wat e.e.a nog ingewikkelder maakt is dat we deze mailboxen ooit zijn gestart als zakelijk klant bij het door KPN overgenomen / ingelijfde Planet Internet.
Planet werkte in die tijd perfect.
Tijdens deze inlijving zijn alle zakelijk klanten als consumenten overgezet naar KPN.
We hebben al van alles geprobeerd om in het zakelijke segment terecht te komen helaas zonder succes.
Blijkbaar heeft een mail storing bij KPN voor consumenten geen hoge prioriteit,
iets wat in deze tijd niet te begrijpen is