LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goudkoortsveiling

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kipmet

Goudkoortsveiling

Ongelezen bericht door kipmet »

Eigenlijk een hele simpele vraag, is goudkoortsveiling betrouwbaar?

ze hebben nu geen bied systeem met bied bundels, maar gewoon bieden. Zodra je bied en het poduct is van jouw is het wel meteen bindend. Maar de artikelen zijn wel erg goedkoop.

Heeft iemand hier ervaring met goudkoortsveiling.nl?

Ik heb nu wat artikelen gewonnen met bieden, maar 1 artikel wil ik absoluut niet. Komt er nog eens 70e verzend kosten boven op. Een zegway voor 440 e i.p.v 2200 e of hoger. Ik vind het een beetje apart prijs verschillen.

quantas01

Re: Goudkoortsveiling

Ongelezen bericht door quantas01 »

Ik heb er geen ervaring mee maar denk wel dat je het object zult moeten kopen.

De voorwaarden zijn duidelijk en voor je bied zie je duidelijk de verzendkosten, hier achteraf over klagen heeft geen zin je bied immers zelf en gaat daarmee een verplichting aan.

https://goudkoortsveiling.com/index.cfm/howitworks/

kipmet

Ik weet waar jij de verzend kosten ziet, maar ik zie dus totaal geen verzend kosten.... Alleen dat het minimaal 4,95 is.

quantas01

Ongelezen bericht door quantas01 »

Het staat er toch erg duidelijk lijkt me zo.

Kijk naar onder bij het aangeboden product staat het netjes bij.

Ik heb me net aangemeld even en ik zie het bij elk product eronder staan dus denk dat je verkeerd kijkt

kipmet

DOM DOM DOM DOM,

ik heb de verzend kosten eindelijk gevonden:(. Is er nog een manier om de koop ondaan te maken?

kipmet

Auw, ik denk dat ik alls maar ga betalen en op hoop van zegen krijg ik het ook en maar verder verkopen :(....

Ik kan me niet voorstellen dat ik een segway normaal gesproken paar duizend euro hier voor 400 euro heb gekocht.

Gesloten