LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aafiev
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2009 13:59

Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi

Ongelezen bericht door aafiev »

Help
Ik heb al sinds vier weken en erg vervelend probleem met mijn Telle2 mobiel nummer. Ik kan niet gebeld worden door bepaalde profiders: zo als orange, Ben, Telford, T'Mobiel ( dit houd dus in dat al mijn vrienden me niet meer kunnen bellen zelfs niet mijn man) als iemand mij belt met die profider dan horen ze "alle lijnen zijn bezet". Ik heb Telle2 al een paar keer gebeld en ze kunnen me niets zeggen over waarneer het probleem opgelost gaat worden. Ik heb een klacht ingedient en gevraagt of de klachten dienst me terug kan bellen maar dat is niet gebeurd. Ik ben freelanceer en kan op deze manier opdrachten mis lopen en dus kostwinning, ook vind ik het belachelijk dat ik mijn volle abo geld moet betalen terwijl zij niet de dienst leveren die daar bij hoort.
Ik raad iedereen aan die er over na denkt om een mobiel abonnement bij Telle2 te wil nemen om het niet te doen, als er een probleem is dan helpen ze je niet en je moet gewoon betalen ook al leveren ze niet de dienst die ze hebben afgesproken.

Ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben
of hadden en of het opgelost is en hoe ze dat dan gedaan hebben.
Als mensen tips hebben hoe ik het verder moet aanpakken graag.
Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Al vast bedankt.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.

bartvries
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2009 16:45

Re: Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi

Ongelezen bericht door bartvries »

Ik zie BEN/Orange/t-mobile, dat is allemaal hetzelfde netwerk, namelijk T-mobile. Waarom klagen de mensen die u vanaf het T-mobile netwerk bellen niet bij hun provider. U bent blijkbaar op zich bereikbaar (b.v. vanuit vast, KPN/vodafone/Tele2). T-mobile is verantwoordelijk om de gesprekken vanuit hun netwerk af te leveren naar Tele2, blijkbaar gaat daar iets niet goed. Tele2 kan denk ik niet zien waar de gesprekken bij T-mobile vastlopen?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Hij spreekt ook over telfort (kpn netwerk). Daaruit maak ik op dat het probleem wel bij tele2 ligt. En niet bij t-mobile/ben/orange. Overigens wil hetzelfde netwerk ook niet direct zeggen dat het dezelfde administratie is waar het meestal fout gaat (in doorschakelen van nummers naar de goede provider.)

Ookal was dat wel het geval dan neemt niet weg dat tele2 in actie hoort te komen.

adjeg
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2009 12:50

Re: Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi

Ongelezen bericht door adjeg »

Ik heb dit probleem ook, maar dan voor vaste telefonie van Tele2. Mensen van o.a. Ziggo en Priority Telecom kunnen mij niet bereiken en krijgen in gesprek. Ik heb tele2 pas, dus waarschijnlijk zijn er nog meer.

Iemand al enig idee hoe ik dit op kan lossen? Tele2 wijst vooralsnog met de vinger naar de andere providers :-(

Ad.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte adjeg,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

muntinga
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2010 21:00

Re: Telle2kan niet meer gebeld worden door bepaalde mobiel provi

Ongelezen bericht door muntinga »

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik ben onlangs geswitched van Tele2 naar Ben. Door een aaneenschakeling aan klachten bij Tele2 heb ik de knoop doorgehakt om te kiezen voor een adere aanbieder.
Nu kan ik via Ben uitstekend bellen en gebeld worden ECHTER iedereen die met Tele2 belt kan mij NIET bellen. Bijna mijn hele familie belt via Tele2 en kunnen mij dus niet bereiken. Maar ook vele anderen kunnen mij dus niet bereiken (Ik kan Tele2 nummers zelf wel bellen). Dit is erg vervelend. Ik heb al diverse malen gebeld met Tele2 maar die zeggen dat ik bij Ben moet zijn en Ben verwijst mij weer naar Tele2.
Ik word dus van het kastje naar de muur gestuurd, maar het probleem lost zich dus niet op. Wij kan mij helpen of op een juist spoor zetten.
Alvast dank voor de reactie.

Gesloten