een dagje NS voor hem zou al heel louterend werken, whahahahahaha
Dat werkt niet goed doe er langer over met de trein als met de auto al dikwijls zat gedaan.
Ik vind het ook raar dat NS niet van plan is om klanten op een normale manier te compenseren.
De NS is niet in gebreke die kan gewoonweg niks anders door het bemoeien van de overheid, prorail ( let op staat los van de NS) er is gewoonweg geen geld voor beschikbaar om de problemen op te lossen en niet alleen de NS heeft daar last van maar alles.
Overmacht is overal uitgesloten waar je ook komt.
Nu zal je wel weer gaan zeuren, waarom ga je in godsvredesnaam zo ver van je werk wonen??? Soms heb je gewoon geen andere keus. Partners die in nabijheid van hun baan moeten wonen, een huis wat je partner daar heeft, voordat je je partnert leerde kennen (en de huizenmarkt is nu zo geweldig dat je je huis binnen een maand kwijt bent, toch!!??), en als jij zegt dan verander je maar van baan, eentje dichterbij, dan nodig ik je uit om mijn uitkering aan te vullen tot ik een andere baan heb, want er is op dit moment gewoon niets te vinden! Wees blij dat ik elke dag anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met mijn kont in het ov wil gaan zitten, op weg naar mijn werk, ipv een uitkering aan te vragen en lekker achterover te gaan leunen...
Helaas keuzes heb je altijd, er is 1 ding in het leven waar je geen keus in hebt das wanneer je doodgaat.
Ik zeg niet dat je van baan moet veranderen dat hoor je mij niet zeggen, maar overmacht kan gewoonweg gebeuren, denk jij dat ik blij was dat ik niet eens de straat uit kon rijden hier.
Als iedereen nu eens wat begrip op zou brengen voor deze problemen was het handig leven in dit land.
Er is maar 1 oorzaak dat is het weer en daar kan niemand wat aan veranderen.
NS krijgt de schuld, waar ze niks aan kunnen doen, hier reden de bussen niet eens omdat de gemeente te lam en te laat was om fatsoenlijk te strooien, moet de mensen die niet met de bus konden nu ook tegen de busmaatschappij mekkeren, terwijl die er ook niks aan konden doen.
We zijn in Nederland afhankelijk van de overheid en die zijn meer bezig met zichzelf en snoepreisjes dan waar ze zich mee bezig moeten houden.
Als heel dat geld wat naar andere landen gaat en naar uitkeringen in het buitenland etc eens in de infrastructuur hier gestoken hadden waren ze voorbereid maar helaas is dat een utopie
@vipserv
Je begint ook al over vergoedingen OVERMACHT is geen vergoeding normaal gesproken.
Maar het is o zo makkelijk te schelden op partijen als je zelf er 0,0 verstand van hebt, een busmaatschappij maakt een afweging puur gebasseerd op veiligheid en is veiligheid niet gegarandeerd rijd men niet.
Het is dan makkelijk om te roepen er kan gereden worden, kan jij niet beoordelen vanaf die plek, andere route kan maar dan mekkert iedereen weer dat de bus niet komt waar hij wil.
Dit weer kan niemand niks aan doen, maar blijf er gewoonweg bij veiligheid staat boven alles.