LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoeveel kan eraf?
Hoeveel kan eraf?
Hallo allemaal,
Gisteren bij de Keukenkampioen geweest, na het ontwerpen van de gewenste keuken en inbouw kwamen we uit op ruim 14.000, standaard korting eraf werd het 12.000 en met de actie (vandaag beslissen, hebben we natuurlijk niet gedaan) kwam de prijs op 9.000
Ik heb afgesproken vandeweek terug te komen, maar wil graag advies van jullie, hoeveel zou nog van deze prijs afkunnen? Wil niet graag teveel betalen, al is het maar voor het gevoel.
Groeten Mickey
Gisteren bij de Keukenkampioen geweest, na het ontwerpen van de gewenste keuken en inbouw kwamen we uit op ruim 14.000, standaard korting eraf werd het 12.000 en met de actie (vandaag beslissen, hebben we natuurlijk niet gedaan) kwam de prijs op 9.000
Ik heb afgesproken vandeweek terug te komen, maar wil graag advies van jullie, hoeveel zou nog van deze prijs afkunnen? Wil niet graag teveel betalen, al is het maar voor het gevoel.
Groeten Mickey
Re: Hoeveel kan eraf?
hoe groot is de keuken
wat voor apparatuur zit er bij
mijn motto is dat 40% tov eerste prijs haalbaar is...
Uiteindelijk is service en kwaliteit van het bedrijf echter veel belangrijker
wat voor apparatuur zit er bij
mijn motto is dat 40% tov eerste prijs haalbaar is...
Uiteindelijk is service en kwaliteit van het bedrijf echter veel belangrijker
50% korting + gratis montage.
Dus max 7000 incl. montage en ook dat kan nog teveel zijn.
Dus eerst maar eens laten weten wat het is.
Dus max 7000 incl. montage en ook dat kan nog teveel zijn.
Dus eerst maar eens laten weten wat het is.
Neem de tekening en ga naar Ikea...
Neem daar zowel de goedkoopste als duurste kasten en kijk U daar kwijt bent zonder montage...
De apparaten zijn ook elders te koop, ook online voordelig, maar er zijn ook nog online winkels waar afhalen of kijken mogelijk is dus die hebben zowel een gewone als online winkel.
Zelf goede ervaring als je met deze offerte naar bijvoorbeeld een zaak als;
www.keukenloods.nl zou gaan.
Dit is een winkel die naast hun apparatuur ook kasten vaak gelijkwaardig van kwaliteit voordelig kan leveren.
Neem daar zowel de goedkoopste als duurste kasten en kijk U daar kwijt bent zonder montage...
De apparaten zijn ook elders te koop, ook online voordelig, maar er zijn ook nog online winkels waar afhalen of kijken mogelijk is dus die hebben zowel een gewone als online winkel.
Zelf goede ervaring als je met deze offerte naar bijvoorbeeld een zaak als;
www.keukenloods.nl zou gaan.
Dit is een winkel die naast hun apparatuur ook kasten vaak gelijkwaardig van kwaliteit voordelig kan leveren.
Is dit reclame of super reclame ?
-
keukenkampioen.....
ik zeg niks
ik zeg niks
-
is overigens niet naar bedoeld maar een keuken mag geld kosten, ieder naar zijn eigen portemonnee, de mijne heeft 25 mille gekost en is elke cent waard, mede door een fantastische monteur.
Van een goede monteur hangt heel veel af, goedkope of dure keuken, de man die hem plaatst maakt de keuken. Let dus op datails en zorg voor een goede monteur. Een keuken koop je voor 15 jaar.
Van een goede monteur hangt heel veel af, goedkope of dure keuken, de man die hem plaatst maakt de keuken. Let dus op datails en zorg voor een goede monteur. Een keuken koop je voor 15 jaar.
Ik zie dat ik maar 1 link plaatste maar met Google zijn er meerdere te vinden.
Ik noemde deze alleen als voorbeeld maar ze zijn niet de goedkoopste,
maar die goedkopere was ik niet tevreden over het zachte lage persing spaanplaat en de hier erg bekende inbouw apparaten van een merk die ik zelf weigerde te verkopen.
Ik verkoop geen keukens dus het is niet de link naar mijn eigen webwinkel,
die verkoopt alleen vrijstaande of integreerbare...
Ik noemde deze alleen als voorbeeld maar ze zijn niet de goedkoopste,
maar die goedkopere was ik niet tevreden over het zachte lage persing spaanplaat en de hier erg bekende inbouw apparaten van een merk die ik zelf weigerde te verkopen.
Ik verkoop geen keukens dus het is niet de link naar mijn eigen webwinkel,
die verkoopt alleen vrijstaande of integreerbare...
Misschien kun je de hangkasten eraf doen? Of de kraan!
Misschien kun je de hangkasten eraf doen? Of de kraan!
In plaats van "Hoeveel kan eraf?" zou je jezelf af moeten vragen:
Wil ik wel kopen bij een winkel die verdacht hoge kortingen geeft, en geen bedenktijd geeft voor een gedaan aanbod?
Vergeet de korting, ga naar andere winkels en vergelijk totaalprijzen, en wat je ervoor krijgt.
Wil ik wel kopen bij een winkel die verdacht hoge kortingen geeft, en geen bedenktijd geeft voor een gedaan aanbod?
Vergeet de korting, ga naar andere winkels en vergelijk totaalprijzen, en wat je ervoor krijgt.