LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Meisje

Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door Meisje »

Echt het is niet te geloven. Ik heb nog niet eens kabel in mijn huis en kan ook geen tv kijken. Neem je een vrije dag zodat ze de boel kunnen aansluiten en komen ze zonder bericht niet opdagen. Het slaat nergens op.

Heeft iemand ervaring met het claimen van verloren dagen bij UPC? Ik wordt nu al ziek van gasten, maar ik heb ze meer nodig dan zij mij.

R.Schuit

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door R.Schuit »

Beste Meisje,
U heeft UPC niet harder nodig, want een camping antenne voor de tv van de kijkshop en de telefoon van kpn kan altijd, en internetten via een 56k modem werkt bijna net zo goed
En dan heb je veel minder last van storingen en gezijk over de nota`s en afspraken die nooit komen, en als ze komen dan klopt het nooit.
Lees het forum maar eens goed ook van upc telefoon.
Bij upc klagen helpt toch niet en je wordt nog voor leugenaar uitgemaakt ook.
Succes

frans

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door frans »

je hebt nog geen kabel maar wat denk je als je wel kabel hebt en een jaar chello de spook notas en de afsluitingen als je de spooknotas niet betaald een goed advies is als je nog niet aangesloten bent zeg het af je bespaart je heel veel problemen

Meisje

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door Meisje »

Ik hoef geeneens meer te internetten via dat zielige bedrijf. Maar ik wil wel tv kijken..

jboere

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door jboere »

nou ik heb een oplossing voor het probleem afsluiten
je kunt het net aanvragen ik ben zelf ook upc klant maar ik heb toen ook een afsluiting gehad maar ik lacht en hun niet ik kon via een om weg toch op kabel komen je doet gewoon het cd van het net er in en je vraagt een ip aan bij het net en die iop zal je in moeten tikken via internet opties en dan lach je harder je kunt zo weer het internet op via je gewone kabel modem van upc en je word gewoon om geleid via een andre prov. en als je nu een modem hebt van zwaarte markt zon catcom modem zit je altijd gratis inter net en nog sneller ook . .
dit is mijn advies .
ik ben zelf computeder desk. ik doe zelf aan rep van comp
en intal. dus ik hoop dat julie wat aan het advies hebben geheel gratis wand ik ben ook een boze upc klant ze halen gewoon de maandelijkse rekening niet eraf en na drie maanden moet je 147 euro betalen schande we moeten toch eens aktie voeren
groeten jboere uit rotterdam pc dokter

moontje

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door moontje »

hoi jboere. kijk das nou is een tip ben blij dat je het geschreven hebt je weet nooit waar eht goed voor is. ook ik heb deze maand weer geen factuur ontvangen. ben benieuwd waar ze nu weer mee aankomen :)))

jboere

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door jboere »

ha moontje ik ben blij dat het een goede tip is ik doe het zelf al een helle tijd en als chello er uit is dan hetnet er in mooi kan het niet nou jij heb je rekening niet gekregen ach je weet het he chello het van nu af aan slowello ze zijn zo langzaam en ik heb al de rekening ge had maar ze houden het niet in gek he wij hebben zeker een prijs gewonnen bij chello gratis interneteen over 3 maanden komen we wel een keer ik heb het gemerkt ze hebben bij mij niet in gehouden nu moet ik voor 3 maanden betalen bah ik dacht eerst dat ik de chello prijs gewonnen had maar dus niet . het is een zooitje bij chello we moeten eigenlijk als we daar heen bellen korting op internet vragen wand als je zo lang in de wacht staat dan heb jeje internet al betaalt . ok dus mensen de nieuwe naam van chello is slowello dus onthouden wand sneller kan het niet .
groetjes jboere
rottedam
met 1 kb persekonde bij chello

A_Salesperson
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 nov 2003 00:41

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door A_Salesperson »

Over het algemeen heb ik niets te klagen over de snelheid van Chello, deze is in regio Nijmegen behoorlijk hoog ten opzichte van bijv. de ADSL aanbieders. Over de service kan ik idd. ook beamen dat deze abominabel slecht is, als je een beetje handig met een pc en modems bent maakt het niet uit of een helpdesk goed of slecht is, ben je echter een leek op dat gebied zoek dan een provider met een betere helpdesk zoals bijv. Planet Internet. :wink:

U P C - K L A N T

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door U P C - K L A N T »

ha moontje ik ben blij dat het een goede tip is ik doe het zelf al een helle tijd en als chello er uit is dan hetnet er in mooi kan het niet nou jij heb je rekening niet gekregen ach je weet het he chello het van nu af aan slowello ze zijn zo langzaam en ik heb al de rekening ge had maar ze houden het niet in gek he wij hebben zeker een prijs gewonnen bij chello gratis interneteen over 3 maanden komen we wel een keer ik heb het gemerkt ze hebben bij mij niet in gehouden nu moet ik voor 3 maanden betalen bah ik dacht eerst dat ik de chello prijs gewonnen had maar dus niet . het is een zooitje bij chello we moeten eigenlijk als we daar heen bellen korting op internet vragen wand als je zo lang in de wacht staat dan heb jeje internet al betaalt . ok dus mensen de nieuwe naam van chello is slowello dus onthouden wand sneller kan het niet .
groetjes jboere
rottedam
met 1 kb persekonde bij chello
Leer eerst is goed Nederlands!

En jboere, dat ze het geld niet hebben afgehouden zal wel komen omdat je bank het weereens blokeerde. Logisch dat een bedrijf jou niet als klant wilt hebben.

Eerst zitten zeuren dat je 75% van de huur betaald hebt (zie forum: Huren) en vervolgens eruit wordt gezet en nu zeuren over Chello.

Ik hoop dat ze jou is flink aanpakken, want zoals jij te werk gaat is in dit land NIET toegestaan. Je dient hier te betalen voor dingen die je afneemt/gebruikt. En producten en/of diensten gratis gebruiken (als dit al mogelijk is) is in dit land ook illigaal en dus verboden.

Als je je niet aan onze regels kan houden ga je maar weer lekker terug naar Zimbabwe of waar je dan ook vandaan mag komen...

Gast

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door Gast »

UPC klant ik ben het wel met je eens maar andersom moet het natuurlijk ook gelden. Als je betaald moet je wel de service krijgen. Als je de service niet krijgt hoef je ook niet te betalenj toch?

Hasjroker1[[email protected]]

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door Hasjroker1[[email protected]] »

Ja die mensen kunnen alleen maar reclame maken en je nieuwe diensten door je strot persen. De administatie ie werkelijk een bende en hun producten zijn hopeloos . Dus zeg maar weer snel op

Gulden

Re: Nog niet eens aangesloten en nu al problemen

Ongelezen bericht door Gulden »

Al deze monopolisten zijn het zelfde :evil: !!!
UPC, Eneco, ect ect ect.

Veel reclame maken maar service, neen dat vinden deze bedrijven
niet zo belangrijk.

Mijn advies :idea: koop een schotel en gooi UPC de deur uit, heb ik ook gedaan.
Neem een ADSL aansluiting via kpn (helaas) kan je niet helemaal zonder de monopolisten, maar kpn is in ieder geval 100x beter dan UPC of Eneco.

Gesloten