Dat afgestompte gevoel is bij mij gewoon helemaal weg hoor
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niet meer kunnen lachen en afgestompt zijn is ook vaak gewoon een symptoon van een depressie en door de medicatie word dit even wat erger. Het middel maakt de kwaal nou eenmaal in het begin erger waarnaar het weer wegzakt. Alleen kan dit vaak lang duren. Bij mij sloeg het na 2 maanden toch echt goed aan. In die 2 maanden ben ik gaan opbouwen tot 20 mg. Voel me nu super en lachen kan ik nog goed
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Geef het medicijn de kans.....geef het tijd.....overstappen naar een ander middel terwijl deze nog niet aangeslagen is heeft geen nut. Alleen maar tijdverspilling. Zo heb ik hiervoor ook 2 andere geprobeert en vroegtijdig afgehaakt. Zonde als ik erover terugdenk. Bij lexapro heb ik dit wel volgehouden (8weken voordat een juiste dosis optimaal werkt). En dit heeft mijn leven gered, dat kan ik je verzekeren.
Succes in ieder geval, en let niet teveel op nare dingen die mensen op forums zeggen. Als iemand een bijwerking plaatst die jij nog niet hebt en jij leest het....je kan de klok erop gelijk zetten dat je het de volgende dag ook hebt. Puur psychologie.
Sterkte man!!!!!!