LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG Viewty loopt vast.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mari-janne23
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2009 16:04

LG Viewty loopt vast.

Ongelezen bericht door mari-janne23 »

Beste,

Vorig jaar (23-24 December 2008) heb ik een LG viewty paars gekocht, prepaid. Recent liep mijn telefoon raar te doen, hij hakkelde, deed het niet meer en liep continu vast. Ik ben toen teruggeweest naar de winkel en vervolgens werd mijn telefoon opgestuurd naar de LG om gemaakt te worden. 3 weken gingen er voorbij totdat ik een telefoontje kreeg en mijn LG viewty gemaakt was. Het is nu ongeveer 2 maanden later en mijn telefoon heeft echter weer dezelfde klachten. Loopt continu vast, blijft hangen en werkt gewoon niet mee. Mijn garantie periode is momenteel verlopen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En wat kan ik nu doen, want ik zou graag willen dat mijn telefoon weer gemaakt word.

Groetjes Marianne

BvT
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 sep 2009 12:30

Re: LG Viewty loopt vast.

Ongelezen bericht door BvT »

mari-janne23 schreef:Beste,

Vorig jaar (23-24 December 2008) heb ik een LG viewty paars gekocht, prepaid. Recent liep mijn telefoon raar te doen, hij hakkelde, deed het niet meer en liep continu vast. Ik ben toen teruggeweest naar de winkel en vervolgens werd mijn telefoon opgestuurd naar de LG om gemaakt te worden. 3 weken gingen er voorbij totdat ik een telefoontje kreeg en mijn LG viewty gemaakt was. Het is nu ongeveer 2 maanden later en mijn telefoon heeft echter weer dezelfde klachten. Loopt continu vast, blijft hangen en werkt gewoon niet mee. Mijn garantie periode is momenteel verlopen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En wat kan ik nu doen, want ik zou graag willen dat mijn telefoon weer gemaakt word.

Groetjes Marianne
Klopt, hetzelfde heb ik ook met een Viewty gehad, bijna 1 jaar geleden...vastlopen en opeens deed de camera het niet meer, is toen opgestuurd en gerepareerd, dus camera werkte wel weer goed maar de vastlopers bleven.
Ik heb hem dan ook maar snel weg gedaan, heb overigens nu een LG Secret met ook 5mp camera en die werkt perfect.



Dus ik wil LG beslist niet afkraken....maar die Viewty is geen best type, heb dat al meer gelezen op internet.

siebejan
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2009 11:23

Re: LG Viewty loopt vast.

Ongelezen bericht door siebejan »

Hallo,

Zelf heb ik een LG shine,
En herken het probleem,
Eerst was het alleen met bepaalde dingen, zoals smsen en foto's maken,
Gister liep de hele telefoon vast en kon ik niks meer,
En vandaag 28-12-09 doet hij helemaal niks meer,
Hij loopt nu al vast bij het aandoen!

Toen ik mijn telefoon nog maar 3 maan dhad,
Begonnen de eerste problemen al,
Toen wilde hij niet meer opladen.

Sinds oktober dit jaar,
Had ik last van dat hij zomaar uitviel.
Terwijl je aan het smsen of aan het bellen was,
Alhoewel de batterij gewoon vol was....

En van vrienden van mij die dat ding hebben gehad,
Hoor ik precies hetzelfde,
Dus LG shine is ook niet super!

Gesloten