LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile hoge rekeningen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marije h
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:56

t-mobile hoge rekeningen

Ongelezen bericht door marije h »

Ik snap er niks van ik heb sinds een paar maanden in 1 keer hele hoge rekeningen
bij een abbonnement van t-mobile, veel hoger als eerst. Gelukkig is mijn abbonnement stopgezet. Herkennen meer mensen dit.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: t-mobile hoge rekeningen

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Woon je in de grensstreek?

marije h
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:56

Re: t-mobile hoge rekeningen

Ongelezen bericht door marije h »

dat ze sinds een paar maanden veel meer moeten betalen. 2 maanden geleden kwam ik erachter dat de rekeningen veel hoger waren en heb ik veel minder gebeld, smsen maakte niet uit daar kwam ik nooit overheen. Op mijn rekening kom ik onbekende nummers tegen.

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: t-mobile hoge rekeningen

Ongelezen bericht door Dirkie »

Foute rekeningen komen wel degelijk voor. Ik heb het nu 2 maal aan de hand gehad. Bij een nieuwe PrePaid van T-Mobile werden we meerdere malen gebeld door onbekenden, die vroegen naar een mij onbekend persoon. Ook 'verdween' er beltegoed. Na wat bellen met de klantenservice van T-Mobile bleek dat het nummer van een klant geweest was, die wat betalings problemen had. Overigens hebben we van T-Mobile een nieuw nummer met een (ruime) vergoeding van het beldtegoed gehad.
En bij een abonnement van KPN bleek dat bij een abonnements wijziging bepaalde zaken bij het verkeerde abonnement geteld werden, waardoor er ineens hoge kosten gerekend werden. Ook dit is door de KPN gewoon vergoed.

Dus Quantas01, het komt echt wel voor, dat er verkeerde zaken in rekening gebracht worden.

:o Maar nu zal ik ook wel de wind van voren krijgen :o

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: t-mobile hoge rekeningen

Ongelezen bericht door Radar »

Uit dit topic zijn verscheidene beledigende en andere off-topic berichten verwijderd. Gelieve vanaf dit bericht weer on-topic verder te gaan.

macadamia
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 jan 2010 10:08

Re: t-mobile hoge rekeningen

Ongelezen bericht door macadamia »

Ik ben ook weg bij T-Mobile.
Voorheen was het Orange en kon je goed regelen dat de kosten niet verder gingen dan het abonnement. Dus nooit geen verassingen. Je kreeg optijd een smsje met je beltegoed erop.
T-Mobile doe niets van dit alles en ik kreeg ineens een hele hoge rekening.
Brief gestuurd,maar het is zo druk daar met de post dat er nog geen reactie op is gekomen.
Wel een tweede herinnering want je moet betalen.
Verschrikkelijk.
T-Mobile had ook de service van Orange erbij moeten nemen. Helaas is dat allemaal niet mogelijk, dus met andere woorden T-Mobile weet niet wat service is. Misschien een punt van aandacht.
Ben nu overgestapt op Simyo prepaid.

marije h
Berichten: 44
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:56

Re: t-mobile hoge rekeningen

Ongelezen bericht door marije h »

ben ook overgestapt op simyo, en bevalt heel goed, ik betaal echt veel minder omdat het per seconde gaat denk ik, bij t-mobile gaat er meteen een hele minuut af, scheelt volgens mij enorm

Gesloten