LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenwinkel Noord-Brabant

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
grwn
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 nov 2009 07:47

Keukenwinkel Noord-Brabant

Ongelezen bericht door grwn »

Hallo

We zijn nog steeds bezig met uitzoeken van keuken en hebben reeds een offerte en tekening van Altis (Oss) waar we op zich wel mee verder kunnen. We hebben ook wel een goed gevoel bij Altis gekregen. Echter we willen natuurlijk wel kunnen vergelijken. Zijn er nog goede alternatieve keukenzaken te noemen in de regio Nijmegen - Den Bosch - Eindhoven die in een vergelijkbaar segment zitten als
Altis?

alvast bedankt
Groet grwn

gratje65
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2009 21:03

Re: Keukenwinkel Noord-Brabant

Ongelezen bericht door gratje65 »

Diessen keukens in veldhoven

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenwinkel Noord-Brabant

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

van Diessen in Veldhoven en Voortman in Eindhoven zijn wel een, met Altis vergelijkend, bezoek waard.

jmanders
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2006 13:15

Re: Keukenwinkel Noord-Brabant

Ongelezen bericht door jmanders »

Om geen nieuw topic te hoeven openen en omdat mijn vraag wel samenhangt met deze, een reactie/vraag van me.

Ik ben bezig met een nieuwbouwwoning. Er zit hier nu een standaardkeuken in van een vaste "projectleverancier". Het probleem is dat de standaardkeuken wel eigenlijk iets te kort doet, maar de leverancier zo prijzig is (naar wat ik gelezen/gehoord heb) dat echt een uitgebreidere keuken er niet in zit (heeft met meerwerk/starterslening te maken).

Nu is mijn vraag: kan iemand me een keukenleverancier aanraden ook omgeving Oss die betaalbaar is voor een starter? Ik heb hier van een aantal "goedkopere" ketens verhalen gelezen en dat schrikt wel af.

Gesloten