Wij hebben eind 2008 een contract afgesloten bij Debitel dat in januari 2009 is ingegaan. Niet veel later kregen wij een brief dat Debitel was overgenomen door KPN en dat het abonnement omgezet zou worden naar KPN. Nou dat hebben we ondertussen geweten.
Waar wij voorheen een rekening hadden van hoogstens 20 euro is deze de laatste tijd (bij ongewijzigd bel/sms gedrag) nu steeds ca 50 euro!
Heeft iemand tips voor ons om onder ons contract uit te komen? Wat kunnen wij doen??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Debitel is nu KPN - Hoge rekening
-
stofzuigertje
Re: Debitel is nu KPN - Hoge rekening
Controleer eerst of het aantal en lengte gesprekken wel klopt.
en vergelijk oude Debitel gesprekken met KPN en als zij de tarieven aanpaste mag je zonder opzegtermijn altijd weg.
Dus controleer eerst het aantal en lengte gesprekken en de berekende tarieven met de opgave bij afsluiten.
en vergelijk oude Debitel gesprekken met KPN en als zij de tarieven aanpaste mag je zonder opzegtermijn altijd weg.
Dus controleer eerst het aantal en lengte gesprekken en de berekende tarieven met de opgave bij afsluiten.
-
Maria van debitel
Graag zouden we u willen vragen om contact met debitel op te nemen per e-mail via e-mailadres [email protected] zodat wij voor u kunnen uitzoeken waardoor het verschil in de rekeningen wordt veroorzaakt. Vergeet niet uw mobiele nummer te vermelden in uw e-mail. Alvast bedankt.Rdonline schreef:Wij hebben eind 2008 een contract afgesloten bij Debitel dat in januari 2009 is ingegaan. Niet veel later kregen wij een brief dat Debitel was overgenomen door KPN en dat het abonnement omgezet zou worden naar KPN. Nou dat hebben we ondertussen geweten.
Waar wij voorheen een rekening hadden van hoogstens 20 euro is deze de laatste tijd (bij ongewijzigd bel/sms gedrag) nu steeds ca 50 euro!
Heeft iemand tips voor ons om onder ons contract uit te komen? Wat kunnen wij doen??
Tip: kijk eens echt goed naar je rekening: tel alle telefoontjes en sms'jes binnen de bundel (vaak tegen € 0.08) eens op (wel even tellen) en kijk of dit met je bundel klopt. Bij mij klopt er niets van! Ik heb een Flexibel Sim Only, ook na Debitel.
Ik heb contact gehad met KPN: het blijkt dat de sms-verdubbelaar niet werkt bij een sim only abonnement (Debitel had dit wel aangeboden). KPN gaat dit voor mij nu gecorrigeren over alle 3 afgelopen facturen en ik krijg een gedeelte van de facturen teruggestort. Lijkt me netjes geregeld van KPN.
Verder blijkt dat de periode abonement en de periode gesprekken niet altijd gelijk lopen: dan wordt het wel heel lastig om e.e.a. na te kijken: je moet dan meerdere facturen naast elkaar leggen om de puzzel te ontrafelen.
Verder blijkt dat de periode abonement en de periode gesprekken niet altijd gelijk lopen: dan wordt het wel heel lastig om e.e.a. na te kijken: je moet dan meerdere facturen naast elkaar leggen om de puzzel te ontrafelen.