LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN schuif hun probleem in mijn schoenen!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kai19lands

KPN schuif hun probleem in mijn schoenen!

Ongelezen bericht door kai19lands »

Ik ben al zins juni bezig met de KPN, ik heb in juni mijn abonnement verlengt.
Sinds dien werkt hun 1000 smsjes voor €10 per maand niet op mijn flex 100 abonnement.

Ik krijg dus rekeningen binnen van over de €100 euro, omdat de sms gewoon berekend worden.
Sinds 4 december ben ik dus afgesloten omdat ik niet het bedrag betaal, wat hun aangeven.

Vandaag heb ik weer gemaild omdat het allemaal zo lang duurt, voor ik iets hoor.
Dit is wat in het mailtje stond.

Helaas is mij gebleken dat tot op heden uw klacht niet in behandeling is genomen. Ook betreuren dit ten zeerste. Vandaag heb ik het probleem doorgezonden naar een andere afdeling. Deze treedt op wanneer de afhandeling van een klacht niet goed verloopt. Ik ga er derhalve van uit dat het probleem zo spoedig mogelijk verholpen wordt.
Tot mijn spijt kan echter ook de behandeltijd van deze afdeling 3 weken in beslag nemen. Ik wil u daarom vragen toch het restant van de nog openstaande vorderingen te voldoen, om verdere problemen te voorkomen. Het is namelijk voor ons niet langer mogelijk nota's gedurende de klachtafhandeling vast te houden. Op dit moment staat er in totaal een bedrag open van € 345,47. Om de overdracht naar het incassobureau te voorkomen is het echter noodzakelijk dat wij op zeer korte termijn € 88,00 van u ontvangen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervindt.

Ben ik nou zo gek..... maar het is hun fout en nu word het probleem in mijn schoenen geschoven.
Ik heb dus ook mailtje door gestuurd dat ik niet betaal, en dat ik als ik vandaag niet en normaal antwoord krijg, aangiften ga doen van oplichting!
Wat ik kan niets anders bedenken dan dat hun contractbreuk plegen?

Is er iemand die hier mischien iets meer van weet?

GR
Laatst gewijzigd door kai19lands op 29 dec 2009 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gidii

Re: KPN schuif hun probleem in mijn schoenen!

Ongelezen bericht door Gidii »

Betaalde je wel voor de Eindeloos-SMS dienst?

kai19lands

Ja €20,00 voor abonnement en €10,00 voor 1000 smsjes per maand.

Ik heb bewust de hoge bedragen niet betaald bv
Laatste rekening :€141,23 daar zit voor €78,58 aan berekende smsjes bij.
Als je deze rekening omrekend, min de smsjes en de btw die daar overberekend word kom ik op bedrag van €41,10.

Dat is me nog al niet en verschil, dus zover als ik weet doe ik niets fout.
Maar ik heb simpel weg geen €100,00 in de maand over om even aan de KPN te GEVEN.

Wontolla

Ongelezen bericht door Wontolla »

Bijna exact hetzelfde aan de hand.
Sinds oktober abonnement met sms totaal en internet.
Krijg gewoon alle kosten voorgeschoteld
gebeld met klantenservice, deze verteld sorry foutje, maar wel eerst betalen u krijgt u geld terug.
Tot 2 maal toe nu gebeurd, maar niets terug. Krijg al 235 euro van ze. KLantenservice verteld mij dat dit verrekend gaat worden met volgende nota's Gaat voor mij dus 7 maanden duren.
Zij mogen dus wachten met betalen, ik niet anders wordt ik afgesloten.
Sorry meneer zo zijn onze regels.
Dus maar één mogelijkheid. Zodra het mag alles maar bij KPN opzeggen.

kai19lands

Hoi hoi,

Als ze de factuur afschrijven gelijk terug boeken, dan bereken je zelf wat ze wel krijgen en dat stort je dan zelf op hun rekening.
De automatische incasso mag je zelf 30 terug boeken, als je giro heb kun je dat via het internet doen. Bij bv rabobank moet je naar de bank zelf.

Ik ben inmiddels afgesloten en door hun is me abonnement beeindig, ik ben nu in strijd om de slotkosten.
Maar als je op deze site zoek, bij voorbeeld brieven vind je brief "voor wanbeleid"
Radar help!
Als hun niet in normaal termijn het probleem oplossen, mag je als consument ook het abonnement eindigen. Moet je wel alle mail,telefoon verkeer goed bewaren.
Zie volgend berichtje voor de brief.

kai19lands

Kai19lands
Randweg 160
3512 DK Utrecht
klantnummer:000000

KPN Mobiel
Maanplein 55
2516 CK Den Haag

Utrecht, 02-01-2010

Betreft: ontbinding contract

Geachte meneer/mevrouw,

Middels deze brief wil ik u mededelen dat de problemen met mijn abonnement voor sms`en, nog steeds niet zijn opgelost. Sinds de contractsverlening eerder dit jaar, is er geen goed product door u afgeleverd.

Ik heb meerdere malen contact met u gezocht om deze problemen op te lossen. Vanaf juni heb ik maandelijks telefonisch contact gehad om door te geven dat het niet goed gaat met het abonnement.

Aangezien de problemen blijven bestaan, geef ik u bij deze een laatste kans om deze te verhelpen. Mocht u niet in staat zijn om mij weer normaal gebruik te laten maken van mijn abonnement binnen twee weken na ontvangst van deze brief een te leveren, dan ontbind ik reeds bij deze mijn contract in verband met een wanprestatie van uw zijde met ingang van 16-01-2010

In dat geval verzoek, en voor zover nodig sommeer ik u, om mijn telefoonnummer met ingang van 16-01-2010 waarop de overeenkomst is ontbonden, beschikbaar te stellen voor portering naar een andere provider en verzoek, en voor zover nodig sommeer ik u, om de lijn beschikbaar te stellen zodat ik per 16-01-2010 bij een andere provider een abonnement kan nemen.

Ook verzoek ik u om compensatie voor de kosten die ik heb gemaakt gedurende de periode dat u mij geen telefoonverbinding heeft geleverd, te weten de pre-paid kosten, en het abonnementsgeld van de maand december en januari.

Met vriendelijke groeten,

Gesloten