Ik heb me een aantal jaren geleden geabonneerd op de Igids. Alleen wist ik niet meer wanneer. Ik heb daarom een mail gestuurd met de vraag of ze me wouden vertellen wanneer ik abonnee geworden ben( dit was in Oktober ongeveer). Daarop heb ik geen reactie gekregen. Een paar weken daarna heb ik een brief gestuurd ( niet aangetekend ) om mijn abonnement op te zeggen. Wederom geen reactie. Wel een paar dagen later de nieuwe Igids met daarbij een factuur.Hierop heb ik weer een mail gestuurd met daarin vermeld dat ik dit geen stijl vind. Je raadt het al, weer geen reactie. Ik heb toen een Gmail account aangemaakt en naar hetzelfde e-mail adres een bericht gestuurd met de vraag of ze me wat info konden geven m.b.t het plaatsen van een advertentie. Binnen 2 dagen had ik een reactie.
Je snapt dat ik hier stevig van baal en ik vraag me af of ik hier wat mee kan. Ik heb helaas geen mails bewaard
Na lang speuren heb ik een 06 nummer gevonden. En ik wil daar nog wel naar toe bellen
Ik heb in ieder geval in mijn nieuwe agenda een notitie gemaakt wanneer ik het abonnement op moet zeggen. En dan gaat er wel een aangetekende brief naar toe
Groetjes,
Lowlowbilly
P.s ik hoop dat ik het topic in de juiste groep heb gezet